ostring1 Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er så sinnsykt klar for å teste! Håpte jeg skulle få bli med fra begynnelsen, men har ikke fått invite enda :-) Er det noen som kan bekrefte å ha motatt invite av Google til Wave? Dersom ja, Rapporter! (vær så snill) :-) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Dersom noen har invites liggende og slenge så ikke nøl med å sende meg en PM - usikker på hvordan dette invite-systemet kommer til å funke, men... Har fått invite for en stund siden, glemte å oppdatere. Beklager! Endret 22. oktober 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
ostring1 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 :-) Jeg burde kanskje skrevet at jeg er SUPER interesert i å få en invite, dersom noen har en til overs!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hadde helt glemt av google wave. Meldte meg akuratt på beta, så får vi se om jeg får en invite. Skulle jeg ende opp med å få før dere så står dere først på invitasjonslisten min. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg er også intressert i en invite. Såvidt jeg forstår blir det samme system her som når Gmail ble presentert. Lite antall invites til å begynne med, som øker kraftig etterhvert. Har fått tiilgang. Endret 28. oktober 2009 av Gaute65 Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Sett fram til å prøve wave en stund nå, så en invite hadde blitt motatt bra. Spent på om dette blir noe jeg faktisk blir å bruke mye Lenke til kommentar
zamuel Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er også veldig interessert i å få testet dette. Meldte meg opp til beta i Mai faktisk, men har ikke fått noe invite enda. Det er jo "bare" 100.000 som får invite nå, så jeg var kanskje for sent ut ? De som eventuelt får, må gi en lyd :-) Spent på høre hvordan det hele virker! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Flere på digi.no forumet som har fått invite. Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er også svært interessert i å få tak i en invitasjon. De som ble invitert på mandag skulle visstnok ha fått gi ut 5 invitasjoner til, så nå må dere bare dele i vei til oss stakkarene som ikke kom med :-D Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har i hvert fall fått invitasjon av Google kl 8 idag tidlig. Fikk 8 invites jeg kunne gi bort, men har nok delt ut alle allerede. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Står på listen, men enda ikke noen gladmail fra google Hvis noen har en invite til overs ville jeg blitt hoppende glad! Edit : Har fått invite nå, men fikk ingen invites å dele videre Endret 17. oktober 2009 av Terrasque Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er enda en person som håper på å bli invitert av en snill sjel Dette ser ut til å bli en spamtråd... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hele mitt liv har jeg drømt om en ting, og det er å få invitasjon til google wave. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 jeg ga hw.no flere tusen invites til spotify jeg mener jeg burde få vertfall en google wave Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg kan bytte 2 spotify invites mot Wave invite om noen er interessert. Endret 2. oktober 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Thomas_H, godt poeng. Jeg kan bytte *to* spotify invites (om vedkommende pluss en kompis trenger, f.eks.) mot en wave invitasjon. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser de selger invites på ebay. Vi skulle ha spleiset på en invite, så er det bare å ta pyramiden derfra. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Thomas_H, godt poeng. Jeg kan bytte *to* spotify invites (om vedkommende pluss en kompis trenger, f.eks.) mot en wave invitasjon. jeg øker til 340 invites Lenke til kommentar
ostring1 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg skulle veldig gjerne hatt en spotify invite også! :-) Så når jeg får tilgang til Wave lover jeg å invite den som gir meg en! (Jeg mener det helt seriøst, selv om det ble litt off topic :-)) Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg skulle veldig gjerne hatt en spotify invite også! :-) Sjekk inboksen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå