Gå til innhold

Liker ikke nye prisguiden


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
1mnd? La oss heller si 6mnd minst når utviklerne i Tek er så treige og amatørmessige. Hadde jeg vært arbeidsgivern dems, ville alle fått fyken på dagen.

Snart 2 av 6 måneder gått og ingenting har skjedd. Spådommen min blir snart virkelighet :).

 

Nå har det gått føkkings 10 MÅNEDER uten at en jævla drit har blitt fiksa!

Lenke til kommentar
1mnd? La oss heller si 6mnd minst når utviklerne i Tek er så treige og amatørmessige. Hadde jeg vært arbeidsgivern dems, ville alle fått fyken på dagen.

Snart 2 av 6 måneder gått og ingenting har skjedd. Spådommen min blir snart virkelighet :).

 

Nå har det gått føkkings 10 MÅNEDER uten at en jævla drit har blitt fiksa!

 

Jeg her personlig gått over til å bruke http://www.prisjakt.no/ mer og mer i det siste.

 

De har også med alle butikker (selv om butikken ikke betaler noe til prisjakt).

Lenke til kommentar

Sluttet å bruke nye prisguiden dagen den kom. Har gitt den en ny sjanse i ny og ned, men søkesystemet er rett og slett helt bak mål. Bruker den gamle versjonen om jeg leter etter noe, den nye har utspilt sin rolle.

 

Hadde dere bare implementert det gamle søke/kategoriserings-opplegget fra den gamle versjonen hadde den nye blitt uendelig mye bedre.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Kategoriene er blitt endret mye lik hva den gamle er (samt at nye systemet nå gir oss mulighet til å gjøre mye snedigt her, som er en pågående prosess).

 

Søkemotoren er også blir optimalisert flere ganger, vi har fått mange gode tips her fra brukere som stadig brukes til å optimalisere. :)

 

Om det er noe man ikke finner i nye, men man finner i gamle, så gi beskjed og vi ber søkemotorleverandør endre litt på algoritmene.

Lenke til kommentar

Det er nå en mengde ting som er blitt fikset og utbedret og det jobbes stadig med forbedringer. Gi gjerne beskjed om hva du savner, så vil utviklerne se på det :)

 

Sidan den har blitt så veldig bra i det siste! Kvifor kan eg ikkje filtrere basert ECC minne?

Den nye prisguiden burde aldri ha vore lansert før den var faktisk betre enn den gamle. Nå bruker eg prisjakt.no og er kjempefornøgd.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke da vært bedre å kvalitetssikre algoritmene fra første dag av slik at man sikret at alt ble funnet.

 

Systemutvikling er en pågående prosess, ingenting lanseres og er 100% ferdig og med det ikke lenger trengs jobbes med. Det er hvorfor spill får patcher, nettsiders grensesnitt endres osv. Iterativ prosess er de fine ordene som brukes, ha resurser til å ta imot tilbakemeldinger og utbedre og prøve ut nye forslag som våre eminente brukere kommer med

 

Kvifor kan eg ikkje filtrere basert ECC minne?

 

Dette skal vi få på plass i filtreringsmenyen, dataene ligger i databasen og er merket av til å skulle vises. Utviklerne vil ta en titt de :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Uansett.. Jeg velger "Sigma" som produsent og type "Makro/Spesial" og får opp fem treff.. Disse fem alternativene er det samme objektivet.. :dontgetit:

Dette har gått fra latterlig til irriterende..

 

Det er fordi de har har forskjellig objektivfatning. Dette har ingenting med PG2 å gjøre, men det at vi har valgt å legge inn mulighet for at du skal kunne velge objektivfatning.

Det er greit nok, men hvorfor kommer akkurat det objektivet opp? Trykker jeg av for nikon så står jeg jo alene med ett objektiv fra sigma, så vidt jeg vet så har sigma flere

Bilder sier mer enn tusen ord:

 

Hahaha! Fortsatt ikke fikset :!:

Latterlig :wee:

 

Prisguiden er for lengst byttet ut med prisjakt.no i "speed dialen" til Opera :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tiden er inne for å peke på og le av prisguide.no. De hadde en unik (monopol)posisjon i prissøkmarkedet. Administrasjonen viste en total arroganse og uvillighet til å høre på brukerne, man hadde jo monopol, så her kunne man gjøre som man ville!

 

Så grep HELDIGVIS prisjakt.nu-folka sjansen og lanserte et produkt som går langt utenpå det prisguide noensinne har vært. De må jo prise seg lykkelige over Edda Medias totale faceplant.

 

HAHA! *peker på edda media og ler*

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...