Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To = en for mye..


Anbefalte innlegg

Okei.. where to begin...

 

Jeg har fått veldig god kontakt med en venninne, vi har kjent hverandre i 1 år, hun småflørter hele tiden, men hun er ikke akkurat easy2get, men etter hvert har kusina hennes (som jeg også er venn med) trodd at det er noe mellom oss, og så og si hele familien vet at vi roter hver gang vi ser hverandre på fest, men det er kun uskyldig, men alle spør jo likevel, de spør kun meg, ikke hun, både jeg og hun syns det er veldig rart. Etter hvert spurte hun meg om det var noe mellom oss, og jeg skulle jo ønske det, men vet det ikke skjer, for hun bor 8 timer unna meg. Og hun sa at det var et problem, så hun har aldri sagt hun liker meg eller noe, bare sånne småting som "søt", "morsom" osv. ellers har hun kun sagt: Det kunne aldri blitt noe mellom oss fordi vi bor så langt unna hverandre..

 

Hun flørter hele tiden, for gøy osv. og viser meg sider hun aldri har vist med når vi er sammen face to face, vet ikke om hun er en av dem som forandrer seg når vi henger med andre.. men de få gangene jeg har ringt hun sier hun at det alltid er godt å høre stemmen min, hun ber meg komme på msn for å fortelle meg at hun gjorde noe som minnte hun om meg osv. bare for sånne småting, jeg prøver jo å ikke ta dette for mye til meg ettersom hun ikke er den typen som vil ha kjæreste osv. og jeg er jo en type som ikke burde ha kjæreste.

 

Så var det en venninne som bor 20 min unna meg som jeg nettopp har blitt kjent med, som ba meg ut på cafe, og spurte om det passet samme dagen osv. altså hun virket litt desp, så skal passe meg litt, men det jeg lurer og tenker på er om jeg skal droppe dem begge, eller prøve meg på en av dem, hvem skulle det vært? Vil jo helst ha hun som bor 8 timer unna, men det kommer ikke til å skje.. og det er jo dumt å begynne noe med hun som bor 20 min unna meg ettersom det kanskje kan bli litt "falskt" fra min side...

 

What do you g(irls)uys think?

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun er sikkert kul, det er jo ikke det som er spm :p

Huh? spurte du ikke om hva du skulle gjøre? :S

Du sier jo at nummer en bor åtte timer unna, så hvorfor bruke noe energi på det når dere begge sier det ikke kommer til å funke?

Altså, gå på kafe med vennina, du har ikke noe å tape på det. Greit nok at du ikke finner hun så spennende, men gi hun en sjangse, kanskje det viser seg at dere "klikker" etterhvert =)

Lenke til kommentar
Du skulle heller ha blitt sammen med de to jentene som flørtet med deg! Sånt skjer når du ikke hører på råd fra eksperten. :!:

 

 

Haha, du sier noe, Latias;) tenker på det av og til :p

 

Huh? spurte du ikke om hva du skulle gjøre? :S

Du sier jo at nummer en bor åtte timer unna, så hvorfor bruke noe energi på det når dere begge sier det ikke kommer til å funke?

Altså, gå på kafe med vennina, du har ikke noe å tape på det. Greit nok at du ikke finner hun så spennende, men gi hun en sjangse, kanskje det viser seg at dere "klikker" etterhvert =)

 

Jo hva jeg skulle gjøre, men bare ble litt overrasket at du kommenterte om hun var kul, dem begge er jo kule, såpass har jeg snakket med hun :p

 

 

## dobbelpost slått samman av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Huh? spurte du ikke om hva du skulle gjøre? :S

Du sier jo at nummer en bor åtte timer unna, så hvorfor bruke noe energi på det når dere begge sier det ikke kommer til å funke?

Altså, gå på kafe med vennina, du har ikke noe å tape på det. Greit nok at du ikke finner hun så spennende, men gi hun en sjangse, kanskje det viser seg at dere "klikker" etterhvert =)

 

Jo hva jeg skulle gjøre, men bare ble litt overrasket at du kommenterte om hun var kul, dem begge er jo kule, såpass har jeg snakket med hun :p

 

 

## dobbelpost slått samman av ilpostino ##

Poenget var at du ikke har noe å tape på å gå på café med nummer to, nummer en har du utelukket selv.

Lenke til kommentar
jeg anbefaler deg å gå for førstemann. som du selv sier virker nummer to litt desp og det kan i beste fall gi kortvarig glede.

 

Det er det jeg vil, men ja, hun kommer ikke til Oslo før om en stund, men hun skal til Sverige neste uke, og da vet jeg ikke om jeg burde kjøre dit for å treffe hun, jeg tullet jo med det så sa hun, JA! gjør det! :D men jeg vet ikke om hun faktisk vil at jeg skal det.

 

Hvorfor ikke se hvordan det går med nr2? Du sier selv at det ikke blir noe mer fast med hu som bor langt borte, så hvorfor låse deg til henne?

 

ja du sier noe, men samtidig føler jeg at det er mest riktig å prøve på nr 1. Ettersom det er der følelsene ligger.

 

 

Poenget var at du ikke har noe å tape på å gå på café med nummer to, nummer en har du utelukket selv.

 

Ja jeg vet jeg har det, men jeg føler likevel det er mest riktig på nr 1 akkurat nå, men du har helt rett, aner jo ikke hva som skjer videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...