Gå til innhold

Miljøagentene Reklamen, hva sier han?

Matsib0y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører "ja"

For å utbrodere så går jo hele reklamen ut på at den voksne blir tatt og satt på plass. Derfor er "Nils" veldig forsiktig og usikker i sin fremtreden.

"ehh, ja, hadet ja" er mer usikkert enn bare "hadet!".

Og av en eller annen grunn ser jeg ikke for meg at ungen heter Jan.

3 "gode" argumenter.

Skrevet

Nei, altså vi som diskuterer dette har allerede fått avklart at i manus så står det "ja, hade ja" men, vi diskuterer hva han sier, ikke hva som står i manus. Fordi jeg mener det kan være en diksjons feil her.

Skrevet (endret)

Dumme foreldre som skal være så politisk korrekte at de skal melde barna sine inn i interesseorganisasjoner uten at barna egentlig vet noe om det de blir medlem i.

Endret av Mynotir
Skrevet (endret)

Who cares hva han sier, dette er en irriterende reklame. Død over de som har laget den.

EDIT: Det finnes faktisk en annen fra dem som er mye mer irriterende, den med bilen og motorn. Fytte...

Endret av WarpX
Skrevet (endret)

Han sier faktisk Jan.

Jeg hørte det mange ganger på Youtube, satt der og klikka for å høre ekstra godt etter. På slutten, så sier han, "Ja, hadet, ja". A-en blir dratt ut, MEN, det kommer en nasal lyd etter denne a-en, altså en n-lyd. Altså, han sier "Jan".

Kommer sikkert av "Ha det, Nils" -> "Ha det, Jan".

edit: Forøvrig er jeg en av de som ser lite på TV, og har ikke sett denne før før nå :)

Endret av MRN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...