Gå til innhold

Hvilket spiller gleder du deg mest til????


Anbefalte innlegg

Breed og Chrome.

 

Duke slutta jeg å vente på for 3-4 år siden. De folka der har gjort en gedigen tabbe tror jeg. De har sikkert hele tiden forsøkt å lage et spill som skal "slå" alt som fins på markedet, og så har det hele tiden kommet nye titler som har "pusha limiten". Når Doom3 og Half-Life 2 er ute blir det nok bort i mot umulig å nedkjempe disse titlene på iallefall et år, spesielt om man ikke lisensierer teknologien til ID. Please prove me wrong. =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal plaffe ned alt og alle i Doom 3. Det kommer til å bli så råfett!!

Gleder meg også til The Hulk kommer. Lasta ned demoen og jeg bare elsker å dælje vilt rundt meg på alt mulig rart. Utrolig morsom spill. Må spille det en gang til, jeg, før jeg sier god natt. :D

Lenke til kommentar
Breed og Chrome.

 

Duke slutta jeg å vente på for 3-4 år siden. De folka der har gjort en gedigen tabbe tror jeg. De har sikkert hele tiden forsøkt å lage et spill som skal "slå" alt som fins på markedet, og så har det hele tiden kommet nye titler som har "pusha limiten". Når Doom3 og Half-Life 2 er ute blir det nok bort i mot umulig å nedkjempe disse titlene på iallefall et år, spesielt om man ikke lisensierer teknologien til ID. Please prove me wrong. =/

Kan ikke bevise deg feil, men jeg tror du tar feil :) Det du sier er det de fleste sier. De har selv innrømmet å ha gjort en del feil underveis og startet på nytt, blandt annet pga de har bytta motor. De har nå nesten endret hele motoren de bytta til, så de er på vei! Jeg vet selvsagt ikke så mye mer enn andre, men jeg har fortsatt tro på spillet. So what om det tar lang tid. HL2 tok 5 år. Gode spill idag tar lengre tid å lage enn før. Good games are worth waiting for!! Uansett, kjenner godt til frustrasjonen. Gleder meg ihvertfall til wid.gif

Lenke til kommentar

Det må nok bli HL2, DX2, SW: KOTOR og doom3 som jeg ser mest fram til....og de ser jeg veldig fram til!!! :smile:

 

Men angående duke nukem forever så slutta jeg for et år siden å vente...er det så vanskelig å slippe et eneste lite screenshot, bare så vi vet at de faktisk gjør noe i 3drealms bortsett fra å lage middelmådige duke nukem spill som det forrige manhatten greia... :grumpy:

 

Men jeg tror at utviklerne til forever har fått seg et lite tilbake steg når hl2 kommer....så foresten på forumet til 3drealms der George Broussard (en av folka deres) sa at vann effekter var latterlig enkelt å gjøre (han gjorde nesten narr av hl2). Da har jeg et spørsmål, hvis det er så enkelt å lage vann effekter i spill, så hvorfor er det så utrolig mange spill som har vann som ser ut som stein?????!!!

 

gå til www.duke4.net der står det masse ny "info" om dn:4ever...vil egentli ikke kalle det info

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg har selv mista respekten for 3drealms.

det er på tide at de oppdager at det ikke finnes noen mellomting,enten så holder kjeft om spillet eller så gir de ut litt og litt informasjon.

george har selv sagt at 3drealms har drete på draget når de gikk ut med informasjon og screens av spillet,spesielt med e3 videoen de hadde.

 

hvis du nå legger merke til hvordan george oppfører seg så ser du han har tonet seg et par hakk ned angående kommentarer om andre utviklere..

virker som om han har et kjølig forhold til valve,for flere ganger når forum medlemmer kommenterer hvordan 3drealms oppfører seg angående dnf informasjon så rakker han ned på de som har ventet på et produkt som neppe ville komme, half life 2.

 

en liten stund senere så blir han truffet rett i ansiktet av half life 2 previews...og når han samtidig oppdager at valve har gjort det han lenge har sagt er den perfekte løsningen, å holde kjeft om spillet frem til det er ferdig, vel, han blir ikke i godt humør av slikt..

akkurat det så vi veldig tydelig når som en annen sa ovenfor,når han rakker ned på vann-effektene og kommenterer at det kunne jo de lagt til dnf uten problemer for lenge siden..

 

det eneste jeg gleder meg til med duke nukem forever er at så fort spillet slippes på nett så skal jeg fikse noen screenshots av dnf isoen som jeg skal maile til george,for det er definitivt ikke et spill jeg vurderer å kjøpe, ikke etter 3drealms sin behandling av fans.

heng litt på forumene så skjønner dere hva jeg mener..

 

spill jeg gleder meg til - doom3, half life 2, halo til pc,need for speend underground racing eller.no.

