Gå til innhold

Er det noen som kjører Antialiasing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tråd oppretter satt jo med et GF4 Ti 4400 kort, ikke merkelig at han ikke kjører AA og AF, det er jo som kjent bare nyere ATi kort som klarer dette, uten BETYDELIG ytelsestap...veit det godt, sitter med samme kortet, og det eneste jeg spiller med AA av og til er CS...

Lenke til kommentar
kjører med 4xAA og 16xAF  :D . Bildekvaliteten er jo bare helt rå  :woot:

 

Ditto...

 

Jeg HATER å se firkantet grafikk..

 

En bra test er f.eks i Return to castle Wolfenstein..

Når man bruker det lyddempede maskingeværet, så kan man tydelig se firkant grafikk på magasinet (som sitter til venstre på gønnern ;) ) uten AA på..

 

Med AA på 4x i 1024x768 er det nesten helt usynlig, om man ikke sitter 2cm fra skjermen da.. men selv da er det ikke stygt..

Lenke til kommentar

Jeg har skaffet emg et Sapphire Radeon 9800 pro kort og skal kjøre 1600x1200/32 oppløsning på en 20,1" skjerm

 

Jeg lurte på om jeg sulle kjøre 4xAA - 16xAF siden jeg har sett dette skal gå ganske så fint.....er det noen som vet noe om hvor høyt en kan sette AA/AF på et Radeon 9800 pro kort (128 mb) uten å drepe for mye framrates osv?

Lenke til kommentar
Jeg har skaffet emg et Sapphire Radeon 9800 pro kort og skal kjøre 1600x1200/32 oppløsning på en 20,1" skjerm

 

Jeg lurte på om jeg sulle kjøre 4xAA - 16xAF siden jeg har sett dette skal gå ganske så fint.....er det noen som vet noe om hvor høyt en kan sette AA/AF på et Radeon 9800 pro kort (128 mb) uten å drepe for mye framrates osv?

 

Fikk du ikke tak i 256 MB ram utgaven av 9800 PRO Slabbedasken?? Vet du var interessert i den?? Klarte du ikke vente lenger :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...