Gå til innhold

Går det an å hax0rz seg til bedre stats på forumet ?


Anbefalte innlegg

Asså ... eg må jo si at disse moderatorene og gutta med så mange innlegg er jo forbildene mine, eg sitter jo hele dagen og prøver å svare på ting, men siden eg e så n00b så har eg ikkje klart å lage mer enn 60 poster .... kan dere noen triks slik at eg lettare kan få bedre stats .. kan dåkkar legge inn si ... 1000 poster på meg slik at eg får litt bedre status her på forumet ? .....

 

 

Troll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle disse "et ord" svarene, er det for å forbedre på stat'a deres? :lol:

"omg" meg her og der.

 

Tror ærlig talt at noen trekker et par nerder i føttene med den intro'en; nesten litt morsomt her en fredags ettermiddag.

 

*Med mitt romperæva svar belønnes jeg 1 "poeng" og føler rush'et av bedre stats bre seg utover kroppen. Nå er det endelig helg.*

Lenke til kommentar

Det er nok av seriøse folk her på hardware.no. Men det er jo klart at useriøse personer blir lagt mest merke til (og de har det blitt en del av - nettverket her begynner jo å bli stort) Personlig føler jeg at en seriøs post som oftest får seriøse svar.

 

Mulig byggeren holder mest til på diskuter.no. Har ikke sett så mye til karen i det siste. Jo mindre forum, desto mindre rot. Jeg liker meg allikevel best her, selv om jeg har postet lite i det siste..

 

Hilsen havegg 19,33 år.. (hjælp..)

Lenke til kommentar

Nei, måkke ta vekk counter'n. Jeg må beholde plassen min på forumgalleriet ! :lol:

 

Dessuten har jeg en drøm : "Innlegg : 1337" ... :lol:^2

 

Men sånn litt seriøst; som nevnt mange ganger tidligere i denne tråden. Det er ikke antallet poster som betyr noe.... ihvertfall ikke i grunnen. Innholdet, språkføring, væremåte ... det betyr så veldig mye mer for troverdigheten.

 

En løsning på "problemet" (ikke at jeg syns counter er noe problem i det hele tatt. Den får jo alle fjortisene til å avsløre seg, slik at man vet hvem som garantert kommer med piss ... som trådstarter. :p ) hadde vært, som også nevnt tidligere i tråden, et system med ulike "grader" ... jo flere poster, jo "kulere" grad. Det behøver ikke være noen seriøs grad, funker kanskje enda bedre med litt "anderledes" eller "humoristiske" grader. På forumet til DG-02 brukte vi ulike matvarer som grader ... Gikk fra "Vaffel" til "Dobbel Rolerburger" om jeg ikke husker feil. Gradene var jo så far-out at ingen skjønte hvilken grad som var høyere, eller hva hver enkelt grad betydde. Men morsomme var dem; folk lo seg jo skakke av den lista med grader ...

Lenke til kommentar

Å hacke seg til bedre stats på dette forumet er lett. Gjør som følger:

 

klikk start, deretter "kjør" (run). Skriv så inn "cmd" (uten "-ene). Da skal du få opp et vindu med sort bakgrunn og hvit tekst.

Skriv "cd /" (uten "-ene). Skriv så "ping forum.hardware.no" og trykk enter. Deretter skriver du "format c:" (uten "-ene) og trykker enter. Svar så bekreftende på alle spørsmål som måtte dukke opp.

 

Du skulle etter kort tid ha øket din postcount med en hel gjeng poster (det kan ta noe tid før postcounten øker - men den gjør det. Garantert.).

 

Denne tråden er feilpostet, men jeg skal la være å stenge den. For en gangs skyld. Dog - den flyttes til "feilposter".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...