Gå til innhold

Google Wave, hva skjer?


ostring1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden er altfor stor til at jeg orker å søke gjennom den og se om de første i tråden her har fått invites etc etc etc, så jeg får bare poste her:

 

Jeg har fått invites, og tenkte jeg skulle spare en til en person på forumet. Så - dersom du vil ha en invite så si fra her. Første person som svarer med en scr.im-link til epostadressen sin får inviten.

Lenke til kommentar
Ser ut til at Opera ikke er støttet... Får håpe det løser seg etter hvert, så får jeg wave med brannreven så lenge :)

Bare å be Opera støtte html5.

Google Wave er skrevet i HTML 4 (sjekk doctype, HTML 4.01 strict), så jeg tror heller det er andre ting det går på. F.eks. dårlig Javascript-ytelse kombinert med liten markedsandel.

Lenke til kommentar
da har jeg kommer over en ny dose invites. så start å kom med hvorfor du skall ha

 

Jeg føler jeg bør få :)

Har hørt mye surr om google wave, men ignorerte alt jeg såg. Helt til jeg leste denne tråden, da gikk jeg og satt meg inn i hva google wave er for noe, og nå sitter jeg å klør i fingrene etter å få testet det :D

 

Så pleeeeasee :)

 

EDIT: http://scr.im/solsviken er da mailen

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Ser ut som flere har invites å dele ut nå, så jeg ville blitt glad om jeg får en. Jeg studerer datateknikk og er generelt ganske interessert i data, programmering osv. Så filmen hvor Google viste frem Wave for ganske lenge siden og det så veldig spennende ut. De har jo laget utrolig mange muligheter og jeg gleder meg til å se hvilke tillegg som blir skrevet til det, og eventuelt prøve å skrive tillegg selv, hvis jeg føler noe mangler.

 

http://scr.im/trygveaa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...