Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Har lett litt rundt men ikke funnet (både på telefon som funksjon og etter apps), så jeg prøver her: Noen som vet hvordan man ser hvor mye data (opp og ned) man har brukt med mobilt bredbånd?

Jeg synes SPB Wireless Monitor er greit til dette. Den er relativt dyr (tror den koster 116 kr via Windows Marketplace, som var billigste pris akkurat da jeg kjøpte den), men den gir totalstatistikk, hittil i måneden, hittil i dag, og til og med trafikk fordelt på program som har brukt nettforbindelsen (du kan også velge hvilke tilkoblinger du vil overvåke - bare mobilt bredbånd, eller også WLAN og/eller USB).

 

Trial-versjon er også tilgjengelig hvis du vil prøve den først.

 

Produsentens egen side:

http://www.spbsoftwarehouse.com/pocketpc-software/wirelessmonitor/

 

Windows Marketplace, fullversjon:

http://marketplace.windowsphone.com/details.aspx?appId=32b34dc8-fae3-4b51-995f-3d83d731ccb8

 

Windows Marketplace, demo-versjon (trial):

http://marketplace.windowsphone.com/details.aspx?appId=bc29b502-2644-4bdc-8f2d-faa137f582d5

 

Joda, fin den der men er ikke interessert i å betale såpass mye bare for å se hvor mye data jeg har lastet opp/ned. Trenger ikke være så avansert, bare en enkelt teller som er på "alle" andre telefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar det veldig lang tid og boote android 2.2? Og er det normalt at skjermen fader bort under android boot? Har flashet ny radio og lagt inn ny rom ser ikke hva jeg har gjort galt om det skulle være noe?

 

Det jeg ikke gjorde var og formatere minnekortet men sto at det ikke var et must.

 

Min fader helt bort, til det blir noen hele streker på venstre side i et par sekunder.

så fortsetter den.

Fant ut at radioen min ikke ble oppdatert så har oppdatert den nå :) booter android nå :p

Lenke til kommentar

Hmmmm...ok....Ett lite spm og to:

 

Jeg har nå kjørt Android 2.2 (Darkstone Froyo) over en lengre periode, og må si at jeg er fornøyd med dette. Men jeg sliter med ett par ting:

 

1: Får ikke overført mine kontakter fra "winMo" til "Android" versjonen av mobilen. Jeg klarer ikke å konvertere pst-filen til vcf. Hadde jeg klart dette, så hadde nok overføringen gått fint. Ser at det er flere programmer for dette (konvertering), men de koster noen kroner og lapper :-) Anyone med en enkle og grei løsning?

 

2: Jeg får ikke synce telefonen med pc. Jeg klarer å se den når jeg ser den som en disk, men ikke som telefon, for å si det slik.... Jeg har lastet ned HTC Sync for android/Desire, men der står det bare at telefonen er frakoblet. Når jeg kobler telefonen til dataen, så komemr den opp som HTC Leo, og den finner ingen software, slik at jeg får opp "device not correct innstalled".

 

Anyone?

:hmm:

Lenke til kommentar

Hmmmm...ok....Ett lite spm og to:

 

Jeg har nå kjørt Android 2.2 (Darkstone Froyo) over en lengre periode, og må si at jeg er fornøyd med dette. Men jeg sliter med ett par ting:

 

1: Får ikke overført mine kontakter fra "winMo" til "Android" versjonen av mobilen. Jeg klarer ikke å konvertere pst-filen til vcf. Hadde jeg klart dette, så hadde nok overføringen gått fint. Ser at det er flere programmer for dette (konvertering), men de koster noen kroner og lapper :-) Anyone med en enkle og grei løsning?

:hmm:

 

Jeg har også den versjonen (Darkstone Froyo) men jeg får lagt inn kontakter fra sim kortet, det er bare å overføre som vanlig det.

 

1.Gå inn på "People"

2. Trykk på Windows flagget knappen

3. Trykk på "Import/Export"

4. Velg "Import from SIM card"

 

Det er i hvertfall det jeg har gjort. Så hvis det ikke fungerer hos deg, så vet jeg ikke dessverre.

Lenke til kommentar

Noen her som kjører Android fast på HD2? Dette ser knallbra ut! Håper bare på ROM i nærmeste fremtid! :D

 

Kjører denne "fast" nå ja. Har faktsik gjort det siden den kom ut 26 Juli :-) Me like!!!! :new_woot:

Eneste som ikke liker det så godt, er de jeg prater med.....de får mye ekko på linjen....menmen....noe må de jo ofre for å kunne snakke med meg :tease:

Lenke til kommentar

Spørsmål:

 

Jeg kjører nå Darkstone Froyo Android 2.2 (tror det heter noe slikt :-) Jeg lurer på å prøve noen andre builds, men jeg har ikke lyst å miste oppsettet mitt som jeg nå har laget meg. Har heller ikke lyst til å starte på nytt mht programmer fra market.

Er det mulig å legge inn en ny build og boote derfra, men alikevel ha innstallert, uten å forandre på, den builden jeg nå har?

:hmm:

Lenke til kommentar

Spørsmål vedrørende HTC HD2:

 

Plutselig er det ingen lyd når jeg får meldinger!? Skjønner ingenting jeg, for alle innstillingene ser korrekte ut. Alt annet av lyder/varsler fungerer utmerket, bare ikke når jeg får en ny melding. Har prøvd med ulike varsler, men ingenting nytter. Noen som har vært ute for det samme, og funnet en løsning? :)

Lenke til kommentar

Har akkurat tilbakestilt HD2en min til fabrikkinnstillinger, siden jeg fikk endel feilmeldinger når jeg brukte den. Men nok om det.

 

Hva mener dere jeg burde gjøre med den for å få den best mulig? Hvilke programmer burde jeg installere og (om anbefalt) hvilken custom ROM burde jeg legge inn? Og i tillegg, hvis det er noen andre tweaks jeg burde gjøre, hvilke?

Lenke til kommentar

Har akkurat tilbakestilt HD2en min til fabrikkinnstillinger, siden jeg fikk endel feilmeldinger når jeg brukte den. Men nok om det.

 

Hva mener dere jeg burde gjøre med den for å få den best mulig? Hvilke programmer burde jeg installere og (om anbefalt) hvilken custom ROM burde jeg legge inn? Og i tillegg, hvis det er noen andre tweaks jeg burde gjøre, hvilke?

 

Står mye bra på gruppen HTC Nyheter på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...