Gå til innhold

Er p800 verdt pengene?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har tenkt(veldig lyst) å kjøpe meg en Sony Ericsson p800. Men er ikke helt sikker på om det er verdt pengene.I tilfelle, hvor kan jeg få tak i den billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har vel ikke bruk for alle fungsjonene, men det er jo så mange. Har en Siemens M50 fra før, med kontantkort. Men den blir jo så dyr hvis du skal kjøpe den uten noe abb.

Lenke til kommentar
Syns ikke P800 er verdt pengene.

 

1. Gamle BT hf har problemer med telefonen

2. softwaren er fremdeles veldig bugete

3. den er stor og tung

4. bateriet er svakt

5. støtter bare .mpeg4, lettest lagd i Imovie osv

 

1

Har et gamelt HBH-10 og et gamelt HBH-15 her. De fungerer helt fint med P800 synes jeg! Hadde litt problemer med å koble til PC med en gammel programvare vel og merke....

 

2

De må isåfall være en "prerealease" software. Den telefonen kom med er meget stabil. Og den siste, R2F er også fin. At den er ustabil kan nok skyldes 3. parts programvare som er dårlig kodet....

 

3

Stor og tung.... Det er jo kunkurentene og da....

 

4

Med en SÅ stor skjerm, hadde du ventet deg noe annet, sammenlign med en Palm for eksempel

 

Konklusjonen min er at telefonen er definitivt verd pengene. Kamera har blitt kjempebra etter den siste programvaren. Og det kommer stadig nye og bedre programmer til telefonen. Særlig den trykkfølsomme skjermen gjør at ingen andre telefoner kan sammenlignes med den. Den er i en egen klasse.

Lenke til kommentar

P800 er dødstøff. Må innrømme hadde lyst på en sånn en selv, men etter testing av både P800 og 3650 falt 3650 mer i smak hos meg og for min del bedre mobiltelefon når du ser på pris / funksjon. Nokia 3650 koster vel halvparten tror jeg, så ikke bruk alle pengene på P800, men har du masse penger, så bruk de :yes:

Lenke til kommentar

jeg har selv hatt den. Vil du kunne forklare meg hvordan den greide å tro at 7,9mb minne ikke var tilgjennglig?

PS! Det var ikke pre release, eller innstallert annen software på den.

Jeg kan forvente meg bedre enn en dags bruk når de påstår den skal holde i 13 timer og batteriert faller til halvparten (50%) på 2 timer nesten

Lenke til kommentar
Pimp Lotion2k: Har du noen gang prøvd den? Da vil også du ha lyst på den. Det er jo bare den feteste telefonen på markedet. Jeg synes den er verdt pengene. Det er også verdens beste mobiltelefon: http://www.itavisen.no/art/1300472.html Gå for p800, du kommer ikke til å angre. :yes:  

Lykke til :D

 

 

Hei! JA jeg sitter med en p800 her ja!

Ikke noe å si på telefonen, men den er ikke verdt det...

Ikke til mitt formål...

Men jeg har ikke betalt den, så hvem f*** bryr seg 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...