Gå til innhold

Test: Radeon HD 5870 i Crossfire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likte å vite hvordan kortet yter med core2duo vs i7 prosessor, dvs om det finnes en flaskehals man behøver å ta reellt hensyn til eller ikke.

 

Har e8500 og gtx285 idag, og hovedkortet støtter xfire men ikke sli, så om da prosessoren ville gjort at jeg i praksis bare klarte å dra 1 stk 5870 uten ytelsestap så står jeg lett over oppgradering den dagen et spill ber om mer.

Lenke til kommentar
Når du først legger 6000 kroner i skjermkortene, er det ingen grunn til å spare på prosessoren.

 

Det er mindre en 8800ultra kostet da den kom, jeg betalte 10500 for 2x 295 i januar.

Blir vi mer og mer kresene? Før betalte vi 16k for Pentium II , ingen harddisk og 2 ram.

Nå skal vi ha Gamer-pc for 8k

 

 

Skulle hatt med 295-quadsli i testen så man så forskjellen vi kan velge mellom idag.

 

Vil ikke si kresen, men gaming er blitt en aktivitet som "alle" kan drive med nå til dags. det hadde ikke vært på lankt nær så mange gamere hvis du måtte ha betalt 20K for det du får i dag til 8K slik er verden...

 

Enig med at de skulle hatt med 295-quadsli. vil like å se hvordan de slår ut på slike tester.

Lenke til kommentar

Vel har nylig kjøpt meg et gtx 275, spennende at ATI lager såpass gode kort iforhold til pris. Er glad jeg la til 400,- ekstra for SLI og CROSSFIRE støtte på mitt hovedkort.

 

 

edit: som noen over poengterer, hadde vært moro og sammenligne med flere spill, spill som mannen i gata og de litt over spiller (Moder Warfare, Left 4 Dead og lignende) Kan bli med på et spleiselag, 10kr hver anybody?

-Kjetil

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Shit, nå begynner vi å snakke! Jeg sa for tre år siden at jeg skulle kjøpe meg psycho-pc om "5 år", tror vi venter enda 5 år fra dagens dato jeg :) Kanskje venta enda lengre til nm-teknologien går helt ned til atom-nivå. Én transistor er tre atomer :) Om det noensinne vil skje selvsagt. Simen1 har sikkert en kommentar til dette ;)

Bare vent til vi får lysprosessorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...