Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stringen under penis revnet, men vil ikke gro. Hvordan fikser jeg det?


vonLime

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Har prøvd det, og brukt plenty med smøring når lysten skal stilles. Men i helga var hadde vi ikke noe glidemiddel tilgjengelig, og nå er det et "kjøttsår" der. Er litt redd for infeksjoner etc. Skal jeg kontakte lege? Fastlegen min er to timer i bil herfra =/

 

Svaret sier vel seg egentlig selv. Du har fått et kjøttsår på tissen, det har ikke blitt noe bedre på en måned og du er bekymret for en infeksjon. Jeg hadde spandert på meg en tur til legen jeg i alle fall. Er ikke noe vits i å ta noen unødvendige sjanser i tilfeller med underlivet.

 

Dra til legen. Han vet akkurat hva som bør gjøres. Lykke til.

Lenke til kommentar
Strengen er av hud og ryker den, blir det dermis skade, noe som fører til dannelse av arrvev, derfor vil jeg anbefale å ta en tur til legen og få kuttet ned det som er igjen av strengen og få sydd det skikkelig, ellers kan du få en vond arrklump som kan revne igjen der strengen er.

Au. Bestiller legetime i dag. Kan jeg bestille hos andre enn fastlegen min?

 

Hvis du er livredd for å vise tissen til legen, husk hvertfall å dusje før du drar så det ikke lukter pyton i tillegg.

Har vist tissen min til legen mange ganger før jeg! Haha. Høres ikke bra ut, men var redd for testikkelkreft før, og da fikk han se litt :p

Lenke til kommentar

Fastlegen kan ta en "krisetime", det har du krav på ettersom det er en akutt skade som må behandles raskt før arrvev dannes, ellers er nærmeste legevakt stedet å gå for ASAP time på dagen.

 

Sist jeg var hos legevakta tok det ikke mer enn 1 time for å få behandling for ett kutt under leppa og det var klokka 03 på natta og legen måtte tilkalles.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Jeg klarte å ta bilde av det. Er det upassende å legge ut her? Har såklart croppet alt utenom selve stringen, og om jeg ikke er anonym her, så begynner jeg litt å lure.

 

EDIT: Grunnen er såklart at jeg er litt usikker på om der har revnet så kraftig som Svedge sier. Og om noen som har peiling kan bestemme om legetime er nødvendig.

Endret av vonLime
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...