Gå til innhold

God of war 3 demo kode


pronoob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fyfaen,demoen var helt syk. kontrollern er omtrent det samme,omtrent alle movsa er helt like bra helt sykt bra,det ene som man drar til seg motstandern er rå. Var mange fiender i samme område. helt syk omgivelser,det hørtes bra ut i 5.1 min:D.

 

Men kan ta og trekke ned det negative her. Det med harpys var irriterende, Det med og hoppe over fra det ene stedet til det andre var enda mer irriterende. Så var det og treffe den duden som flydde fram og tilbake foran han titanen,var helt umulig og treffe omtrent. Og til slutt med og fly oppover og dodge.

 

 

Men ellers en kickass demo.Gleder meg som fy her til at det blir releast.

Lenke til kommentar
fyfaen,demoen var helt syk. kontrollern er omtrent det samme,omtrent alle movsa er helt like bra helt sykt bra,det ene som man drar til seg motstandern er rå. Var mange fiender i samme område. helt syk omgivelser,det hørtes bra ut i 5.1 min:D.

 

Men kan ta og trekke ned det negative her. Det med harpys var irriterende, Det med og hoppe over fra det ene stedet til det andre var enda mer irriterende. Så var det og treffe den duden som flydde fram og tilbake foran han titanen,var helt umulig og treffe omtrent. Og til slutt med og fly oppover og dodge.

 

 

Men ellers en kickass demo.Gleder meg som fy her til at det blir releast.

 

Syntes han var ganske grei å treffe jeg. Traff han på andre forsøk når jeg først forstod hva jeg skulle skyte på :p

 

Jeg slet også litt med Harpyene. De var litt vriene å kontrollere, pluss at Kratos fant det for godt å halshugge Harpyen innimellom uten at jeg helt forstod hvorfor. Noe som hadde døden til følge, om det ikke var en levende haryp i nærheten.

Men øvelse gjør vel mester på disse og.

 

Avslutningen på demoen, der man flyr opp den "lufteventilen", syntes jeg var kul.

Liker at de dytter inn noen slike elementer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...