Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig skal jeg spille planetside, hvem skal ikke? :D

 

En platoon burde vi i hvertfall være.. Poenget er jo at folk skal være online samtidig, og ikke at kanskje 2 møtes hvis de er heldige.

 

Venter i lengsel på Europa-releasen :(

Har mareritt om at jeg ikke får flydd reaver'n min allerede :lol:

Og betaen sluttet i går.. huff jeg sliter

Lenke til kommentar

Release i europa er 23mai. Jeg var litt sen med å forhåndsbestille så jeg får ikke spillet før 27-31 mai. Antar vi alle kommer til å spille på uk server?

 

pris per måned var 12,99$, og hvis du spiller everquest eller andre SOE spill, kune du få all-access-pass til 24$ tror jeg.

 

Men som sagt, hvis vi ikke klarer å samle rundt en platoon (30stk), er jeg ikke noen tilhenger av små guilds/outfits.

Lenke til kommentar

At Europa-releasen var så nær overrasket meg litt!

 

Du regnet med at vi alle kom til å spille på uk serveren, armalite66..

Kommer selvfølgelig til å spille på den serveren som ligger nærmest, er uk nærmest så spiller jeg der. Men en ting stusser jeg på. Hvordan vet du at det kommer en server i uk? Har hengt på forumet til planetside siden begynnelsen av betaen (begynte ikke å spille før betaen ble åpen),

og har lest utallige tråder om når og hvor serverene i Europa ville være oppe. Det som overrasket meg mest var at Twist (dev) og resten av gutta ikke viste dette. De hadde ingen spesifikk dato, så jeg lurer litt på hvor du har fått de opplysningene fra?

 

Ikke at jeg ikke tror deg, bare lurer :wink:

Kan jo selvfølgelig hende at jeg har oversett noe, har hendt altfor ofte det.. :oops:

 

Men som sagt, er glatt med i en outfit, så lenge dere spiller TR så klart :D Vis ikke tror jeg det blir _litt_ vanskelig.. Kan bli fristet til å skyte :smile:

Lenke til kommentar
Tror nok en squad fra New Dawn hadde pløyet gjennom ethvert av deres forsvar.

 

Men vist ikke jeg husker feil så holder de gutta til på amerikanske servere, med andre ord vi vil aldri møte på dem med mindre de utvider til de europeiske..

 

Og uansett så er vel denne outfiten mer for phun, kanskje senere en gang at den blir virkelig konkurransedyktig når alle har fått litt erfaring på beina!

Lenke til kommentar

Tjohei, er ikke sikker på europeiske servere. Har LEST at det blir en i Amsterdam, har HØRT at det blir en i uk. Hvis det kun blir den i Amsterdam, kommer jeg til å spille på USA servere, foretrekker amerikanere mot franske og spanske spillere.

 

Når det gjelder Sardukar er jo ikke dette en norsk outfit ser det ut som, er founderen tysk, eller...? Ideen var jo å få til et norsk guild. Dette funket ikke i DAoC, de norske guildene ble "skandinaviske" hvor en snakker "skandinavisk" (blanding av norsk,dansk,svensk, slik at alle forstår :roll: ) og det har fungert bra. Men det hadde vært bra å fått til pure norsk outfit, selv om jeg har min tvil.

 

Bare en ting, ikke ta det personlig, Roarm, men...

"Style:

The Sardukar uses elite army tactics as a hardcore military unit"

:lol::lol::lol:

Har vanskelig for å tro på den :)

 

Med tanke på empire, så ligger jeg og vipper mellom TR og VS, spilte mest TR i betaen. TR føles som terrans i Starcraft, og det er jo bare rått :D På en annen side har VS disse hover tingene sine og jumpjets på MAX'ene, noe som er en ganske stor taktisk fordel. Kommer ikke til å spille NC, liker dem bare ikke (forbannede anarkister :smile: ). Får vi til et bra outfit følger jeg nå strømmen, som jeg tipper er TR.

Lenke til kommentar

Du må da skjønne at om det bare blir en server i Amsterdam så kommer selvfølgelig de fleste i Europa til å spille på den. Du slipper nok bare franskmenn og spansker skal du se :wink:

 

Nå var jo dette tros alt en beta, men jeg hadde utrolig store lag mot serverene i Usa, prøvde alle, men alle hadde samme kraftige lag. Endet med at jeg havnet på Emerald da en kombinasjon av mange spillere og venner gjorde den litt attraktiv. Selvom det lagget som fy.

 

Uansett hvor mye de optimaliserer dette så er det jo tross alt snakk om en tur til Usa og tilbake når man spiller. Tror nok alltid at det kommer til å lagge der og det godtar jeg ikke. Kommer det ikke ordentlige servere i Europa så spiller jeg ikke. Kort og godt. Selvom jeg begynner å få abstinenser bare etter 2 dager :oops:

 

EDIT: Du sa armalite at du hadde forhåndsbestilt det! Hvor fra? Den eneste plassen jeg finner som har det til salgs om det har kommet til dem eller ikke er her

Lenke til kommentar
Trenger flere norske Planetside-spillere i outfit'en. Er en del allerede. Ca 200 medlemmer nå, kommer flere. Interessert så kan du gå inn på www.sardukar.org å lese litt der... Vi skal være terran og spille på europeisk server :yes:

 

hvorfor står det da at dere skal spille på Emerald som er en usa server?

 

Kanskje litt lite oppdatert den newssida, hvis du ser på datoen så er det jo en god stund siden. :wink: Var demoen det var snakk om der.

 

Og founderen av outfiten er dansk. Det vi prøver å få til er en europeisk outfit, med squader fra mange land. Alle i en squad er fra samme land slik at kommunikasjon skal gå greit på voicecom. :D Er veldig mange svensker og dansker med.

Lenke til kommentar

Fant nettopp dette:

A Word about Server Selections

Although players can choose to play on any server regardless of their geographic location, we do offer more local servers in order to provide a better gaming experience. Very soon we will be opening up servers in Europe to better serve our European players. Rest assured, however, that Outfits and Squads with members all over the world will be able to join each other and play on any server they choose. Let the battles begin, and we'll see you on Auraxis!

 

Så, det er offisielt at de skal åpne flere euro servere =) Blir vel uk server da

Lenke til kommentar
Bamsefar, du kan jo prøve www.gamesmix.com

 

Hehe, har allerede sett det dær, men det er billigere på zpill.. Glemte bare å si det i min forrige post..

 

Takk for at du fant det skrivet,armalite.. Beroliget hjertet mitt litt mer :D

Da var det bare å vente at den 23 skal komme!

Huff, ting tar tid, men den som venter på noe godt,

venter ikke forgjeves..

 

Forhåndsbestilte fra www.amazon.co.uk

De fleste spill er faktisk billigere å kjøpe derfra, enn i butikken i Norge. Bestilte sammen med en kamerat, så vi sparer en tier og to på frakt  :)

 

Reagerte litt på dette. Det må da bli mye dyrere enn på zpill?!

Kan hende jeg bæsjer på leggen nå, but here we go:

 

25 pund * kursen på pund i dag, 11,1 = 277,5

+ 24% moms (svartens norge) = 344

+ frakt ??(?) (men det går nok lengre tid å få det fra amazon enn fra zpill

 

La oss si at frakten er på 100kr, da er du oppe i 444 pluss at det går et par dager lenger.. Nå skal ikke jeg være knallsikker på dette da jeg har aldri handlet fra verken zpill eller amazon..

 

Bare en tanke :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...