Gå til innhold

Modern Warfare 2 bakfra? (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er dette det man kaller en ikke-nyhet? Kilden er sperret og resten er løse rykter.. :new_woot:

Ikke helt. Utifra videon så så det veldig ekte ut. Men igjen. Kan jo hende det ikke kommer i den endelige versjonen. Vi får vel svar neste måned ;)

Skrevet

Beklagelig at filmen ble fjernet, men det er det dessverre ikke noe vi får gjort noe med. Filmen virket fint når nyheten ble skrevet, men nå er den tydeligvis borte. Likeså håper og tror jeg nyheten i seg selv forklarte hva det var snakk om -- så får vi se hva som er hva :)

Skrevet

Håper virkeleg at det er ein spøk at det er tredjepersonsvinkel i Modern Warfare 2. Men dei gav ikkje oss spelere "dedicate server" så hadde ikkje forundret meg.

Skrevet

Bra de tilbyr denne muligheten. Har i de senere år blitt mer komfortabel med FPS enn jeg var tidligere, men fint at man kan velge. Håper bare det blir tilgjengelig i SP også.

Skrevet

Jeg fikk sett videoen nå. Opera Turbo var aktivert i nettleseren, vet ikke om det har noe å si.. Bor forsåvidt i England, så det kan jo også ha hatt noe å si..

Men jeg kan ikke si jeg er veldig imponert... =/

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...