Gå til innhold

Google Wave, hva skjer?


ostring1

Anbefalte innlegg

Er student for tiden, og jobber mye med prosjektarbeid hvor vi trenger å samarbeide. Håper og tror Google kan være løsningen på dette, men trenger en invitasjon for å teste det. Skal begynne med en oppgave i neste uke som jeg håper vi kan bruke Wave til, men jeg er den som ikke har Wave. Hvis noen kunne gitt en invitasjon til meg hadde jeg blitt utrolig takknemmelig!!!

 

oyvha6[at]gmail.com

 

Invite sendt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne veldig gjerne tenkt med en invite, for jeg tenkte det hadde vært kjekt å teste det ut på lan :) Så kunne jeg lagd en wave der vi kunne stemt for hva vi skulle gjøre, om vi skal se film, tv, spille ps3, spille data(hvilket spill) eller bare surfe på dataen med musikk i bakgrunnen. Så kunne jeg laget en wave for hva som er på tv'n, altså tv, film, ps3, evt hvilken film, hvilket ps3 spill, osv. Og en wave for hvilken musikk vi skal ha, dersom det er surfing på nettet og sånt :)

 

Håper folk skjønte hva jeg mente her da :p Virket litt komplisert ut her, men sånn jeg forestiller meg så kunne det funket veldig bra og med lite stress :) Derfor hadde det vært veldig fint med invite :) I tillegg til at jeg spurte om det allerede på side 2 her også :)

 

EDIT: Om det skulle være noen som ville sende så er forresten min e-post: olgulbra *snabelrull* hotmail.com :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Bumper min request fra side 8.

 

Jeg har vært kjempe hypet på google wave kjempelenge. Sett videoen en hel haug ganger, og tvunget mine venner til å se den også. Jeg jobber nå på hovedprosjektet mitt og har fått nå et enda bedre syn på google wave. Før virket det som et stilig og morsomt verktøy, nå virker det nesten helt essensielt for prosjektarbeid. Er sykt lei å leite igjennom mails jeg har fått med info, og bare den lille jobben med å finne ut hvem som kommer til et møte er tungvint i mailverden med replies på replies, vinderesendinger og forskjellige siterings standarder.

 

Vær så snill, har noen en invite til meg. Hadde veldig satt pris på det..

 

( denneblis ætt gmail dått com )

Lenke til kommentar

Eg ville blitt heilt fantastisk glad dersom nokon ville sendt meg ein invite! :love: Denne ekstremt snille, godhjarta og fornuftige personen kan vente seg ein særs forseggjort og koseleg PM tilbake med takk! :)

 

Kvifor skal akkurat eg få ein invite?

Fordi eg er generelt veldig interessert i nye idèar/konsept, og då spesielt dei eg har bruk for sjølv. Eg trur Wave vil bli eit veldig godt verkty for gruppearbeid o.l. i skule-/jobbsamanheng, og dette er noko som hadde kome veldig godt med i den situasjonen eg er i no, med massevis av prøver og innleveringar i grupper osv.

 

Og dersom eg skulle vere så heldig å få tilsendt ein invite av ei snill sjel her på forumet vil eg så klart sende vidare alle invites eg får til andre brukarar her, som forhåpentlegvis vil gjere det same.

 

Takk for førehand! :)

 

 

Edit: Og så kan det kanskje vere lurt å leggje ved adressa... :roll: : http://scr.im/1ws6

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Hei Gutter og jenter

Den dårlige nyheten:

Jeg lovte tidlig i denne tråden å dele mine invite dersom noen var så greie å invite meg.

Jeg fikk tilgang, men ingen invites :-(

Problemet er at de som ikke blit invitert direkte av Google får heller ikke invites selv...

Den gode nyheten:

Jeg HAR fått invite av Google nå!!! (På en annen mail adresse :-))

Så nå er det førsteman til mølla!

Send meg en PM med hvorfor du skal få tilgang, så kommer jeg til å dele ut 10 invite i dag.

Dersom du leser dette etter den 03.11.09 er det ikke noe poeng i å PM'e meg...

 

Ver likevel klar over at du vil få en "nomination". Jeg tror ikke det egentlig er noe annet enn en invite, men det tar ofte noen dager før du kommer inn...

 

Les gjerne denne artikkelen før du ber om invite:

http://danieltenner.com/posts/0012-google-wave.html

Det er mange som har blitt skuffet...

(Jeg synes Wave har enormt potensiale! Alle mine ønsker er oppfylt :-))

  • clvn er nominert.
  • Kallileo er nominert.
  • Louigi er nominert.
  • kent-ern er nominert.
  • Poks er nominert.
  • roht er nominert.
  • d_lysfjord er nominert.
  • askadsem er nominert.
  • Reservert Redd Barna
  • Reservert Redd Barna
  • Reservert Redd Barna

Beklager, ingen igjen...

 

Jeg kommer tilbake når jeg får flere invites.

 

(Nominert = meldt ifra til Google)

Endret av ostring1
Lenke til kommentar
Hei Gutter og jenter

Den dårlige nyheten:

Jeg lovte tidlig i denne tråden å dele mine invite dersom noen var så greie å invite meg.

Jeg fikk tilgang, men ingen invites :-(

Problemet er at de som ikke blit invitert direkte av Google får heller ikke invites selv...

Den gode nyheten:

Jeg HAR fått invite av Google nå!!! (På en annen mail adresse :-))

Så nå er det førsteman til mølla!

Send meg en PM med hvorfor du skal få tilgang, så kommer jeg til å dele ut 10 invite i dag.

Dersom du leser dette etter den 03.11.09 er det ikke noe poeng i å PM'e meg...

 

Ver likevel klar over at du vil få en "nomination". Jeg tror ikke det egentlig er noe annet enn en invite, men det tar ofte noen dager før du kommer inn...

 

Les gjerne denne artikkelen før du ber om invite:

http://danieltenner.com/posts/0012-google-wave.html

Det er mange som har blitt skuffet...

(Jeg synes Wave har enormt potensiale! Alle mine ønsker er oppfylt :-))

  • clvn er nominert.
  • Kallileo er nominert.
  • Louigi er nominert.
  • kent-ern er nominert.
  • Poks er nominert.
  • roht er nominert.
  • d_lysfjord er nominert.
  • askadsem er nominert.
  • Reservert Redd Barna
  • Reservert Redd Barna
  • Reservert Redd Barna

Beklager, ingen igjen...

 

Jeg kommer tilbake når jeg får flere invites.

 

(Nominert = meldt ifra til Google)

kan jeg få inviten da er du kjempe snill:)

[email protected]

Lenke til kommentar
Er student for tiden, og jobber mye med prosjektarbeid hvor vi trenger å samarbeide. Håper og tror Google kan være løsningen på dette, men trenger en invitasjon for å teste det. Skal begynne med en oppgave i neste uke som jeg håper vi kan bruke Wave til, men jeg er den som ikke har Wave. Hvis noen kunne gitt en invitasjon til meg hadde jeg blitt utrolig takknemmelig!!!

 

oyvha6[at]gmail.com

 

Invite sendt

 

Ja, hadde blitt såå glad! :)

[email protected]

Evt. pm

Hadde gjort prosjektoppgaven mye lettere for meg og min gruppe!

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...