Gå til innhold

Lurt av moped- verksted? hva kan jeg gjøre?


onlineX

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en baootian scooter ble punktert. For 3 uker siden kjørte jeg den til verksted for å få skifta dekk på den. Det kosta meg 1200. 550.- for selve dekket og 650 for arbeid som ikke tok mer enn 1 time.

Dvs. 1200 for å skifte bare En dekk.

 

Scootern startet ikke da jeg skulle hente den av verkstedet. merkelig??

 

Etter to\ tre uker fikk jeg samme problemet nemlig at scooteren ikke startet. startemekanismen(krh krh krh lyden)funker men den slåes ikke på- samme da jeg skulle hente scooteren av verkstedet.

 

Endelig å ha lånt lastebil og kjørt den til verkstedet og etter fire dager hører jeg at jeg må betale 800.- for arbeid og at den ikke har blitt helt bra igjen. Dvs. at de ikke vet hvor problemet ligger hen.

 

Fikk beskjed på telefon at den vil koste over 1200.- hvis de skal smørre mekanismen osv.

men garanterer ikke at den skal bli bra igjen..

 

HAR JEG BLITT LURT? SKAL JEG BETALE 2400.- FOR Å FÅ SKIFTA EN DEKK OG TENNEMEKANISMEN FORTSATT IKKE FUNGERER???

?

HAR DE RETT TIL Å TA 650.- FOR EN TIMES ARBEID?

HVORDAN KAN JEG KLAGE???

 

tar imot all hjelp ::)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At en Baotian-scooter ikke starter er vel ikke så mystisk? Jeg synes ikke de prisene hørtes så ille ut, men at det er relativt mye i forhold til prisen på mopeden er sant. Dessverre er det ikke billigere å reparere billige ting. Kanskje de brukte litt tid på å finne ut at de skulle skifte tennpluggen. Og, det at de ikke klarer å fikse produktet betyr ikke at de ikke skal ha betalt med mindre de har en eller annen garanti som sier det.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...