Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff! Tror jeg venter litt med Android! Mobilen hadde brukt 40% av batteriet over natta i idle!

 

Håper på ROM i nærmeste fremtid! :D

 

Har brukt Darkstone v1.7 build i over en uke uten noe problemer. Bruker et hakk mere batteri enn Winmo, men veldig stabil. Test den versjonen om du ikke allerede har gjort :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker samme radio og system som deg. Lader kun hver kveld.

Avinstaller den app'n som gjør at tastaturet lyser når skjermen er på,

så eru kvitt tastelys problemet. Det gjorde jeg..

 

 

 

Forresten, til Android på HD2-folk, ny update idag:

 

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5969936&postcount=3

 

"08/03/2010 New progress with the Linux kernel with audio during calls. A binary image can be downloaded from here. Sorry but no sources are available for this. (Patch author cotulla doesn't show the code yet)"

 

 

 

Det vil si, ny zimage fil med følgende endringer:

 

03.08.2010:

 

1. Fixed issues with sharp panel

2. Increased stability of I2C

3. increased touch screen ratio

4. Fixed volume level

5. Volume can be changed during call

6. Some work under removing apt voice during calls

7. Program soft reset should work now

Endret av keem1
Lenke til kommentar

Jeg bruker samme radio og system som deg. Lader kun hver kveld.

Avinstaller den app'n som gjør at tastaturet lyser når skjermen er på,

så eru kvitt tastelys problemet. Det gjorde jeg..

 

 

 

Forresten, til Android på HD2-folk, ny update idag:

 

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5969936&postcount=3

 

"08/03/2010 New progress with the Linux kernel with audio during calls. A binary image can be downloaded from here. Sorry but no sources are available for this. (Patch author cotulla doesn't show the code yet)"

 

 

 

Det vil si, ny zimage fil med følgende endringer:

 

03.08.2010:

 

1. Fixed issues with sharp panel

2. Increased stability of I2C

3. increased touch screen ratio

4. Fixed volume level

5. Volume can be changed during call

6. Some work under removing apt voice during calls

7. Program soft reset should work now

 

Så da er problemet med ekko borte/redusert? :hmm:

Lenke til kommentar

Hei,

 

Kunne tenkt meg noen spill på telefonen. Er det noen som har linker til noen gode gratis spill?

 

Mistenker at det ligger noen inne på XDA, men prøver meg her før jeg evt. må bla meg igjennom endeløse antall innlegg. Eller er det en egen games-oversikt der inne?

Endret av baggin
Lenke til kommentar

Så da er problemet med ekko borte/redusert? :hmm:

 

Jepp! Helt borte!

 

Installerte mattc RC 1.4 i dag, og det funker så og si perfekt! ;) Batteritiden er også like god som den var i Windows Mobile med radio 2.09.50.29_2.

 

Dessverre er det noe lag her og der som jeg ikke merket noe til i dan1j3l's Android versjon som jeg brukte tidligere.

 

Bruker forøvrig Elegancia V10 ROM, skal prøve å bytte til et av de såkalt "android-friendly" ROMene å se om det blir bedre.

Lenke til kommentar

Så da er problemet med ekko borte/redusert? :hmm:

 

Jepp! Helt borte!

 

Installerte mattc RC 1.4 i dag, og det funker så og si perfekt! ;) Batteritiden er også like god som den var i Windows Mobile med radio 2.09.50.29_2.

 

Dessverre er det noe lag her og der som jeg ikke merket noe til i dan1j3l's Android versjon som jeg brukte tidligere.

 

Bruker forøvrig Elegancia V10 ROM, skal prøve å bytte til et av de såkalt "android-friendly" ROMene å se om det blir bedre.

 

Takk for info. Denne skal jeg prøve.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke rette stedet men legger det ut jeg,

 

Nå som jeg har fått iPhone4 (er mektig imponert :) så selger jeg min HD2 med 16Gb minnekort, telefonen er som ny, pris 2.500,-

 

Som sagt så er jeg imponert over iPhone4, jeg ser dog umiddelbart at HD2 er en mer avansert telefon med flere muligheter og et bedre alternativ for den som liker å leke med 0er og 1nere :) iPhone4, forresten min første fra den kanten, er jo fullstendig lukket og låst.

Lenke til kommentar

Hva fikk deg til å bytte ut HD2 med iPhone?

 

Ble aldri fortrolig med HD2en, det som irriterte meg mest var feilskriving, det var alt for lett å komme bort i feil knapp, på iPhone, som har mye mindre knapper, er det mye enklere å skrive.

 

Så er det all bugs, det er alt for mange program som kan hentes men som lager krøll på telefonen, den låser seg og da er det bare å gå tilbake til grunnoppsettet og starte på nytt. Nå har den virket greit den siste tiden, har satt den opp med Cookie's Home Tab og en stor skepsis ved installasjon av program. Fra tid til annen, kanskje en gang pr. 14ende dag, så låser den seg og batteriet må ut.

 

Gikk over fra PC til Mac for 3 år siden og har i etterkant aldri angret, så får vi se om jeg sier det samme nå, tiden vil vise.

 

Er lei av å være betatester for MS, Apple er stødigere, men ønsker en å forme sin egen telefon så er ikke iPhone tingen. Selv har jeg vært med på data siden seint på 80 tallet, med DOS, prøving og feiling, nå vil jeg bare at det skal virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...