Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns det er litt rart at de ikke har en egen side for dette, fant bare en reklame for tilbudet nederst på en mail om ukens tilbud jeg fikk.

De vil jo ikke at folk skal utsette alle sin kjøp til denne dagen. Derfor lar de det komme litt overraskende.

Skrevet (endret)
Et HD5870 til en fin pris hadde ikke gjort noe:)

Tviler på at disse kortene får tilbud når de ikke er lagervare.

Endret av ballsack
Skrevet

Takker for fornuftig svar^^ Noen som vet hvor gode disse tilbudene er? Slik som elshop gjorde med ps3'en når den kom ut? Altså solgte den så billig at de selv tapte på det. Tviler litt men det hadde vært kos :)

Skrevet
Takker for fornuftig svar^^ Noen som vet hvor gode disse tilbudene er? Slik som elshop gjorde med ps3'en når den kom ut? Altså solgte den så billig at de selv tapte på det. Tviler litt men det hadde vært kos :)

Var skuffende tilbud i august. Var ingen tegn til noen spillkonsoller, eller brukbare spill. :(

Skrevet

Var skuffende tilbud i august. Var ingen tegn til noen spillkonsoller, eller brukbare spill. :(

Ok :) Håper på en ny bærebar pc eller en harddisk^^

Skrevet
Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. :D
Det håper jeg da. I så fall skal jeg gjøre min del av spammingen. :devil:
Skrevet
Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. :D
Det håper jeg da. I så fall skal jeg gjøre min del av spammingen. :devil:

Du kommer til å få masse hjelp herfra. :wee:

Skrevet
Fikk dere premie forrige gang for mange poster? :D

Vi greide ikke å vinne hovedpremien, men det ble trøstepremie på flere her inne.

Lyst til å forklare denne konkurransen? Er det en konkurranse mellom flere forum om å ha flest poster i en netshop tråd? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...