Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis vi skal ha halvårsgrensa, så får ikke Crabs bli med. :hmm:

Då får ikkje eg helder vere med :(

Eg veit ikkje om eg får lov for parentsa enda då.. Litt nazi-styre her når det gjeld bestilling på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvis vi skal ha halvårsgrensa, så får ikke Crabs bli med. :hmm:

Hmm.. Ja, men han kan vel være med siden han ble påmeldt før det ble snakk om noen grense?

Ellers så får han bare vente til neste år. Er vell strengt tatt ikke krise? :huh:

Edit: Litt dumt å "kicke" han, da..

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Syns uansett jeg burde få være med om denne regelen blir innført, fordi jeg meldte meg på før den kom :p

Jeg er også kjempeflink til å skrive julekort, bare det burde være en grunn til å la meg bli med!

Skrevet
Så om jeg vil sende ei flaske med surwhiskey til en random... hva skjer om den randomen er under 18 :p ?

Du finner selvfølgelig ut av alderen til vedkommende først :p Ellers så sender du den bare :ninja: Er lov å drikke alkohol når du er under18 :p

Skrevet

Syns et krav til å være med, er å være litt aktiv i denne tråden. Hvis man kun har en post 1 desember, hvor det står "jeg er med", virker det som personen er lite interessert.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Syns et krav til å være med, er å være litt aktiv i denne tråden. Hvis man kun har en post 1 desember, hvor det står "jeg er med", virker det som personen er lite interessert.

Å være aktiv i tråden trengs vel ikke om en har vært med tidligere år og er ellers aktiv på forumet, syns jeg. Eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...