Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?


Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

  1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

    • Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

    • Ja
      298
    • Nei
      32
    • Ingen formening/Vet ikke
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

    • Ja
      215
    • Nei
      90
    • Ingen formening/Vet ikke
      47


Anbefalte innlegg

Og på den tiden var det heller ikke noe snakk om 6 millioner jøder som ble gasset ihjel i gasskammre.

Dette med 6 mill døde i gasskamre ble tilføyd senere, og så vidt jeg har forstått, også skrevet ned de nyere i historiebøkene i skolen.

 

 

Stråmenn igjen. Ingen påstår seriøst at man gasset 6 millioner. Det er bare benektere som fremlegger det. Hva med å argumentere mot det som faktisk sies, i stedet for å dikte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette med at "jeg var en gang der du er nå" er den svakeste hersketeknikken som fins, og jeg ser den hyppig fra konspirasjonsmiljøet, som om dere nå har sett lyset, og jeg ikke har det. Den brukes når man er absolutt helt tom og har intet mer å komme med. Vær litt original da.

 

Hvis du hadde vært der jeg er nå, ville du aldri rotet deg inn i villnisset av manglende logikk og koherens der du nå er. Du har /aldri/ vært der jeg er nå.

 

Det var ikke ment som noen hersketeknikk, men kun opplysning om

at jeg har gjennomgått hele prosessen, Det var forresten jødene selv som med sine overdrivelser bidro til at jeg begynte å etterforske dette.

Du har ikke "sett lyset" som du sier fordi du bruker kun offisielle kilder godkjent av regjeringene, og dermed også jødene som kontrollerer regjeringene. Den Norske regjering er ikke noe unntak.

Du stoler ganske enkelt på feil folk, på jødene, på staten og på det myndighetene og offisiell media forteller deg.

Det må du ikke gjøre, for de er dine fiender. Og dine fiender vil deg ikke noe godt, slik har det alltid vært.

Du har nok rett i at jeg aldri har vært der du er nå, men det jeg mente var at en gang så stolte jeg også på disse som jeg nå har nevnt, og jeg forsvarte myten om holocaust.

Og når det gjelder dette med argumenter så skrev jeg ikke det du sa jeg skrev, men påpekte at jeg hadde fremmet argumenter, og siden du ikke så eller forsto dem så er det ingen vits i å prøve med videre argumentasjon for du vil jo ikke "se eller forstå" det heller.

 

Ingen vits å kaste perler for svin vet du.

Du har jo også allerede bestemt deg for å fortsette å tro på jødenes løgner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så taktikken fra jødetilbedere er å overse all argumentasjon og all dokumentasjon, samtidig som man ikke argumenterer for noe selv, men driver med nedrakking og personangrep på debattmotstanderen til han blir lei.

 

Disse jødetilbederne er selvfølgelig ikke smart nok til å forstå at denne taktikken etter hvert blir avslørt, og vil bare i lenden føre til ytterligre oppvåkning og spredning av sannheten blant vanlige tenkende mennesker.

 

Og hvorfor angriper dere hele tiden meg istedenfor å kommentere mitt innlegg og evt argumentere mot det jeg skriver ?

 

 

Tips, det funker dårlig å påstå at andre driver med personagrep og hersketeknikker når du i neste setning bunter alle sammen som "jødetilbedere" og sier "selvfølgelig ikke smart nok."

Det hele blir noe gjennomsiktig og enkelt.

 

Det blir ikke hersketeknikk selv om du påstår det. Heller ikke personangrep, fordi det jo ikke er rettet mot noen bestemte personer, bare generelt mot jødetilbedere.

 

Utrykkene jødetilbedere" og ikke smart nok skildrer hva jeg personlig mener om slike som blindt tror på alt jødene forteller dem uten å tenke over det selv.

Og det er fremdeles lov å gi utrykk for sin personlige meninger, selv om mange er for politisk korrekt til å våge å gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det er fascinerende at alle som ikke tror på holocaust, ikke er historikere men oftest gjör det i sambånd med sitt politiske ståsted og skeive verdensbilde.

 

Selv om man selv ikke er "historiker" Så er det mulig for oss også å bruke hodet til å tenke med og øynene til å lese med.

Og man kan bruke historikere og forskere som kilder. Det er faktisk også slik at de fleste gjør det.

Hvis det skulle være slik at bare statlig godkjente historikere og forskere hadde lov til å¨uttale seg, så ville vi ikke nå langt.

Da snakker vi om en totalitær politistat, vi er forøvrig på vei i den retning nå.

Men det fins ennå ærlige historikere og forskere som ikke lar seg bestikke av hverken jøder eller myndigheter.

 

Det er forøvrig mange historikere som ikke støtter svindelhistorien om holocaust.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du har ikke "sett lyset" som du sier fordi du bruker kun offisielle kilder godkjent av regjeringene, og dermed også jødene som kontrollerer regjeringene. Den Norske regjering er ikke noe unntak.

Du stoler ganske enkelt på feil folk, på jødene, på staten og på det myndighetene og offisiell media forteller deg.

