Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?


Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

  1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

    • Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

    • Ja
      298
    • Nei
      32
    • Ingen formening/Vet ikke
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

    • Ja
      215
    • Nei
      90
    • Ingen formening/Vet ikke
      47


Anbefalte innlegg

Har selv gått i konsentrasjonsleirene via hvite busser.

Har også gått gjennom Yad Vashem i Israel. Det finnes et hav av vitner, tyske dokumenter, bilder, for ikke å snakke om at konsentrasjonsleirene faktisk delevis eksisterer fortsatt.

 

Det får deres "spørsmål", eller konspirasjonsteorier med andre ord, til å fremstå som intet annet enn jødehat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv gått i konsentrasjonsleirene via hvite busser.

Har også gått gjennom Yad Vashem i Israel. Det finnes et hav av vitner, tyske dokumenter, bilder, for ikke å snakke om at konsentrasjonsleirene faktisk delevis eksisterer fortsatt.

 

Det får deres "spørsmål", eller konspirasjonsteorier med andre ord, til å fremstå som intet annet enn jødehat.

 

Om du har vært i konsentrasjonsleir, hvordan kan du da vite om det de forteller deg der er sannheten ?

Konsentrasjonsleirene eksisterer, men det var fangeleire og ikke "dødsleire" Og jødene ble satt i konsentrasjonsleir fordi deres ledere ærklærte krig mot Tyskland i 1934.

 

En av grunnene til at jødene skapte myten om holocaust var nettop å få støtte til å opprette landet Israel, så du får ikke høre sannheten om holocaust av jødene i Israel.

Har du aldri lurt på hvorfor så mange "vitner" overlevde dette påståtte holocaust ?

Mange av disse er også blitt avslørt som løgnere.

 

Det er også mange jøder som forteller sannheten, hvorfor ikke høre på hva de sier istedenfor å bare blndt tro på løgnhistoriene til dem som konkurrerer om å demonisere Tyskerne og hvite Europeere generellt ?

 

Her er en video i en serie på 7 av en jøde ved navn David Cole. Den første kan du se her, men jeg vil anbefale at du også ser resten av videoene på youtube.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iXKHw0EZrqM

 

Det fins ikke "holocaustfornektere"For ingen kan "fornekte" noe som aldri har skjedd.

Lenke til kommentar

Et problem er jo at holocaust skjedde for over 66 år siden, så man kan ikke se selve massakrene med egne øyne.

 

Det gjør det dessverre mulig for folk som deg å forkaste alle de enorme mengder kilder og beviser for holocaust som "zionist løgner" mens du klamrer deg til det lille som er av hva som passer med ditt eget verdensbilde.

 

Så lenge du gjør det er det ingen ting noen kan fortelle deg for at du skal forandre mening, da du vil forkaste det uansett.

Jeg lurer på hvilke grunner du har(og de bør være svært gode) for å forkaste så mye dokumentasjon som løgn.

 

Egentlig kan vi jo leve i en "matrix" nå også for alt vi vet, men alt vi kan gjøre er å bruke all den informasjon vi har til rådighet, både det som taler for og imot, se på alle argumenter, forkaste de som kan bevises gale, og så sette motstridende argumenter opp mot hverandre, og se hva som til slutt er det mest realistiske - ikke hoppe på diverse konspirasjonsteorier og liknende som svært ofte ender ut med rasehat eller hat ovenfor en gruppe som blir "syndebukkene".

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Dere hadde sjansen til a argumentere for deres syn da traden om temaet ble startet. Dette endte med regelrett grining og forsok pa a fa seg selv bannet da argumentene ikke pa noen mate holdt stand. Om dere vil diskutere Holocaust sa er det bare a ta opp den forrige traden der dere rett og slett ikke klarte a argumentere for dere. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere hadde sjansen til a argumentere for deres syn da traden om temaet ble startet. Dette endte med regelrett grining og forsok pa a fa seg selv bannet da argumentene ikke pa noen mate holdt stand. Om dere vil diskutere Holocaust sa er det bare a ta opp den forrige traden der dere rett og slett ikke klarte a argumentere for dere. Lykke til.

Kanskje du vil argumentere hvorfor det skjedde? Hvorfor har du ikke ÆØÅ? poster du i fra Israel?

