Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre nå?


Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Hei, var på fest igår, og endte med å kline med en jente i godt over 2 timer, og kom så langt at vi til slutt måtte stoppe, siden ingen av oss hadde kondom. Vi var vell begge ganske fulle, så jeg vet ikke om vi mente noe med det, men jenta var fin, og jeg har lyst til å bli bedre kjent med henne. På slutten av festen spurte hun meg om nummeret mitt, og jeg fikk et langt hadekyss. Jenta bor et stykke unna meg, men vi går på samme skole så jeg har muligheten til å treffe henne i friminuttene osv.

Det jeg lurer på er om jeg bare skal vente på at hun evt sender meg en melding, eller om jeg skal kontakte henne, eller om jeg skal vente helt til mandag og møte henne igjen, i en edru tilstand.

 

er forresten 16

Fint om noen kunne gitt meg noen råd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan skal jeg oppføre meg når jeg møter henne i morgen? Begge gruer seg litt, siden det blir kleint og alt det der, men skal jeg liksom oppføre meg som jeg kjenner henne osv?

kanskje litt dumt spørsmål men^^

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg oppføre meg når jeg møter henne i morgen? Begge gruer seg litt, siden det blir kleint og alt det der, men skal jeg liksom oppføre meg som jeg kjenner henne osv?

kanskje litt dumt spørsmål men^^

 

Act like you know eachother.

Invite her at a soda or a coffe or just take her for a walk later, but whatever you do, don't pretend you don't know her.

Lenke til kommentar

Så jeg møtte henne på mandag, og skjedde ikke veldig mye.. Fikk en klem, og hun måtte kjappe seg videre. Veldig ackward egentlig :p

Hun virker sjenert når jeg er i nærheten av meg, og jeg tror ikke hun har sett på meg en gang enda. Det snakkes veldig mye rundt det som skjedde mellom meg og hu på skolen om dagen, og det er mange som vet om det nå.

På facebook snakker hun som bare det, hun bruker smileys og skriver lange gode svar.

Fikk også en melding av henne idag, men det viste seg at det bare var venninna som hadde sendt en melding uten at hun visste det.

Trenger virkelig hjelp, har lyst til å bli bedre kjent med henne, men det er litt vanskelig i denne situasjonen.

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Så jeg møtte henne på mandag, og skjedde ikke veldig mye.. Fikk en klem, og hun måtte kjappe seg videre. Veldig ackward egentlig :p

Hun virker sjenert når jeg er i nærheten av meg, og jeg tror ikke hun har sett på meg en gang enda. Det snakkes veldig mye rundt det som skjedde mellom meg og hu på skolen om dagen, og det er mange som vet om det nå.

På facebook snakker hun som bare det, hun bruker smileys og skriver lange gode svar.

Fikk også en melding av henne idag, men det viste seg at det bare var venninna som hadde sendt en melding uten at hun visste det.

Trenger virkelig hjelp, har lyst til å bli bedre kjent med henne, men det er litt vanskelig i denne situasjonen.

Tusen takk for alle svar!

Vente eller ikke vente, drit i det, bare tull uansett. Gjør hva du føler for, men gjør det slik at du viser at du er komfertabel med hva som skjedde mellom dere, at det ikke var ingen big deal. Du opplever denne situasjonen med en jente stadig vekk! Med andre ord, ha en avslappet holdning til alt det, så skal du nok se det går fremover! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...