Gå til innhold

Hvordan skru på tastaturbelysning på Dell Studio XPS 1640?


NM91

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg en dell studio xps 1640 i går og lurer på hvordan man skrur på tastaturbelysning? Jeg leste at man kunne trykke på FN+pil høyre for å velge, men der ser det bare ut som om jeg justerer lyset på touchpad'n. jeg har også prøvd å gå inn i windows mobilitetssenter, og der står det at den skal være på, noen den ikke er, for tastaturet lyser ikke. vil det si at det er noe galt med maskinvaren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte dell i dag, der var det ingen som svarte, så jeg dro ned på lefdal, hvor jeg kjøpte maskinen. Der sa de at det ikke var lys i tastaturet på denne maskinen. men han som jobbet det tror jeg ikke var helt til å stole på, for han visste knapt nok hva en pc var. Så jeg er litt i tvil om det faktisk ikke er det på denne maskinen eller om det er noen drivere/instillinger jeg ikke vet om :S Jeg kikket på den maskinen som sto i utstillingen og det var ikke lys i tastaturet på den heller, men når jeg trykker Fn+pil høyre på min maskin kommer det jo opp et symbol av en tastatur som lyser.

 

post-165106-1255361400_thumb.png

Lenke til kommentar

Alle Dell Studio XPS 16 modeler er det bakgrunnsbelysning på tastaturet! Vist den selgaren sier noko annet er det fordi han ikkje har lest beskrivelsen om pc-en godt nokk eller vill ikkje plagest med "små feil" på laptopen

 

Får og kontakte Dell må du ringe (Kan vere du må vente 1-30m) Kjem helst igjennom på under 5 min

 

Du må ringe nr. 81 53 50 43 (XPS Premium Support er tilgjengelig på engelsk 24x7)

 

Vist du vill ha "Nordisk" support på XPS teknisk support må du ringe mellom 08:00 - 17:00

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Alle Dell Studio XPS 16 modeler er det bakgrunnsbelysning på tastaturet! Vist den selgaren sier noko annet er det fordi han ikkje har lest beskrivelsen om pc-en godt nokk eller vill ikkje plagest med "små feil" på laptopen

 

Får og kontakte Dell må du ringe (Kan vere du må vente 1-30m) Kjem helst igjennom på under 5 min

 

Du må ringe nr. 81 53 50 43 (XPS Premium Support er tilgjengelig på engelsk 24x7)

 

Vist du vill ha "Nordisk" support på XPS teknisk support må du ringe mellom 08:00 - 17:00

 

ok, den er grei. da skal jeg prøve å ringe en gang til i morgen. gav meg etter 20 min i sta.

Lenke til kommentar

Ringte dell i dag. Der fikk jeg snakke med en trivelig svenske som sa at på modellene som selges gjennom elkjip, lefdal osv er det et internasjonalt tastatur som ikke har lys. Men han kunne sende meg et norsk tastatur med lys helt gratis :D Så i morgen kommer det en fyr fra dell med det :w00t:

 

En liten morsom feil som jeg kom over på disse maskinene da jeg ringte dell var at da jeg satta min iPhone 3gs på høytaller og la den fra meg til høyre for touchpad'n så klikker skjermkortet og bildet bil svart helt til man fjerner den igjen :!:

Lenke til kommentar
Den med iPhone må eg teste når laptopen kjem heim igjen :p

 

Rart står på Dell sine sider at bakgrunnsbelysning på tastaturet og i manualen som er "Standar får alle 1640 modelene"

 

Godt du fekk ordnet da. :)

 

Merkelig det der ja... han mente at alle de store kjedene i skandinavia brukte et skandinavisk tastatur uten lys, for å spare penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...