 

Loadkeys No-Latin1 om du er i linux.

Lenke til kommentar

Dere hadde sjansen til a argumentere for deres syn da traden om temaet ble startet. Dette endte med regelrett grining og forsok pa a fa seg selv bannet da argumentene ikke pa noen mate holdt stand. Om dere vil diskutere Holocaust sa er det bare a ta opp den forrige traden der dere rett og slett ikke klarte a argumentere for dere. Lykke til.

Kanskje du vil argumentere hvorfor det skjedde? Hvorfor har du ikke ÆØÅ? poster du i fra Israel?

 

Loadkeys No-Latin1 om du er i linux.

 

Det har jeg ikke tenkt til a gjore i denne traden na da vi saa at det var flere med mer kunnskap enn meg som svarte pa pastandene deres. Enda en gishgallop i enda en trad ser jeg ikke poenget med. Om du har noe a komme med sa ta det i den respektive traden.

 

Og nei, jeg poster ikke fra Israel men sitter pa en pc med engelsk tastatur. Men forsovet veldig avslorende hvordan jode og Israel blir slengt rundt temmelig fort. Du vet, de fleste av oss synes dere er helt pa tryne uavhengig av religion osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet, de fleste av oss synes dere er helt pa tryne uavhengig av religion osv.

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion. De fleste har heller aldri fått annen informasjon enn den fra jødiske forlag og mediebyrå.

 

Grin litt til soundtracket til Schindler's list så føler du deg nok bedre.

Lenke til kommentar

Du vet, de fleste av oss synes dere er helt pa tryne uavhengig av religion osv.

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion. De fleste har heller aldri fått annen informasjon enn den fra jødiske forlag og mediebyrå.

 

Grin litt til soundtracket til Schindler's list så føler du deg nok bedre.

 

Er dette virkelig bidraget ditt til forumet? Er du bare her for a vaere en soppelbruker som kun kommer med darlige oneliners og sprer kvalm? Tror du at du far spredt budskapet ditt noe mer ved a oppfore deg darlig?

 

Brent barn skyr ilden...

Utdyp gjerne

Lenke til kommentar

Er dette virkelig bidraget ditt til forumet? Er du bare her for a vaere en soppelbruker som kun kommer med darlige oneliners og sprer kvalm? Tror du at du far spredt budskapet ditt noe mer ved a oppfore deg darlig?

Dette er hva det kommer til når sannheten blir avdekket. Jeg forventer flere slike personangrep og slengbemerkninger fra de som fanatisk beskytter denne løgnen for å enten oppretholde sin parasittiske eksistens eller selvbedrag.

Lenke til kommentar

Holocaust kan ikke overleve inn i fremtiden, det er simpelthen for mange beviser som peker på at dette er massiv etterkrigspropaganda som blitt gitt "litt" for masse næring til at det i det hele tatt kan være mulig. Den eneste måten man kan drepe slike mengder mennesker er ved f.eks slik som jøden Morgenthau planla og utførte for Tyskland i etterkrigstiden hvilket hadde som resultat at flere millioner tyskere sultet ihjel og ble fordrevet fra sine landområder.

 

Bare logistikken bak dette påståtte folkemordet burde enhver med den mentale helsa i behold til å begynne å riste på hodet.

 

Om de hadde f.eks valgt å være litt mere sparsommelig med tallene og f.eks sagt at kun 500000 jøder døde i "nazi-utryddningsmaskineriet" for å bruke ordene til en norsk "historiker" med litt spenstig fantasi så hadde kanskje holocaust også hatt livsgrunnlag inn i fremtiden.

Lenke til kommentar

Er dette virkelig bidraget ditt til forumet? Er du bare her for a vaere en soppelbruker som kun kommer med darlige oneliners og sprer kvalm? Tror du at du far spredt budskapet ditt noe mer ved a oppfore deg darlig?

Dette er hva det kommer til når sannheten blir avdekket. Jeg forventer flere slike personangrep og slengbemerkninger fra de som fanatisk beskytter denne løgnen for å enten oppretholde sin parasittiske eksistens eller selvbedrag.

