Gå til innhold

Google Wave, hva skjer?


ostring1

Anbefalte innlegg

da har jeg kommer over en ny dose invites. så start å kom med hvorfor du skall ha

 

Først og fremst fordi jeg som en aktiv organisasjonsperson håper at Wave kan være et godt verktøy for en mer effektiv arbeidsflyt. Det finnes jo plattformer for nettbasert samarbeid allerede, men Google har evnen til å utforme disse sånn at folk både skjønner dem og får lyst til å bruke dem, så man sparer krefter på å skulle overbevise folk om at datakonferanse er greia. Jeg har også et slags håp om at Wave kan klare å samle kommunikasjon som nå skjer på litt for mange plattformer, selv om det kanskje er litt utopisk.

 

EDIT: og så er jeg informatikkstudent, med det medfører av gruppearbeid etc, samt at jeg fikler en del med webutvikling for organisasjonene jeg er med i, og liker å finne og fikse bugs.

 

Håper jeg er verdig! Eposten min får du her: http://scr.im/1w7r

Endret av TinyGreen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da har jeg kommer over en ny dose invites. så start å kom med hvorfor du skall ha

 

Hei -Night-

 

Jeg har sett google wave presentasjonsfilmen utallige ganger og kribler i fingrene etter å få prøve det selv. Har hatt invite request liggende i tråden lenge, men har aldri vært inne på rett tid når folk har komt med nye invites pga jobb og annet tull - så kommer alltid en forergelig times tid for sent hver gang..

Jeg driver en del med IT og har lyst å lære meg å utvikle småting til bruk med wave, så håper du kan hjelpe meg med å få satt i gang med testing :D

 

Nå skal jeg 5 timer på sykehuset med tortur, så håper det ligger noe godt i innboksen min når jeg kommer hjem igjen..

 

Takker og bukker og venter spenter :)

 

 

http://scr.im/webkid

Lenke til kommentar

har ønsket meg wave en stund, men har ikke fått noen invite fra goolge enda. ser på wave som et meget godt medium for studenter der man kan diskutere saker og problemer man sliter med. så hvis noen har en invite til overs, tar jeg gjerne imot en, og skal dele med folk på forumet her.

Lenke til kommentar
Reposter like gjerne denne:
Skulle gjerne også fått testet dette selv så dersom noen har invite er jeg selvsagt svært takknemlig :)

 

http://scr.im/1xmj

done

 

edit: ole_marius fikk også

 

Synd det ikke er noe fungerende kø system her. Den som er rapp på fingern' etter at noen sier han har invitasjoner får...

 

Har du flere igjen Dr3as?

Kom med en epost på priv eller no, så skal jeg sende invite til deg også... Fikk 20 stk når jeg først fikk.. gikk et par dager.. 10 til venner og 10 til andre steder var planen ;)

Lenke til kommentar

Jeg tar mer enn gjerne imot en invitasjon om noen har en til overs. Dessverre var jeg, veldig ulikt meg, sent ute med å melde interesse, og havnet såpass langt bak i køen at jeg ikke har fått noe. Hvorfor akkurat jeg skal få? Jeg er teknologi-interessert av hele (eller store deler i hvert fall) mitt hjerte, og greier snart ikke å vente lenger med å sette tennene i Wave. Tidligere har jeg brukt utallige timer på betatesting av diverse tjenester, og har også bidratt med invitasjoner der det har vært mulig. Blant annet sendte jeg ut over 1000 invitasjoner til Spotify da det var hot 'n juicy, og en god del av disse ble gitt til folk her. Meningen har aldri vært å kreve noe igjen for det, og vil heller aldri bli slik, men det ville vært utrolig koslig om det gikk andre veien for en gangs skyld.

 

Inivitasjon kan sendes til horrorbyte [at] gmail [dot] com om noen skulle forbarme seg over meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...