Gå til innhold

Erfaringer med CDON


Anbefalte innlegg

Maken til dårlig kundestøtte og horribel kundebehandling skal man lete lenge etter!

Bestilte en rekke PS3 spill og noen dataspill, fikk levert feil varer i 4 konvolutter, den ene inneholdt ingenting.

Klaget på dette og etter hele 6 uker så kom det en nye varer i posten, det viste seg at også disse varene var varer jeg ikke hadde bestilt. Håpløst!

Nå vil de ikke betale tilbake penger for bestillingene, siden jeg rev istykker fakturaer på varer jeg ikke hadde bestillt, og hadde forhåndsbetalt med visa.

Jeg returnerte varene uten fakturaer.

De hevder da at de ikke har registrert retur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Er det noen som har erfaring om CDON leverer på release date om du forhåndsbestiller?

Mener de skal det ja ;)

 

 

Vet dette er en gammel tråd, men hadde et spørsmål ang forhåndsbestilling av flere varer med forskjellig utgivelsesdatoer? Altså jeg vil forhåndsbestille f.eks. to filmer der den ene kommer ut om noen dager og den andre om en måned. Vil jeg da få de hver for seg på utgivelsesdatoen sin, eller begge i samme leveranse da den siste kommer ut? :)

 

 

 

 

Mvh Olav B, G ;)

 

 

Lenke til kommentar

Må føye meg til rekken av særdeles fornøyde kunder hos CDON. Meget rask levering og ikke noe tull, har kjøpt alt fra PS3-spill via MP3-spiller til faglitteratur der. Jeg har foreløpig ingen erfaringer med retur av varer til dem dog og la oss håpe jeg slipper det.

 

Edit: oisann, litt "gammel" tråd ... :ph34r:

Endret av The Silencer
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Får puste litt liv i en semi-gammel tråd. Lurer på en ting, hvor sender de varene fra? Og hvis det er ifra Sverige eller Danmark må man betale noe ekstra for å få tingen man kjøper? I dette tilfellet et spill.

 

EDIT: Noe ekstra betyr toll eller andre gebyrer xD

Endret av NotoriousBiB
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Får puste litt liv i en semi-gammel tråd. Lurer på en ting, hvor sender de varene fra? Og hvis det er ifra Sverige eller Danmark må man betale noe ekstra for å få tingen man kjøper? I dette tilfellet et spill.

 

EDIT: Noe ekstra betyr toll eller andre gebyrer xD

 

Det er vel slik at om nettbutikken er skrevet på norsk skal det ikke komme noen gebyrer eller andre ting med mindre det står skrevet når man kjøper varen.

Lenke til kommentar

Bruker omtrent kun CDON når jeg bestiller spill/filmer, med mindre jeg bestiller fra utlandet. Leveringstiden er alltid god. Bestiller jeg på en onsdag har jeg det som regel på fredag i Tromsø, av og til lørdag. Har en gang fått veil vare, og da var det bare å sende kundeservice mail så fikk jeg ny vare og returkonvolutt med en gang. Kjemefornøyd kunde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...