Gå til innhold

Går det an å hax0rz seg til bedre stats på forumet ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt utrolig at denne ikke er stengt egentlig..

 

Er det fordi jeg ikke har nok innlegg at du føler du kan hakke ned på meg slik ? ... du beviser bare poenget mitt ... kan noen skaffe meg bedre stats ?!?

 

Nei det er nok fordi du tydligvis ikke er helt 100% i hodet...

 

Dette er ikke CS. Det heter antal poster.. Og selv om du hadde hatt 1000 poster så hadde ikke folk tatt deg mer seriøst av den grunn.. Det har noe med innholdet og seriøsiteten av posten..

Lenke til kommentar

Moderatorene jobber hardt for å få dette til å bli et seriøst forum som folk kan henvende seg til hvis de har problemer eller trenger råd/tips.

Og folk som bare er her for å få mest mulig innlegg har vi ikke bruk for! bare så du er klar over det. Og spam er noe vi ikke er så begeistra for.

For å si det sånn så stoler jeg mer på en person som har vært registrert siden 2001 og har 100 innlegg enn en som ble registrert i 2003 og har 5000 innlegg.

Lenke til kommentar
Husk at kvalitet er viktigere enn kvantitet!

 

Jeg har bare noen få postinger, men de inneholder utelukkende slående, informative og saklige argumenter (med unntak av kanskje 8-9 stk).

 

Altså, Captzalo, du har 17 innlegg! Med andre ord er det du sier relativt selvmotsigende, ettersom da omlag 50% av dine posts er bare oksemøkk...

 

Tror du bommet "litt" med den posten der :p

 

Uansett, dette temaet er bare latterlig - latterlig morsomt.

Lenke til kommentar
Husk at kvalitet er viktigere enn kvantitet!

 

Jeg har bare noen få postinger, men de inneholder utelukkende slående, informative og saklige argumenter (med unntak av kanskje 8-9 stk).

 

Altså, Captzalo, du har 17 innlegg! Med andre ord er det du sier relativt selvmotsigende, ettersom da omlag 50% av dine posts er bare oksemøkk...

 

Tror du bommet "litt" med den posten der :p

 

Uansett, dette temaet er bare latterlig - latterlig morsomt.

 

Oops. Jeg tror akkurat du dreit deg ut for hele forumet. :D

 

user posted image

Lenke til kommentar

Det du driver med ER idiotisk. Dessuten er det ikke sånn du får mange poster, du blir lei av det før du vet ordet av det. Engsjer deg i threader.

PS:Det existerer en rediger/edit knapp!

 

Mange poster kan bety mange ting:

1.Han er en idiot som deg....

2.Det er en moderator og må stenge mange tråder som fks. denne

3.Han liker å spamme i søppel kategorien

4.Han liker å legge kjekke bilder i babe threaden

5.Han er faktisk hjelpsom og legger inn seriøse poster (for det meste da...)

 

 

STENG!

STENG!

osv....

Tore er en dumming!

osv...

"Tore tar feil og er for useriøs for HW.on" * 1000000000000000000000 :D

 

Fordi om det sikkert er flere som vil skjelle ut denne wannabe l33t'en så tror eg at det beste er at noen stenger denne tråden, eventuelt flytter den over til søppel vis det er mulig.

Lenke til kommentar
Moderatorene jobber hardt for å få dette til å bli et seriøst forum som folk kan henvende seg til hvis de har problemer eller trenger råd/tips.

Og folk som bare er her for å få mest mulig innlegg har vi ikke bruk for! bare så du er klar over det. Og spam er noe vi ikke er så begeistra for.

For å si det sånn så stoler jeg mer på en person som har vært registrert siden 2001 og har 100 innlegg enn en som ble registrert i 2003 og har 5000 innlegg.

 

Helt enig. Men jeg skjønner ikke hvorfor moderatorene aksepterer dette og ikke gjør noen ting for å motvirke dette. Hele denne tråden er jo et bevis på at man MÅ fjerne post counting snarest, av hensyn til kvaliteten på forumet.

 

Det virker som om moderatorene og de som er ansvarlig for drift av hw.no vanskjøtter forumet, slik at det bare råtner opp innenifra. Bør ikke noe gjøres snart?

Lenke til kommentar

nå gjenstår bare at en av de ivrige moderatorne stenger tråden...

 

 

oxo spørre om h4x oxo da :evil:

 

 

haha tenk om alle så på antall poster som stats :lol:

 

omg han har ofc

 

omg peliz BLOKKBOKSTAVER og !!!!!

 

karl skrev: athlon er mye mere stillegående en p4

per skrev: omfg n000b !! eid 2k

 

omfg postene mine registrerer seg ikke engang

 

hyyyl interp jeg skrev inlegget før han

 

lama says:omg 50000 poster plz cheat lit mere da..

[myg0t]oldmanpeterson: stfu or il crash the forum :roll::roll:

Lenke til kommentar

Captzalo, hvordan var det jeg tabbet meg ut? Du hadde 17 innlegg når jeg skrev den posten, og når du da sa at alle dine poster med unntak av 8-9 stk var seriøse synes jeg det var litt festlig ettersom 50% av 17 = 8,5 - altså 8-9.

 

Jeg synes bare du bommet litt der...

 

Var bare en spøk, men du tok det visst alvorlig.

 

Forresten, den idiocy greien var ganske festlig, men den passet ikke helt på meg med det jeg skrev, eller?

Lenke til kommentar

Klaging, klaging og atter klaging.... Jeg skjønner det ikke, men det irriterer meg grenseløst av at noen "idioter" tenker på hvor mange innlegg man har.... De fleste som er her kan tenke selv, og skjønner ganske fort når noen er på jordet...

Om du har 5000 eller 2, hvem f*** bryr seg... Selvfølgelig ville jeg brydd meg om jeg hadde hatt 5000 på under ett år , for da hadde jeg tenkt; "Skaff deg ett liv for guds skyld" :o :lol: :o

 

Det dummeste er at jeg i det hele tatt leser disse klage-trådene, og som sagt enda dummere er det at jeg irritererer meg :evil: :x :evil:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...