 

Sannheten blir avdekket? Du innsinuerer at jeg er jode og kommer med usakeligheter om Schindlers lister osv. Hadde du "avdekket noen sannheter" sa hadde det jo vaert noe a diskutere, men du kommer jo bare med spydige kommentarer og darlig skjulte personanngrep. Derfor spor jeg deg om du er her for a vaere en soppelbruker som kun kommer med denslags, eller om du faktisk har tenkt a bidra, da helst i den forrige traden der de fleste pastandene fra din floy ble besvart uten a fa saerlig med gode motsvar. Jeg tror det er flere enn meg som er lei av den type diskusjoner. Jeg tror ogsa det er flere enn meg som ville forventet mer av en person som trodde at hele verden ble utsatt for en gigantkonspirasjon. At denne personen kanskje hadde ryggrad til a avdekke skikkelige beviser og prove a opplys folk, ikke bare sitte pa gutterommet og spre kvalm pa div. forum med x antall profiler pa disse.

 

Helt oppriktig sporsmal: tror du din deltagelse pa dette forumet bidrar til at flere omfavner ditt syn pa ting, eller tror du kanskje du skremmer flere vekk?

Lenke til kommentar

Å bli skremt.. hvilket du gir tydelig utrykk for å være siden du kommer med utallige personangrep er en del av oppvåkningsprosessen, det er vanlig med sinne og irrasjonelle handlinger slik som å f.eks kalle folk for "søppelbrukere" fordi at de presenterer et verdensperspektiv som ikke samsvarer med de livsløgner de har fått tredd nedover hodet.

 

Å, jeg har nok ikke særlig makt i forhold til løgnenes profitører og deres virke, men det er jo tydelig at det har sin effekt såpass masse er klart utifra hysteriet å dømme, selv på dette forumet, Norges største i vårt påståtte tolerante land som respekterer ytringsfrihet kan man ikke ha en debatt om emnet uten å innføre spesielle regler for debatten.

 

Du er veldig gjentagende, påstander om at ikke noe har blitt bevist og at jeg og mine likesinnede "har blitt satt på plass" er kun det, påstander. Om noen skal bevise noe så er det de som påstår at dette har funnet sted, en massegrav eller et funksjonelt gasskammer beregnet på å drepe (under)mennesker kan være på sin plass. Ikke så masse å be om for en sak som angivelig skal være "den best dokumenterte hendelsen i verdenshistorien".

 

Hva gjør det deg personlig at Holocaust forsvinner fra historiebøkene? Hvordan vil det påvirke din hverdag til det negative? Noe jeg antar at det gjør siden du tillater deg å komme med gjentatte personangrep.

Lenke til kommentar

Å bli skremt.. hvilket du gir tydelig utrykk for å være siden du kommer med utallige personangrep er en del av oppvåkningsprosessen, det er vanlig med sinne og irrasjonelle handlinger slik som å f.eks kalle folk for "søppelbrukere" fordi at de presenterer et verdensperspektiv som ikke samsvarer med de livsløgner de har fått tredd nedover hodet.

 

Å, jeg har nok ikke særlig makt i forhold til løgnenes profitører og deres virke, men det er jo tydelig at det har sin effekt såpass masse er klart utifra hysteriet å dømme, selv på dette forumet, Norges største i vårt påståtte tolerante land som respekterer ytringsfrihet kan man ikke ha en debatt om emnet uten å innføre spesielle regler for debatten.

 

Du er veldig gjentagende, påstander om at ikke noe har blitt bevist og at jeg og mine likesinnede "har blitt satt på plass" er kun det, påstander. Om noen skal bevise noe så er det de som påstår at dette har funnet sted, en massegrav eller et funksjonelt gasskammer beregnet på å drepe (under)mennesker kan være på sin plass. Ikke så masse å be om for en sak som angivelig skal være "den best dokumenterte hendelsen i verdenshistorien".

 

Hva gjør det deg personlig at Holocaust forsvinner fra historiebøkene? Hvordan vil det påvirke din hverdag til det negative? Noe jeg antar at det gjør siden du tillater deg å komme med gjentatte personangrep.