Lenke til kommentar

Men angående duke nukem forever så slutta jeg for et år siden å vente...er det så vanskelig å slippe et eneste lite screenshot, bare så vi vet at de faktisk gjør noe i 3drealms bortsett fra å lage middelmådige duke nukem spill som det forrige manhatten greia... :grumpy:

 

De vil ikke gi ut noe mer info før de vet sikkert lanseringstidspunktet (eller perioden), dette for at folk skal glemme spillet og ikke mase. Får dem et screenshot vil de ha ti nye. Fansen blir aldri fornøyd, og det vet du.

 

Angående Manhattan project så er det ikke 3dRealms som utviklet det så du bør nok sjekke kildene dine en gang til. Klippet fra #dRealms sine sider:

Developed by ARUSH Games (overseen by 3D Realms) for the PC.

HA!

 

Men jeg tror at utviklerne til forever har fått seg et lite tilbake steg når hl2 kommer....så foresten på forumet til 3drealms der George Broussard (en av folka deres) sa at vann effekter var latterlig enkelt å gjøre (han gjorde nesten narr av hl2). Da har jeg et spørsmål, hvis det er så enkelt å lage vann effekter i spill, så hvorfor er det så utrolig mange spill som har vann som ser ut som stein?????!!!

Han har ikke gjort narr av HL2, han har faktisk skrytt av det. Han sier det ser ut til å bli et fantastisk spill. Og ved spørsmål om HL2 vil ha noen effekt på utviklingen av DNF så sier de klart at det er plass til flere gode spill på markedet idag. De kjører sitt eget løp, og håper at folk forstår det. Hvis ikke så gir de f allikevel :D

 

Uansett, ikke diss DNF....blir lei meg da. Dette er et ømt tema for oss hardbarka fans... Men jeg velger å stole på 3drealms. De kan bruke så lang tid på utviklingen fordi de er i den heldige situasjon at de kan gjøre som DE vil, ikke en ekstern utgiver. Dette tror jeg vi gamere vil tjene på når alt kommer til alt! Så mitt tips er: Glem DNF, til it`s done ;) Du vil absolutt merke det når det er ferdig! :woot:

[/3drealms patriotisme]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

De vil ikke gi ut noe mer info før de vet sikkert lanseringstidspunktet (eller perioden)' date=' dette for at folk skal glemme spillet og ikke mase. Får dem et screenshot vil de ha ti nye. Fansen blir aldri fornøyd, og det vet du.

 

 

Han har ikke gjort narr av HL2, han har faktisk skrytt av det. Han sier det ser ut til å bli et fantastisk spill. Og ved spørsmål om HL2 vil ha noen effekt på utviklingen av DNF så sier de klart at det er plass til flere gode spill på markedet idag. De kjører sitt eget løp, og håper at folk forstår det. Hvis ikke så gir de f allikevel :D

 

[/3drealms patriotisme']

 

folk glemmer ALDRI et spill på den måten,spesielt ikke et med så stor markedsverdi som dnf..har de først drete på draget som george selv har innrømmet, så får de fullføre løpet slik de startet det...

 

han har flere ganger gjort narr av half life 2,han har også kommentert fansen som venter på noe som aldri ville komme,half life 2..

han har et temmelig avkjølt forhold til valve.

Lenke til kommentar

Må på jobb, men dette tar jeg meg tid til:

jeg har selv mista respekten for 3drealms.

det er på tide at de oppdager at det ikke finnes noen mellomting,enten så holder kjeft om spillet eller så gir de ut litt og litt informasjon.

george har selv sagt at 3drealms har drete på draget når de gikk ut med informasjon og screens av spillet,spesielt med e3 videoen de hadde.

 

hvis du nå legger merke til hvordan george oppfører seg så ser du han har tonet seg et par hakk ned angående kommentarer om andre utviklere..

virker som om han har et kjølig forhold til valve,for flere ganger når forum medlemmer kommenterer hvordan 3drealms oppfører seg angående dnf informasjon så rakker han ned på de som har ventet på et produkt som neppe ville komme, half life 2.

 

en liten stund senere så blir han truffet rett i ansiktet av half life 2 previews...og når han samtidig oppdager at valve har gjort det han lenge har sagt er den perfekte løsningen, å holde kjeft om spillet frem til det er ferdig, vel, han blir ikke i godt humør av slikt..

akkurat det så vi veldig tydelig når som en annen sa ovenfor,når han rakker ned på vann-effektene og kommenterer at det kunne jo de lagt til dnf uten problemer for lenge siden..

 

det eneste jeg gleder meg til med duke nukem forever er at så fort spillet slippes på nett så skal jeg fikse noen screenshots av dnf isoen som jeg skal maile til george,for det er definitivt ikke et spill jeg vurderer å kjøpe, ikke etter 3drealms sin behandling av fans.

heng litt på forumene så skjønner dere hva jeg mener..

