Gå til innhold

Går det an å hax0rz seg til bedre stats på forumet ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller så har vi eksempler som feks Ecthelion, som innlysende ikke har peiling på NOE som har med pc å gjøre. Alikevel presterer han å fyre opp over 9000 poster, stort sett med bare svada som ingen kan bruke. Neppe fruktbart for forumet. Jeg kan ikke skjønne hvorfor ikke folk kan holde kjeft. Må late som om de vet noe. Villeder, ødelegger for andre, kun på grunn av sitt eget sarte ego. Sender inn 9092 posts, der han driter seg ut i 9090 av de. Hvorfor har han lov å sende inn flere svar???? Det skulle vært sånn at man ble vurdert. 10 feile svar, så er det ut fra forumet, nakkeskudd. Nulltoleranse.

Lenke til kommentar
de med 4000 - 5000 har for mye fritid

Eller bruker for mye av ikke-fritiden sin her inne...

 

Skriv fornuftige innlegg, surf litt rundt og lær deg mye interresant om data så har du et godt utgangspunkt for å komme med fornuftige poster her i forumet.

 

Uansett: Jeg har en del poster nå, men det kommer av at jeg interreserer meg for data og mye annet, har mye meninger om diverse, en del kunnskap, og at jeg har brukt mye tid her på forumet. (over 2 års medlemskap med et snitt på rundt 4 poster per dag.) Moderatorene må gjerne fjerne "antall posts" for min del. Det er helt andre grunner til at jeg bruker forumet.

Lenke til kommentar
captzalo du roxX0rs ..... men du får ikke være mitt idol fordi du har så få posts ... jeg tror ikke jeg kan ta deg seriøst :lol:

 

Det blir du desverre pent nødt til, for mitt ord er lov, og du skal vite at alt jeg sier er sant. Uansett. Jo fler postinger, jo bedre.

 

Jeg har faktisk sittet på jobb og irritert meg over hvor mye fjerne postinger det er på dette forumet, men nå har det gått opp for meg hva det egentlig dreier seg om. MEST POSTINGER! :D

 

(Ja, jeg er nerd.)

Lenke til kommentar
STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

STENG!

 

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Tore er en dumming!

Lenke til kommentar

Se nå har vi alle fått enda et par posts uten noe konstruktivt innhold.. det må vel sees på som en fin avslutning på uken? Dette var forøvrig mitt eneste innlegg med denne brukeren:) Se hvor leneg den har vært medlem? Imponerende.)

Lenke til kommentar

<off topic>

Jeg synes antall poster teller en del og det er en liten pådriver for meg når jeg skal svare på spørsmål.

 

Dæven, er det deg FOOrK?

</off topic>

 

Jeg har ikke brydd meg noe særlig om det med antall innlegg, synes at det er en del her med veldig mange innlegg som jeg knappest ser på de mer "spørsmålstillende og svarende" postene som har over 3000-4000 innlegg.

Om det betyr at jeg leser lite på HW.no sitt forum eller at de svarer så godt at topicen forsvinner fort ut av "Siste 24 timer" listen vet ikke jeg.

(Kanskje de til og med blir lei av de stadige "AMD vs Intel" og "Hvilken mus skal jeg ha?"-diskusjonene og flykter til "søppel"? Jeg vet at jeg nesten vurderer det...)

Men for meg er det i alle fall mest på måten de ulike brukerne ordlegger seg som bestemmer om jeg synes personen er seriøs og om jeg burde ta det han/hun sier for sant/godt.

 

Tror uansett ikke at innlegg-telleren er en god "seriøs-graf", det blir den sikkert aldri heller...!

 

Men en ting er sikkert, i utgangspunktet så "hører" man mer på en bruker med mer enn 500 innlegg enn en bruker med mindre enn 10 innlegg, men det er bare når innleggene er ganske like i utgangspunktet (norskkunnskaper, ordlegging og argumentering). Dog er det siste JEG ser på når jeg leser et innlegg brukernavnet (de fleste skriver deres brukernavn på slutten allikevel, som jeg gjør) og innlegg-telleren.

 

Fjern tellingen eller bytt den ut med en slags status/nivå ting for min del. For den er jo i utgangspunktet like nytting som det der programmet som teller tastetrykk (alltså, ikke særlig nyttig)!

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Se nå har vi alle fått enda et par posts uten noe konstruktivt innhold.. det må vel sees på som en fin avslutning på uken? Dette var forøvrig mitt eneste innlegg med denne brukeren:) Se hvor leneg den har vært medlem? Imponerende.)

 

Sjekket profilen din, og jeg tilber deg ved dine føtter.

30. november 2000 og ett innlegg.

 

Wow.

Lenke til kommentar

OMG...drit nå i hvor mange poster fol har da :grumpy:

 

Jeg er for en inndeling som går ut på at det ikke står antall poster, men bare hvor mange folk som har fått bruk for svaret personen har gitt..

en slags hjelpe-stats slik at man vet om personens svar er litt eller veldig troverdig...

 

uansett så har det ikke noe å si, for det er så alt for mange folk her på forumet til at man kjenner igjen noen andre enn de som har gjennomsnitt på 5-10 poster pr. dag... 8)

 

kan være at jeg skrev litt mye mas nå, men det får så være... :wink:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...