Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sir Zu Zwat: 23 år, student ved UiO. Du er mot snø, og går kun i dress om det er en absolutt nødvendighet. Ettermiddagene går stort sett med til spilling og surfing. Du er glad i å være sammen med venner, og er ofte den som tar initiativet når noe skal organiseres. Du er lei alle som sier at Norge er så flott, at Norge er best og at alle skulle vært som oss osv. Du er kresen på lyd, og mener høyttalere skal gi god lyd, ikke nødvendigvis høyt eller med fancy design.

 

Kingston Wall - Waste of Time

http://www.youtube.com/watch?v=WXciSsau9DM

Lenke til kommentar

Du er en smårebelsk, ung mann. Nyutdannet, eller nesten ferdig med utdanningen din. Du har småkommunistiske tendenser, men liker ikke å snakke om det. Du liker å slappe av på en fredagskveld med kjæresten din/noen venner med et par øl eller litt vin. Du vet at du er smartere enn alle andre, men kan ikke snakke om det siden alle vil hate deg om du snakker om det.

Dette stemmer nesten på en såkalt prikk, hvis du ser bort ifra at jeg vet at jeg er smartere enn alle andre. Pes på med litt narsissistisk selvironi og ei klype kverulanse, så har du en suppe som smaker noenlunde det samme som jeg.

Lenke til kommentar

Sir Zu Zwat: 23 år, student ved UiO. Du er mot snø, og går kun i dress om det er en absolutt nødvendighet. Ettermiddagene går stort sett med til spilling og surfing. Du er glad i å være sammen med venner, og er ofte den som tar initiativet når noe skal organiseres. Du er lei alle som sier at Norge er så flott, at Norge er best og at alle skulle vært som oss osv. Du er kresen på lyd, og mener høyttalere skal gi god lyd, ikke nødvendigvis høyt eller med fancy design.

Jeg er ihvertfall 23 år (i Juni ihvertfall).. Ellers ganske bom. :yes:

Lenke til kommentar

Benjamin: 23 år, student i ny by. Bor i kollektiv. Røyker jazztobakk og drikker, som seg hør og bør. Studerer medievitenskap, men vet ikke hva han vil med livet etter studiene. Kverulerer mye, og er derfor ikke særlig pop blant chicksene. Har ingen jobb, så økonomien er heller dårlig. Mat og regninger blir nedprioritert, så han er følgelig tynn og har mer enn én innkassosak bak seg. Klesmessig går det i en ironisk hipster/student-look, inkludert store hornbriller uten styrke. Mor og stefar hjelper til med noen tusenlapper innimellom, men de brukes på kvinner, vin og uåpnede Star Wars-figurer fra 1979, hans hemmelige last.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=8rceKTFAbso

Lenke til kommentar

Benjamin: 23 år, student i ny by. Bor i kollektiv. Røyker jazztobakk og drikker, som seg hør og bør. Studerer medievitenskap, men vet ikke hva han vil med livet etter studiene. Kverulerer mye, og er derfor ikke særlig pop blant chicksene. Har ingen jobb, så økonomien er heller dårlig. Mat og regninger blir nedprioritert, så han er følgelig tynn og har mer enn én innkassosak bak seg. Klesmessig går det i en ironisk hipster/student-look, inkludert store hornbriller uten styrke. Mor og stefar hjelper til med noen tusenlapper innimellom, men de brukes på kvinner, vin og uåpnede Star Wars-figurer fra 1979, hans hemmelige last.

 

Skal vi se, du traff på... på... ... hm, vanskelig å finne noe som passer :p

Jeg er 18 år, bor med foreldrene mine, er avholds. Vet ikke hva jeg skal studere videre, men det blir ikke medievitenskap. Jeg har riktignok ingen jobb, der traff du, men har tilsvarende lite utgifter så jeg klarer meg bra. Har nok en ganske kjedelig klesstil, og når det gjelder Star Wars eier jeg filmene og et par spill. Men du traff veldig bra på at jeg ikke hadde jobb, det skal du ha :)

Lenke til kommentar

opar: Du er en nyutdannet og kjekk ung mann, med et utseende som er skremmende likt en yngre Dustin Hoffman. Du liker å løpe inn i kirker under bryllup og banke med følelsesmessig innlevelse på store glassvinduer. Du har sett deg lei et materialistisk og kynisk samfunn og utagerer ved å sette deg imot dine foreldres ønsker for din fremtid, samt ved å begi deg ut på seksuelle erobringer hvilket inkluderer godt voksne kvinnemennesker på jakt etter ungt kjøtt.

