Gå til innhold

GTA - Vice City over nettverk?


Anbefalte innlegg

Hørte tidligere at det skulle være mulig å spille GTA - Vice City over nettverk, men da jeg fikk tak i spillet, så jeg ingen nettverksfunksjon.

Er det bare jeg som er sløv eller er det ikke mulig å spille Vice City i nettverk? Kommer det kanskje patch som fixer det? Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mulig å spille Vice City over nettverk, og det kommer sannsynligvis ingen offisiell patch med multiplayer support.

 

Isteden kan du ta en titt på MTA (http://www.multitheftauto.com) som er en multiplayer mod til GTA3. Det er også en annen mp mod til GTA3 ute, men jeg husker ikke navnet i farten.

Jeg har hørt rykter om at det er satt i gang et mp mod prosjekt til VC, der folka bak en av moddene til GTA3 skal lage en mp mod til VC..

Lenke til kommentar

Hehe.. Well, jeg husker nå fra GTA eller GTA2 at det var fullt mulig å spille mp. Synes det er helt ufattelig håpløst at de ikke har lagt inn multiplayer funksjon i GTA3 og VC, det kan umulig være særlig vanskelig. Skulle også vært co-op mode i flere spill, irriterer meg at ikke det er mer utbredt.. Som halo, greit, det var ikke superbra gjennomført (Det var bare en ekstra gubbe som henger seg på, han er ikke med i filmene eller noe) men allikevel, det er mulig!

Lenke til kommentar
Synes det er helt ufattelig håpløst at de ikke har lagt inn multiplayer funksjon i GTA3 og VC, det kan umulig være særlig vanskelig.

 

Las fra et interview med en av utviklerene til GTA3, og han sa (husker ikkje nøyaktig ka han sa, men ca):

"i GTA3 motoren blir biler og folk randomly generert avhengig av kor du beveger deg. Det ville bli sinnsjukt krevande og veldig veldig vanskelig å programmere et skikkelig mp modus, der begge/alle spillere ser det samme. Da måtte alle biler/folk i byen vere laga på forhånd, og ikkje kunne respawne slik som dei gjer."

 

Tenk deg litt om, mapene er DIGRE, og det ville blitt MANGE, MANGE biler/mennesker å holde styr på.Ville blitt så krevende at nesten ingen kunne spillt det med akseptabel ytelse.

 

Men du kan jo skrive en grafikkmotor som takler dette lett sjøl da ;)

Lenke til kommentar
"i GTA3 motoren blir biler og folk randomly generert avhengig av kor du beveger deg. Det ville bli sinnsjukt krevande og veldig veldig vanskelig å programmere et skikkelig mp modus, der begge/alle spillere ser det samme. Da måtte alle biler/folk i byen vere laga på forhånd, og ikkje kunne respawne slik som dei gjer."

 

akkurat det der var veldig plagsomt i SP også, du ser en bra bil, tenker "oj, den vil jeg jacke", snur deg rundt for å finne en bil du kan bruke for å følge den med, snur deg tilbake igjen og POFF... hvor ble det av den'a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...