Gå til innhold

Risen - blir det årets spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke samme folk som har stemmene i begge versjonene?

Regner med at akkurat den biten er lik. Men det er mange ganger bedre enn i Gothic-spillene i alle fall. Der er dubbingen ganske... ufrivillig morsom. Synes helten i Risen hadde ganske bra stemme, selv om det er nok av øyeblikk med latter hvor de trolig ikke mente å være morsom. Men uansett bedre enn f.eks. Oblivion, der alle sa det samme.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det må sies at Risen er et av de beste spillene jeg har spilt på lang tid! Dumpa ned i posten fra play.com for et par dager siden kosta vel 11 pund eller deromkring. Et klassisk eksempel på at Gameplay er ALT i et spill. Spiller det på xbox360. Føler det ligger ganske bra opptil Gothic serien som jeg har spilt mye før. Tøft at det fortsatt finnes spill der man blir most på ET slag hvis man er så dum og beveger seg steder man ikke burde. Gjør det litt mer spennende å gå i combat med ukjente motstandere. :-)

 

Håper det dukker opp en oppfølger eller noen addons etterhvert.

Lenke til kommentar

Uff, da skulle jeg ønske du spillte PC, for om du synes det er bra på Xbox haddet det trolig havnet på best5 ever lista de om du spillte det på PC.

 

Jobbes alleredet med et Risen2 etter hva jeg har sett. Samt Gothic4 kommer snart, UTROLIG gode nyheter for RPG PC spillere.

 

http://www.gamer.no/produkter/67851/risen-2-pc/

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Uff, da skulle jeg ønske du spillte PC, for om du synes det er bra på Xbox haddet det trolig havnet på best5 ever lista de om du spillte det på PC.

 

Jobbes alleredet med et Risen2 etter hva jeg har sett. Samt Gothic4 kommer snart, UTROLIG gode nyheter for RPG PC spillere.

 

http://www.gamer.no/produkter/67851/risen-2-pc/

 

 

Høres bra ut! Nå har jeg kun en jobblaptop for tida og det er så avslappende å sitte å game i sofaen selv om xbox inventory funksjonene til tider kan være frustrerende. Okke som. Artig spell og nytt om Gothic 4 og Risen 2 høres bra ut! Godt ikke alle tenker på MMO for tida.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slutten på Risen var veldig dårlig, bortsett fra det et knall spill. Dragon Age vippet hele veien til å bli for mye konsoll aktig for meg (men ja bra spill), sørgelige er at det nå er bekreftet at DA2 blir fullblods konsoll så da dropper jeg det. Gått fra rykter om nye Baldurs gate til å bli Konoslisert hollywood spill men cutscenes og a til b spilling.

 

Fikk forøvrig fyrt om Gothic 3 i går :w00t: , utrolig mye jeg har jokket for å få det i gang nå etter jeg kjøpte det via steam som bonus ved kjøp av gothic 4. Kjøpte 3 ved release men buggene stoppet meg i å få spillt det.

 

Med siste pathcer og alt på bånn pinne ser det nå mye bedre ut en det gjordet, direkte pent faktisk. Så nå skal jeg kjøre mellom Gothic 3 mens jeg venter på Risen 2 og Gothic 4.

 

Gothic 3 bilder øverst s.362

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...