Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte dnb kurs omregner fra regningen fra amazon:

 

482,14 NOK og det er for 2 spill, så det blir 241,07 for et spill. Når jeg tenker meg om tror jeg aldri jeg har betalt moms når jeg har bestillt fra amazon.... Har sikkert noe med visa å gjøre....

 

Edit: Tror du får 1mnd spilling med på kjøpet også

Lenke til kommentar

Amsterdam Server is Now Online!

A local server for the European PlanetSide player base is now ready for action. The European server, known as Werner, came online in the early morning hours (GMT) of May 22nd to support the launch of PlanetSide in the UK and the Netherlands.

 

:)

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å spille før til uken, da det ble sendt fra england i dag (har i alle fall fått det litt billigere :roll: ).

 

Uansett;

Nick: Armalite/Overland

Empire: TR

Server: Werner

 

Noen som kunne tenke seg å være outfit leader da? Bør helst være en med squad leader erfaring. Hva skal vi kalle outfiten?

Lenke til kommentar

ARGH her har jeg ventet i 2år på slillet å når det kommer har jeg ikke jobb å penger til å kjøpe det, vel jeg kommer til å kjøpe det snart no mater what komer nokk til å bruke pengene jeg får i juni fra skaten liksom. jeg kaller meg killerbear men er allerede med i www.dreamscapevirus.com vi blir nok TR. men det var litt kult med VS også kul den maxen dems kan hoppe litt og jeg synes våpna til VS var veldig presise så jeg fikk faktisk flere kils med den en med TR desuten kan hover kjøretøyene dems hovre på vann (vel i 40sec eller.no hvis det ikke er forandra)

Lenke til kommentar

Kjøpte PS i dag jeg og. Er det slik at de fleste nordmenn kjører Terrans? Virker som de kjipeste imo. Finnes det en irc kanal eller noe der nordmenn henger ut og prater? Hvis ikke kanskje en ildsjel kunne regge noe, #planetside.no på qnet feks :D

 

edit: noen kom meg i forkjøpet, den kanalen finnes allerede hehe :oops:

Lenke til kommentar

Howdy!

 

Ser folk begynner å komme seg frem. Har nå spilt i 2 dager i strekk (nesten) og kan bare si at det er bedre enn jeg hadde forestilt meg. Jeg har alltid trodd at det var pingen som ødela for meg, viser seg å være low fps :cry:

Nok om det. Kunne ikke tenke meg noe annet på jord enn å bli med i denne outfiten. Kommer til å spille aktivt, men er nok ikke gammel nok (17) eller engasjert nok til å være Outfit leader. (Har riktignok masse Squad leader erfaring fra betaen. Cr2 ruler)

Men en slags høyranket offiser sier jeg ikke nei takk til.

 

Det jeg forslår er at vi venter en uke på at folk får spillene sine og kommer igang. Når Gamer.no kommer med testen sin (For denne kommer vel ikke sant? :roll: ) så burde vi ha en outfit i gang for å ta i mot nybegynnerne med åpne armer. Jeg forslår også at de 10 som lager outfiten (Dere vet vel at man må ha en squad på 10 og alle må godta forspørrselen om å bli med i outfiten?) får en rank som gir dem mulighet til å rekrutere slik at man ikke må vente med å rekrutere ivrige nordmenn fordi rekruterings offiseren ikke er online!

 

Nå tenker jeg litt langt frem i tid men pytt pytt:

-Vi burde få igang en webside

-Holde obligatoriske "møter" (I spillet seff)

-Treninger

 

For dere vet vel at utover i spillet skal det være mulig å lage turneringer mellom Outfitter?! Det må da være så utrolig kult :D

 

Dette var da bare mine tanker og ideer :wink:

Lenke til kommentar

vi kan vel starte med det elementere:

1) 10 stykk som vil være med å lage en outfitt

2) ha en leder (har selv vært co gm for større guilds i daoc men har ikke tid til det nå)

3) et navn

4) mål (hvordan vi skal være; om vi skal ha nybegynnere aldersgrense nasonalitet osv.)

5) leder hirarki

6) web plass og design (få et forum opp fort for å få blest om oss også få gang posting)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er litt skuffet over dette spillet? Trodde det skulle være tingen, men etter noen dagers spilling så veit jeg ikke helt...

 

Jeg savner mulighet til å lene meg rundt hjørner...

 

Og jeg hater måten dem har mekka aiming på i PS. Denne cone aiminga er jo helt råtten. Du må være helt stasjonær for i det hele tatt ha mulighet til å treffe der du sikter, noe som fører til att cb blir kun spray and pray....Savner att skill spiller inn her...

 

Sniping er gøy...men ettervært blir vel det håpløst også, ettervært som folk lærer att bare du flytter på deg vært 3-4 sekund så er det nærmest håpløst for en sniper å treffe grunnet denne teite cone aimen...

 

OK, my gripes for the day...open for flames...

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenke meg å joine en outfit, men har nå kommet godt igang med NC. Det ville være synd å måtte slette min character BR8 SP1 hvis dere alle vil spille TR.

 

jaja, får se om det blir noe av denne outfiten da. Jeg har spilt med all empire-ene i beta og jeg må si at jeg likte NC best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...