Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Seriøst... Må bare få sagt dette nok en gang :

 

Nå begynner jeg å bli sikkelig DRIT lei av at alle metall-folka(for det er bare de som klager sånn) som lever her og der ute i verden klager så j*vla mye over at : Trance er møkka musikk!, Det finnes ikke bra trance!, Trance er ikke musikk.

Jeg sier bare WHINE! Kan dere ikke drite i hva vi liker og ikke liker??? ,å slutte og hetse oss for vår musikksmak? Er ikke smak og meninger forskjellig fra person til person? JO, det er det!!!!!!!11 Sånn er det : Deal with it! For det er bare sinnsykt irriterende når metalfolk gang på gang kommer inn å uttaler seg slik. For dere skal bare vite at det hefter oss ikke hvilken musikk dere hører på.

 

Grunnen til at jeg lager denne topicen er at jeg var inne å så på "Bra trance" topicen som chil hadde laget for noen dager siden. Ok, der var det svært mye bra musikk(creds til dere). Men plutselig kom det en idiotisk kommentar om at "TRANCE SUX". Hvor ufattelig usaklig er dette?

Dette provoserer sikkert mer enn den stopper metelgutta, men men. What to do? :shrug:

 

For å avslutte kan jeg vel sittere et glupt ordtak som jeg har lært :

Smaken er som baken. Den er delt!:)

Får å gi gjengen jeg støtter et tips:

Skaff dere The Morrighan - Remember (To The Millenium) (Lange Remix) DAMN! :wink:

 

Word out...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heilt enig med deg der pastrom...

stort sett alle som hørre på metal/rock klare ikkje tanken på trance ein gong....

sjøl leve eg for trance men klare fint å hørra på metal viss eg må det... har ett par metal songar som eg hørre på og faktisk :)

 

hate når folk komme med tåpelige innlegg som "trance sux" og trur at di e så jævla overlegne oss andre

Lenke til kommentar

Ey, visste dere at det finnes noe som verken er trance eller metal? House! House! House for alle penga!

 

...verden hadde utvilsomt vært problemfri om alle hadde digga house...

 

Trance er ok for min del, hørte mye på det før, metal er ok for de som liker det. Lounge, chillout, og alle former for house, det er det som tar kaka!

 

*Fyre opp en tolver og hoppe av glede*

 

 

::bfisk

 

 

edit: det er nå miiiin mening, da ;)

Lenke til kommentar

Ja! Her kommer det fram vettu. Hører på det meste jeg; Rap, rock, trance og noe metal. Synes rap og trance er fetest. Rap er cruise musikk som jeg hører på når jeg kjører brett og er på party, og trance er chille-musikk som jeg hører på når jeg kommer hjem fra skolen (og må komme i humøret igjen) og når jeg arbeider på datan. - Det er ikke no bedre enn å sette et livesett fra corsten, chicane eller tiesto når men skal jobbe:)

 

rap'n'trance fo'life brothas! :)

Lenke til kommentar

Man skal lete leeenge for å finne skikkelig god metal idag syns jeg.. ikke mye å velge imellom.. Metal musikkens tid er vel forbi, og nå er det disse wannabe rockerne på mtv som gjelder desverre. "Nu metal" eller no..

Anyways.. Vet dere hva Elektro er for noe? Holder vel å nevne navn som Anthony Rother.. Her har du FET musikk :D

Har ikke truffet på en eneste person som ikke digger noe av Rother's musikk.

Trance er dødsbra. Men det skal være kvalitet over det --> Van Buuren, Lange, Oceanlab osv..

Måtte bare komme med en kommentar ja :D:D:D

Lenke til kommentar
er så latterlig med folk som ikke kan forstå at folk liker forskjellige ting, sånn som

 

moskus & capyman

 

Og takk for den...

 

Jaja, jeg prøvde å være morsom, men det var jo mislykka. Jeg anser meg selv som ganske "open minded". Men denne tråden er jo ganske morsom da. Eller er det bare jeg som ser det?

 

Be the better man! :smile:

Lenke til kommentar

Det var jo bra da! :smile:

 

Det er som jeg sa i en tidligere tråd her. Nordmenn har en egen måte å angripe andre og forsvare seg selv. Vi tar oss selv litt for seriøst (av og til). Har du noen gang vært på utenlandske forumer, så vet du hva jeg snakker om. Det er en helt annen tone der... (iallefall der jeg vanker :wink:).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...