Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er bare idioter som Anchor'er seg ute da.. den dagen jeg ser deg "rive i stykker" en relativt klokt ankret pounder max inne med lancer er den dagen griser flyr og helvete fryser over.. ;)

 

Selvfølgelig om det er en noob så forekommer det jo at de ankrer seg i lite kloke posisjoner og du kan lett snike deg bak, da er jo null problem å kverke vedkommende ;)

 

Når det gjelder teamwork, så liker jeg godt å være litt rambo.. Har enda ikke vært med i en godt styrt squad.. Er mer en solo kar, hender jeg joiner squads når vi beskytter baser for å få mer exp, men utover det så holder jeg meg unna. Mest fordi det tar så utrolig lang tid å finne en bra squad, det gidder jeg ikke bruke tid på når jeg kan ha det like forbaska morro av å leke rambo ;)

+ at jeg kommer til å spille med en kamerat av meg, vi kommer nok til å samarbeide i squad.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, splashscreens og sånt bør den vel klare.. men tror kanskje du vil slite litt når alvoret begynner..

 

Minimum krava er lista opp til Pentium 3 1000mhz, 256MB ram, og 64mb grafikk-kort. Du treffer akkurat minimumskravet gitt ;)

 

Hvis du vil spille det så må du nok muligens skru ned grafikken betydelig.

 

Du kan jo sjekke planetside forumene..

http://planetside.station.sony.com

Sikker noen der som har liknende setup og kan fortelle deg om maskina di duger.. ;)

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Klokt anchored max? Hvada med ryggen mot en vegg?? Så lenge maxen er ute så så kan de drepes veldig lett. Er de inne i baser er det litt værre siden de de som er smarte bouncer granater rundt hjørner. Men er maxene ute så er de lett å plukke ned. tok ut 4 maxer å 5 inf med lancern min i går før de fikk tatt livet av meg. Maxene stoppet opp for å skyte meg men siden jeg var så langt unna brukte de enten lang tid på å finne hvor de skulle skyte granatene for å treffe meg eller så gjorde kuleregnet deres for lite skade på meg (pga range) 3 medikits og 42 lancer skudd senere lå det 4 TR maxes å 5 Inf strødd forann meg.

 

Men maxer inne i baser er værre å ta da. Men hvis man har med seg noen i squaden som har Special assult med en granatkaster så kan man ta ut maxer som har plassert seg lurt. Men lancer inne i baser mot max er ikke så veldig effektivt. Men det er fult mulig hvis squaden sammarbeider. Å hvordan du finner en bra squad?? Finn deg et bra outfitt å bli med i det. I det outfittet jeg er med i har vi bare squads med outfitt members. Hadde 2 fulle squads online i går å det var utrolig tøft å ta en double gal drop på en fiende base. å siden vi hadde 4 adv medics å noen engeneers så spilte det ingen rolle om man døde. Bare å kauke ut så kom det en medic å lappa deg sammen igjen å en engeneer som fiksa armorer din.

Lenke til kommentar
har Planetside store systemkrav?

Sitter her med en grei nok pc, men er usikker på om jeg kan kjøre spillet glatt.

 

dette er hva jeg har:

 

Intel Pentium 3 @ 1000mhz

Geforce 2 MX 64 mb

512MB ram (SD)

 

tror både prossesoren og gfx kortet ditt ska få kjørt seg hvis du ska spille PS...

 

Minimum Specs:

 

 

Windows® 98/2000/ME/XP

Pentium® III 1.0 GHz or greater

256 MB RAM

Direct3D compliant video card with 32MB RAM *

DirectX 8.1 compatible sound card

56k + Internet connection

4X speed CD-ROM

3.25 GB hard drive space

DirectX 8.1 or greater

 

* Note: All Direct 3D cards not supported. (See complete list on www.planetside.com)

 

Recommended Specs:

 

Windows® 98/2000/ME/XP

Pentium® III 1.6 GHz or greater

512 MB RAM

Direct3D compliant video card with 64MB+ RAM

DirectX 8.1 compatible sound card

Broadband Internet connection

8X speed CD-ROM

3.5 GB hard drive space

DirectX 8.1 or greater

 

 

har du modem kan du nesten glemme det pga du kommer til å lagge som ei ho.e

Lenke til kommentar

Det heter Health i Planetside :)

 

Har ikke noe å si hvor du treffer på en person. Ellers har du to måter å få tilbake health på. Medkits som healer 25 health (er en liten delay på hvor ofte du kan bruke dem, og de tar stor plass i inventory, men allikevel en "life saver"). Du har også medical applicators, som du må ha medical certification for å bruke. Med disse kan du helberede andre og deg selv, og de tar mye mindre plass også.

Lenke til kommentar

Du glemmer den tredje måten da, de med-pads'a eller whatever de heter, som du finner i alle basene ;) De er stasjonære, så de kan være litt vanskelig å dra med seg ut i felten, men dog ganske brukbare om du forsvarer basen ;)

 

Edit: Uffda, nå glemte jeg den fjerde selv. Du har et implant som jeg heller ikke husker navnet på, men når den er aktivert så gir den tilbake helse 1 helse pt per 2 stamina pts, det tar litt tid å regenerere til full helse, men den kan være meget brukbar.

 

Så har vi en semi-femte måte å få tilbake helse, Second Wind implanten .. når du er i ferd med å dø så booster den helsa di med 25 pts helt automatisk, har redda meg en del ganger, meget kjekk sak.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har holdt et øye med denne topicen siden den startet. Jeg har nå for en liten stund siden skaffet meg PS, og jeg er i ferd med å sette meg inn i det. For tiden så spiller jeg solo, men jeg kunne tenke meg å joine en eller annen outfit.

 

Saken er det at jeg ikke vil ha noe internasjonalt, men en helnorsk en. Jeg håper noen enten kjenner til en, er med i en, eller vil være med å starte noe lignende. Det vil sannsynligvis bli lagt til Werner serveren. Jeg tenker å prøve meg som Commander, når jeg finner ut, hvordan jeg blir det, og hvordan det er. Så det er iallefall en nødløsning på det området! :)

 

Jeg synes at alt for store outfiter blir mer "showoff" enn effektivitet, og en god outfit. Jeg satser nesten i første omgang max. 30-40 personer.

 

Hvis noen her lurer på erfaring, så har jeg 3 år med erfaring med spill som "Planetarion", og har vært på topplister i slike spill. Online har jeg spilt mer FPS, pluss jeg spiller UT, og UT2003, pluss masse flere slike spill.

 

Jeg er nå for tiden 18 år, og det som er synd er selvsagt "the army" som vil være en bråstopp for PS, men jeg håper at jeg kan få i gang noe her før jeg stikker til opptak på befalskolen i slutten av Juli.

 

Er det noen flere av alle dere her, som har lyst på noe sånt noe? 8)

Hvis det er det, msg meg enten her (topicen) eller privat msg.

 

Takker.

 

- Atomics

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...