 

Sukk. Problemet er ikke at jeg blir skremt eller at du kommer med noe som sjokkerer, snarere tvert imot. Det eneste du gjor her er jo a veksle mellom a oppfore deg darlig og a leke offer der du mener du ser personanngrep. Det er i det hele tatt veldig lite skremmende, snarere tvertimot. For a kunne vekke noen ma du nesten komme med fakta og kilder slik at andre kan se hvorfor de skal bli overbevist, ikke slenge om deg med spydige kommentarer og onelinere. Det pardoksale her er jo at du veksler mellom a komme med karakteristikker og insinuasjoner som strengt tatt er mye mer personanngrep enn noe jeg her kommet med, mens med en gang denne ufine maten a diskutere pa blir papekt er du ett offer som blir utsatt for personanngrep. Det er en diskusjonsmate som er veldig vanskelig a ha noe respekt for og som det kommer veldig lite konkret ut av. Jeg tror nettop dette er hovedgrunnen til at de fleste avskriver deg og dine tidligere kontoer totalt. De har sett hva slags debatant du er, hvor lite god diskusjon du bidrar med, og hvor mye kvalm du lager. Det er ikke ett personanngrep, men min teori.

 

Pa sporsmalet om hva jeg har a tape pa at en eventuell svindel skulle bli avslort, sa har jeg ingen personlige interesser i Holocaust. Ikke har jeg noen jodiske aner og ikke har jeg noe tilknytning til noe miljo som har noe med denne "industrien" a gjore. Det er ikke av den grunn sagt at jeg vil akseptere at alt er en svindel pa bakgrunn av spydigheter og en tidligere debatt som din side strengt tatt ikke kom saerlig godt ut av. Den begynte bra, det ble skrevet mye interesangt fra "tvilerne" som i allefall fanget min interesse. Problemet var at med en gang noen som kunne en del om de aktuelle temaene deltok raknet alt sammen og debatten ble redusert til en voldsomm temahopping samt en veldig darlig oppforsel og tilsynelatende forsok pa a spille martyr. Derfor spor jeg igjen, skal du delta i den traden og komme med gode poenger og kilder slik at man far en fruktbar debatt, eller skal du fortsette med onelinere og spydigheter? Tror du at du far flere til a tro pa det du sier ved a fremsta pa en slik mate?

 

Jeg vet i allefall at jeg ikke gidder a sitte a diskutere ting som "du er redd" osv. saerlig mye lenger. Det er kjedelig og bidrar strengt tatt ikke med noe.

Lenke til kommentar

 

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion.

 

Dette er litt feil.

Jødene er ikke noen rase, men sammensatt av flere folkeslag som har konvertert til jødedommen på et eller annet tidspunkt.

Det som gjør at de kalles jøder, er religionen jødedommen.

Noen kalles også jøder fordi de har jødiske foreldre, selv om de selv er ateister.

Lenke til kommentar

Du vet, de fleste av oss synes dere er helt pa tryne uavhengig av religion osv.

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion. De fleste har heller aldri fått annen informasjon enn den fra jødiske forlag og mediebyrå.

 

Grin litt til soundtracket til Schindler's list så føler du deg nok bedre.

 

Er dette virkelig bidraget ditt til forumet? Er du bare her for a vaere en soppelbruker som kun kommer med darlige oneliners og sprer kvalm? Tror du at du far spredt budskapet ditt noe mer ved a oppfore deg darlig?

 

Brent barn skyr ilden...

Utdyp gjerne

 

Ja, det er bare en bruker som kan gjøre det, og den jobben er allerde tatt av meg.

 

Div svar har nå blitt raportet for usaklighet.

Lenke til kommentar

 

Jødene er først og fremst en rase, ikke en religion.

 

Dette er litt feil.

Jødene er ikke noen rase, men sammensatt av flere folkeslag som har konvertert til jødedommen på et eller annet tidspunkt.

Det som gjør at de kalles jøder, er religionen jødedommen.

Noen kalles også jøder fordi de har jødiske foreldre, selv om de selv er ateister.

Det er ikke slik at hvem som helst kan bli absorbert i stammen deres. Hvorfor skulle de i såfall gå til slike ekstreme lengder for å forsikre seg om blodsrenhet når det kommer til giftemål og lignende?

Lenke til kommentar

Når man skal vurdere om Holocaust skjedde eller ikke, så må man først lære seg å tenke selvstendig, dvs utenfor rammen av det politisk korrekte, sosialismen osv.

Dette er første skritt, og må forseres før evt dokumentasjon og beviser på at Holocaust vil bi akseptert.

