Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

En SSD er interessant. Bør være over 100 GB.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så vis jeg skriver 100201,- så vinner jeg? =)

Ville jo ikke vært noen stor seier, ettersom du da må betale overpris :)

Skrevet

Du vinner om ingen andre har et unikt bud ja ;)

Ok, alle sammen, jeg byr en krone. Da vet dere det. =)

Minimumsbeløpet er 10Kr.

Skrevet

Hvis du faktisk er villig til å betale over hundre tusen for en laptop, er det bare å legge inn det budet ;)

Skrevet

Du byr på ein bærbar PC, litt usikker på kva modell det er... Syns Netshop kunne funne fram den same informasjonen som sist. Kan ikkje sei eg har lyst å by 883 kroner for noko som er verdt 3000 kroner.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Lavest unikt bud? Kall meg gjerne dum, men jeg forstår ikke helt. Det vil jo komme inn svært mange lave bud da.

Skrevet
Lavest unikt bud? Kall meg gjerne dum, men jeg forstår ikke helt. Det vil jo komme inn svært mange lave bud da.

unike bud som i om 2stk byr 11 og en alene på 12 vinner han.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Hmm hvordan var den tallrekka i LOST igjen... :ph34r:

4 8 15 16 23 42

Skrevet

Poenget er at det er liten vits i å by 10 kr. ettersom svært mange vil by det samme. Sjansen for at ditt bud blir "unikt" (dvs: bare du har budt denne summen) blir større dersom du f.eks. byr 53 kr.

(Samme prinsippet med å fylle ut lottokupongen med 1,2,3,4,5,6,7 - det er så mange som gjør det at premien blir veldig liten dersom rekken går inn.)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Poenget er at det er liten vits i å by 10 kr. ettersom svært mange vil by det samme. Sjansen for at ditt bud blir "unikt" (dvs: bare du har budt denne summen) blir større dersom du f.eks. byr 53 kr.

(Samme prinsippet med å fylle ut lottokupongen med 1,2,3,4,5,6,7 - det er så mange som gjør det at premien blir veldig liten dersom rekken går inn.)

Forstått. Takk. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...