Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det er som jeg sa i en tidligere tråd her. Nordmenn har en egen måte å angripe andre og forsvare seg selv. Vi tar oss selv litt for seriøst (av og til). Har du noen gang vært på utenlandske forumer, så vet du hva jeg snakker om. Det er en helt annen tone der... (iallefall der jeg vanker :wink:).

 

Der jeg vanker selv er folk veldig høflige selv mot de som kommer med dritt. Det er også veldig sjeldent at tråder blir stengt sånn hulter og bulter. De har et system og det funker. Trives mindre på HW.no for det er nesten bare diskusjon om skrivefeil, hvor dum du er og mye av den negative holdingen her. Sjeldent med seriøse svar :cry:

 

Og jeg er helt enig med at folk som bare svarer med "sux,gammel,dårlig,suger etc" kunne bare holdt det for seg selv.

 

Jeg lytter til all slags type musikk. Liker en type musikk mer og en annen mindre. Sånn er det sikkert med de fleste. Noe jeg IKKE hører på en same joik og satan musikk :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg hørte en del på trance for 3-4 år siden, før den ble hypa, og all den euro-trance søpla kom og ødela hele sjangeren. virker som den har fått en oppblomstring igjen nå, og for de som liker trance er det to partyer etter sommerparaden dere bør sjekke ut, sjekke www.tht.no for mere info. nå hører jeg på elektroclash/elektro/techno, finner det mere fengende enn trance.

Lenke til kommentar

Som vanlig når slike tråder blir postet, dukker alle de trangsynte dodraugene opp fra alle kanter.

 

Jeg hører på:

 

Klassisk

Kammer

Pop

Syrepop

Heavypop

Rock

Grunge

Indie

Heavy

Metal

Visesang

Techno

Trance

Ambient

 

O.S.V.

 

Jeg kjøpte nylig et dobbelalbum med club trance for en hundrelapp, greit nok - noen av låtene er faktisk ganske bra. Det forhindrer meg ikke i å skrike "YESS METALLICA ROCKER ENNÅ!!" da jeg hørte det nye albumet deres. Lenge siden Metallica fikk meg til å glise med et nytt album, men det skjedde nå. Herlig å høre at de er tilbake i god form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...