Dette er vel utprøvd, og både jeg og andre har lagt ut massevis av beviser og dokumentasjon fra flere forskjellige kilder som viser at Holocaust aldri kan ha skjedd.

Men det blir ikke akseptert fordi det ligger utenfor rammen av det politisk korrekte, og de fleste klarer ikke å bryte ut av denne rammen, og mener derfor at det som ikke er politisk korrekt og som læres på skolen, det kan heller ikke være riktig.

 

For meg begynte denne prosessen med å bryte ut av den politisk korrekte rammen med at jeg begynte å tvile på antallet drepte jøder.

Jeg begynte også å se nøyere på hvordan Israel behandlet araberne, for jeg mente at de som har opplevd noe slikt som "Holocaust" vil ikke påføre andre slike lidelser.

Jeg fant også at disse 6 millioner jøder er brukt flere ganger av jødene selv.

Så begynte jeg å tenke på det åpenbart ulogiske at tyskerne skulle bruke tid og ressurser på å gasse ihjel jødene i en krig når det var så mange enklere og billigere måter å drepe dem på.

Jeg så også åpenbare sprik og overdrivelser i historien som ble fortalt om hva tyskerne skulle ha gjort, også noen som ville være fysisk umulig å utføre hvis da ikke tyskerne kanskje hadde funnet opp en måte å bryte fysikkens lover.

Jødenes hatske demonisering av tyskere spesielt, og europeere generelt var også noe som jeg mente virket litt mistenkelig.

 

Her må vi heller ikke glemme Bibelen, og hva Jesus sa om jødene, for dette må også tas med.

 

På dette grunnlaget begynte jeg å etterforske dette med Holocaust. Til å begynne med hadde jeg den innstilling at Holocaust hadde skjedd og atdette var tilfeldigheter.

Men etter ca et år med etterforskning av dette, så var min konklusjon at Holocaust har aldri skjedd, men er en myte som ble skapt av zionist-jødene i en bestemt agenda som inkluderte å få støtte til å opprette landet Israel.

 

Når man skal vurdere om Holocaust skjedde eller ikke, så må man først lære seg å tenke selvstendig, dvs utenfor rammen av det politisk korrekte, sosialismen osv.

Dette er første skritt, og må forseres før evt dokumentasjon og beviser på at Holocaust vil bi akseptert.

Dette er vel utprøvd, og både jeg og andre har lagt ut massevis av beviser og dokumentasjon fra flere forskjellige kilder som viser at Holocaust aldri kan ha skjedd.

Men det blir ikke akseptert fordi det ligger utenfor rammen av det politisk korrekte, og de fleste klarer ikke å bryte ut av denne rammen, og mener derfor at det som ikke er politisk korrekt og som læres på skolen, det kan heller ikke være riktig.

 

For meg begynte denne prosessen med å bryte ut av den politisk korrekte rammen med at jeg begynte å tvile på antallet drepte jøder.

Jeg begynte også å se nøyere på hvordan Israel behandlet araberne, for jeg mente at de som har opplevd noe slikt som "Holocaust" vil ikke påføre andre slike lidelser.

Jeg fant også at disse 6 millioner jøder er brukt flere ganger av jødene selv.

Så begynte jeg å tenke på det åpenbart ulogiske at tyskerne skulle bruke tid og ressurser på å gasse ihjel jødene i en krig når det var så mange enklere og billigere måter å drepe dem på.

Jeg så også åpenbare sprik og overdrivelser i historien som ble fortalt om hva tyskerne skulle ha gjort, også noen som ville være fysisk umulig å utføre hvis da ikke tyskerne kanskje hadde funnet opp en måte å bryte fysikkens lover.

Jødenes hatske demonisering av tyskere spesielt, og europeere generelt var også noe som jeg mente virket litt mistenkelig.

 

Her må vi heller ikke glemme Bibelen, og hva Jesus sa om jødene, for dette må også tas med.

 

På dette grunnlaget begynte jeg å etterforske dette med Holocaust. Til å begynne med hadde jeg den innstilling at Holocaust hadde skjedd og atdette var tilfeldigheter.

Men etter ca et år med etterforskning av dette, så var min konklusjon at Holocaust har aldri skjedd, men er en myte som ble skapt av zionist-jødene i en bestemt agenda som inkluderte å få støtte til å opprette landet Israel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...