 

 

Du treffer ikke helt på alderen og utdannelsen, men at jeg ligner på Dustin Hoffman? Tjææ, vi har noen likheter. Ja, jeg er lei av "bruk og kast" samfunnet. Det med bryllup er ikke helt rett, selv om eldre damer ikke er å forakte ;)

 

Men det jeg lurer på er, hvordan i "#/)(/)("#/¤) visste du at jeg ikke helt har samme planer for framtiden min som foreldrene mine helst ønsker?

 

Psilocybe

 

En laidback herremann litt opp i årene, men fortsatt ikke gammel. Har livserfaringer få kan skimte med, og er dermed ansatt som lærer i samfunnsfag på en ungdomsskole for å lære bort de harde realitetene i livet. En lærer som lærer bort mer enn det som står i bøkene, fokuserer mye på det mellommenneskelige. Har ikke barn, men kunne ønske det.

 

 

EDIT: La til musikk i svaret :p

Endret av opar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Du er en kar i begynnelsen av 20årene/slutten av tenårene som liker rolige kvelder for deg selv, eller med små grupper venner. Du er rolig av natur, og liker å ha en viss rutine i livet. Du går på universitet og holder foreløpig på med en Mastergrad, da du håper på å bli en ingenør. Du er glad i livet og tar det meste med ro.

 

http://www.youtube.com/watch?v=a5uect48Vcc

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar

Mr. Graves:

 

Du nærmer deg 30 år og bor i en mindre by. Mest sannsynlig på vestlandet. Du er ikke spesielt glad i å trene, men spilte fotball i ungdommen. Når du drikker, drikker du som regel øl. Elsker å gå på konserter. I et forhold, men for øyeblikket usikker på om hun er den rette for deg.

 

Lenke til kommentar

TheGnome er en kar på 24 som bor i byen. Han liker lett rock, da gjerne litt progessivt-/bluesinspirert. Han har nærmer seg slutten av tiden sin på univeritetet, hvor han holder på med en mastergrad i historie eller filosofi. Han liker å være med venner, men krever alikevel sin alenetid, da gjerne en periode mot slutten av dagen. Han kler seg konservativt og liker kaffe.

 

NoNamesLeft er en kar på 20 som liker rock, og beveger seg sjeldent inn på metallsjangeren, om i det hele tatt. Han kler seg avslappet, og holder til i utkanten av en storby. Han er kristen, men har allikevel et veldig avslappet forhold til sitt eget og andres livssyn.

 

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar

Mr. Graves er en intelligent fyr som bruker mye av sin tid på å tenke. utadvent, men har ikke noe behov for å ha mennesker rundt seg til enhver tid. rolig og stort sett trygg på seg selv, selv om det hender usikkerheten slår til!

 

 

Hvem er jeg? :

Lenke til kommentar

Ttly er en fyr mellom 16 og 20, og klesstilen er nok i retningen av hipsterverdenen. Har tilbragt de siste sommerene på Hovefestivalen og hører mye på musikk på P3, og elsker Radioresepsjonen. Er alltid en av de første til å få med seg de nye indiepop-bandene. Har mange jentevenner, og syns de er "awesome <3" på facebook.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lkFMJ4-ai1I&feature=iv&annotation_id=annotation_976697

Lenke til kommentar

(John the Fisherman)

 

Frohman er et gitarmenneske, 18 år gammel, skaper mye av identiteten sin rundt musikk, tar gjerne på seg rollen som den som har peiling på både musikk, filmer og serier i vennekretsen. Blir forlegen når andre snakker om økonomipolitikk men er en høyrøstet motstander av de fleste AP-saker. Kommuniserer ikke så mye med andre på Facebook, men har en usedvanlig detaljert info-bit på profilen. Bruker en del tid på skytespill og holder seg oppdatert i fotballnyheter for å ikke virke helt nerd.

 

http://www.youtube.com/watch?v=zSAJ0l4OBHM

Endret av SpinozaSittSkjegg
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...