Gå til innhold

OMG! Prisene på Qxl er jo helt fjerne!


Anbefalte innlegg

se på det kortet:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8583053

 

Det er et MX kort det må da være billigere i butikken!! 800 kr er jo svindel !

 

her er en 2200+ til 800 kr!

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8564625

 

den koster 758 kr på pcutstyr!!

 

HEr er en ferdig pc:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8552433

6000 kr??

 

denne er vel også litt i dyreste laget:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=8581110

 

Hva går av folk om dagen av... dette er jo svindyrt og bruk !

Når man får det billigere nytt skjønner jeg ikek helt vitsen blir nesten sinna !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg selger min stasjonære PC bygd våren 2002.  

 

Pakken inneholder; Hansol 19" CRT-skjerm, Amd Athlon XP 1800+ prosessor, Abit hovedkort, DDR-DIMM 512 MB RAM, 160 GB Harddisk (2 x 80gb), Asus GeForce3 64mb skjermkort, Soundblaster Live!-lydkort, Plextor (24/10/40) CD-Brenner, Dvd-spiller, Nettverkskort, Floppy, uttagbar harddisk-holder, Chieftec-kabinett med dør, Scanner, Skriver, Mus, Tastatur.  

 

PC'en selges grunnet flytting og kjøp av bærebar pc. Den er i tipp-topp stand og har ingen "skjønnhetsfeil". Da dette er en så dyr pakke godtar jeg bare forskuddsbetaling da oppkrav medfører en viss risiko og tap av portopenger.  

 

Hele pakken kostet ca. 24.000 og kvitteringene har jeg fortsatt da garantien fortsatt gjelder.

 

for noe tll, kan ikke ha gitt mer enn 11k for det der !! noen burde forby slike folk i å selge :grumpy:

Lenke til kommentar
Enkelt svar:

QXL er stede du kan dumpe hardware og få en god pris for det!

 

Tull og tøys! Såvidt jeg kan se er det ingen bud på disse.... Det viser at det er selgerne som er dumme og ikke kjøperne. Koster lite å legge ut en gjenstand til langt over det den er verdt, men før en bruker slike summer sjekker en det litt nærmere.

Lenke til kommentar

"løp og snylt 50 åringer nå"

 

HA, HA, HA.........Dere er veldig morsomme dere fjortiser!!!!!!!!!

 

Hva i all verden får dere til å tro at vi vil kjøpe til en slik pris?

Tror dere vi er helt på jordet ang. Data?

 

Synes det er beklagelig at det er så mange snyltere les "Fjortiser" som tror de er verdensmestere og prøver å lure folk. I tillegg skal de også alltid skryte, skryte, skryte for liksom å hevde seg blant alle andre her på forumet.

Jeg har bedre grafikkort enn deg osv....

 

HA; HA HA, får meg alltid en god latter når jeg er innom forumet her men dere blir nok voksne en gang dere også............

 

Hilsen

midt i livet.

Lenke til kommentar
HA, HA, HA.........Dere er veldig morsomme dere fjortiser!!!!!!!!!

 

Hva i all verden får dere til å tro at vi vil kjøpe til en slik pris?

Tror dere vi er helt på jordet ang. Data?

 

Synes det er beklagelig at det er så mange snyltere les "Fjortiser" som tror de er verdensmestere og prøver å lure folk. I tillegg skal de også alltid skryte, skryte, skryte for liksom å hevde seg blant alle andre her på forumet.

Jeg har bedre grafikkort enn deg osv....

 

HA; HA HA, får meg alltid en god latter når jeg er innom forumet her men dere blir nok voksne en gang dere også............

 

Hilsen

midt i livet.

 

Nå har jeg aldri sakt at det er de som kjøper som er gale, men herregud se på de prisene selgerne setter da, det er jo helt sinnsvakt, du kan får en ny billigere....

Lenke til kommentar
"løp og snylt 50 åringer nå"

 

HA, HA, HA.........Dere er veldig morsomme dere fjortiser!!!!!!!!!

 

Hva i all verden får dere til å tro at vi vil kjøpe til en slik pris?

Tror dere vi er helt på jordet ang. Data?

 

Synes det er beklagelig at det er så mange snyltere les "Fjortiser" som tror de er verdensmestere og prøver å lure folk. I tillegg skal de også alltid skryte, skryte, skryte for liksom å hevde seg blant alle andre her på forumet.

Jeg har bedre grafikkort enn deg osv....

 

HA; HA HA, får meg alltid en god latter når jeg er innom forumet her men dere blir nok voksne en gang dere også............

 

Hilsen  

midt i livet.

 

Hør, hør! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det er en myte at en får solgt datautstyr til overpriser på QXL. Det som imidlertid er et faktum er at QXL har alt for mange selgere som tror på denne myten :grumpy:

Lenke til kommentar
løp og snylt 50 åringer nå  :lol:

 

Hæ hæ, kansje vi 50 åringer har godt om penger at vi ikke bryr oss.

Jeg måtte betale for å bli kvitt en mobiltelefon, ler av det salget ennå.

Måtte betale så mye i porto at salget gikk i minus, godt salg!

 

art

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...