 

spill jeg gleder meg til - doom3, half life 2, halo til pc,need for speend underground racing eller.no.

 

De har gått vekk fra å gi ut noe som helst nå, nå er det hemmelighetskremmeri hele veien. Noe galt idet? Øker bare spenningen.

 

Angående behandling av fansen: tror neppe det finnes noe forum der utviklerne av et spill har så mye kontakt med fansene som 3drealms har. Men ja, de er strenge mot de som bare bare maser om screenies! Og det er bra!

 

Denne vanngreia må jeg sjekke opp. Kan ikke huske å ha lest det...kan derimot huske at han skrøyt av HL2, og det er nå nylig. Mulig han har moodswings, men tror han og resten av teamet har blitt rimelig imune mot hva folk mener om andre spills innvirkning på deres. Jeg velger å fortsatt stole på dem...og respekten er der, ABSOLUTT! Vi får vente å se...tror ikke vi kommer noen vei med å diskutere dette. Sorry for at jeg drar tråden off topic. Og for at dette ble en rotete post

 

:-?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Må på jobb, men dette tar jeg meg tid til:
jeg har selv mista respekten for 3drealms.

det er på tide at de oppdager at det ikke finnes noen mellomting,enten så holder kjeft om spillet eller så gir de ut litt og litt informasjon.

george har selv sagt at 3drealms har drete på draget når de gikk ut med informasjon og screens av spillet,spesielt med e3 videoen de hadde.

 

hvis du nå legger merke til hvordan george oppfører seg så ser du han har tonet seg et par hakk ned angående kommentarer om andre utviklere..

virker som om han har et kjølig forhold til valve,for flere ganger når forum medlemmer kommenterer hvordan 3drealms oppfører seg angående dnf informasjon så rakker han ned på de som har ventet på et produkt som neppe ville komme, half life 2.

 

en liten stund senere så blir han truffet rett i ansiktet av half life 2 previews...og når han samtidig oppdager at valve har gjort det han lenge har sagt er den perfekte løsningen, å holde kjeft om spillet frem til det er ferdig, vel, han blir ikke i godt humør av slikt..

akkurat det så vi veldig tydelig når som en annen sa ovenfor,når han rakker ned på vann-effektene og kommenterer at det kunne jo de lagt til dnf uten problemer for lenge siden..

 

det eneste jeg gleder meg til med duke nukem forever er at så fort spillet slippes på nett så skal jeg fikse noen screenshots av dnf isoen som jeg skal maile til george,for det er definitivt ikke et spill jeg vurderer å kjøpe, ikke etter 3drealms sin behandling av fans.

heng litt på forumene så skjønner dere hva jeg mener..

 

spill jeg gleder meg til - doom3, half life 2, halo til pc,need for speend underground racing eller.no.

 

De har gått vekk fra å gi ut noe som helst nå, nå er det hemmelighetskremmeri hele veien. Noe galt idet? Øker bare spenningen.

 

Angående behandling av fansen: tror neppe det finnes noe forum der utviklerne av et spill har så mye kontakt med fansene som 3drealms har. Men ja, de er strenge mot de som bare bare maser om screenies! Og det er bra!

 

Denne vanngreia må jeg sjekke opp. Kan ikke huske å ha lest det...kan derimot huske at han skrøyt av HL2, og det er nå nylig. Mulig han har moodswings, men tror han og resten av teamet har blitt rimelig imune mot hva folk mener om andre spills innvirkning på deres. Jeg velger å fortsatt stole på dem...og respekten er der, ABSOLUTT! Vi får vente å se...tror ikke vi kommer noen vei med å diskutere dette. Sorry for at jeg drar tråden off topic. Og for at dette ble en rotete post

 

:-?

 

det er ingenting galt med at de bestemmer seg for å slutte å utgi noen form for informasjon,det er bare måten de gjør det på...

 

det finnes en GOD del forum der ute hvor utviklerne har bedre kontakt med sine fans..

westwood sine forum var alltid slik.

sof 2 forumet

sony sitt planetside forum

codemasters sine forum

bare for å nevne noen..

 

denne vanngreia som det er snakk om oppstod i en tråd som ble låst etter kort tid,george var stor i kjeften når han kommenterte hva han synes om disse "nyhetene" i half life 2 motoren og han fikk en GOD del kommentarer tilbake så den ble stengt temmelig fort..

 

jeg har ikke lagt merke til noen som helst form for skryt,kan alltids hende han har tatt helomvending,men har han det så styrker det min mistanke om at han er redd for fansens sin reaksjon hvis han skulle fortsatt å kommentere hva andre gjør "galt",spesielt når de gjør de gjør noe som er direkte genialt gjennomført.

 

jeg tviler ikke et sekund på at de er immun mot andre folk sine meninger,det er en god del år dette har foregått..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...