 

 

Og når det gjelder dette med argumenter så skrev jeg ikke det du sa jeg skrev, men påpekte at jeg hadde fremmet argumenter, og siden du ikke så eller forsto dem så er det ingen vits i å prøve med videre argumentasjon for du vil jo ikke "se eller forstå" det heller.

 

Ingen vits å kaste perler for svin vet du.

Du har jo også allerede bestemt deg for å fortsette å tro på jødenes løgner.

 

Du er full av påstander, men kan du ikke vise meg hvilke kilder jeg har brukt som er godkjent av regjeringene? Hva med å være litt konkret for en gangs skyld? Det du har er jo bare en stor anti-semitisk konspirasjonsteori. Det er jo ikke særlig originalt eller spennende.

 

Når det gjelder argumenter eller ikke, så er det helt greit om du ikke har noen. Det styrker jo ikke akkurat din sak at du ikke vil dele dem. Deg om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Når det gjelder argumenter eller ikke, så er det helt greit om du ikke har noen. Det styrker jo ikke akkurat din sak at du ikke vil dele dem. Deg om det.

 

At jeg ikke har argumentert for det jeg har hevdet, vil du gjenta og gjenta så lenge vi driver og "diskuterer" uansett hvor mye jeg argumenterer for at holocaust aldri skjedde.

Derfor er det heller ikke noen vits i å fortsette.

Hva du mener har ingen betydning uansett, for jødenes løgner om "holocaust" blir aldri sannhet selv om du tror på det.

Det er også bare til skade for deg selv om du fortsetter å tro på disse løgnene og å spre dem videre.

Alt vil bli avslørt uansett, og da sitter du i klisteret sammen med jødene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Holocaustdiskusjonen har dødd ut på dette forumet, nettop fordi din fløy ser ut til å ha gått tomme for argumenter

 

Nei det er ikke fordi vi har gått tomme for argumenter, men det er fordi det er for mange bevisstløse jødetilbedere her, som aldri vil godta beviser for noe annet enn det de selv tror på.

Alle argumenter og all dokumentasjon blir jo også bare oversett, og det er grenser for hvor mange ganger man gidder å komme med fornuftige argumenter som så blir oversett av motparten og ikke engang kommentert.

 

Så taktikken fra jødetilbedere er å overse all argumentasjon og all dokumentasjon, samtidig som man ikke argumenterer for noe selv, men driver med nedrakking og personangrep på debattmotstanderen til han blir lei.

 

Disse jødetilbederne er selvfølgelig ikke smart nok til å forstå at denne taktikken etter hvert blir avslørt, og vil bare i lenden føre til ytterligre oppvåkning og spredning av sannheten blant vanlige tenkende mennesker.

 

Og hvorfor angriper dere hele tiden meg istedenfor å kommentere mitt innlegg og evt argumentere mot det jeg skriver ?

 

Unnskyld meg men i løpet av kort tid har du beskyldt de som er uenige med deg for å være betalte agenter for jødene, jødetilbedere, jødenes lakeier og ellers dumme mennesker, så er du plutselig martyren som opplever personanngrep når bristene i logikken samt beskyldningene mot andre debatanter blir tatt opp.

 

Jeg har ikke beskyldt noen her for å være jødenes lakeier osv. Men jeg har stilt spørsmål om dere muligens er det.

Jeg har imidlertid sagt at dere er jødetilbedere, og det er dere fordi dere i blind tro og uten å tenke sluker rått det jødene vil at dere skal tro på.

Jeg var en slik selv også en gang, men heldigvis begynte jeg å etterforske dette selv slik at jeg fikk avslørt jødenes løgner.

 

Og det med personangrep sier jeg ikke fordi jeg er eller vil være noen "martyr" Men fordi det er et faktum.

Jeg forstår egentlig også hvorfor dere gjør det.Og det er fordi dere har ikke annet en personangrep, hån og forsøk på latterliggjøring å stille opp med.

 

Og spesielt når det gjelder dette temaet , så vil moderatorene også la dere slippe unna med det fordi de selv tror blindt på denne historien om holocaust.

 

Men det er noe jeg synes er fryktelig rart. Gang på gang annklages vi for å blindt følge det ene eller det andre fordi vi ikke aksepterer deres kilder som jo faktisk kun dreier seg om youtube og spekulasjoner. Du ber oss om å tenke selv og ikke ta alt "jødene" forteller oss for god fisk, men samtidig er du himmelfallen over at ikke alle tror på deg og dine kilder. Der har du enda en av de selvmotsigelsene som gjør dere så utrolig fascinerende.

 

Og akuratt det med jødenes lakeier og agenter osv. får jo deg til å fremstå enda littegranne mer ustabil, fordi du da mistenker at "de", som kun du og ett knippe likesinnede tror på, overvåker og desinformerer i ett voldsomt omfang. Bare for morro skyld, hvor mange tror du er internettagenter som sprer desinformasjon for jødene? Noen tusen? Og så alle historikerne som sitter og manipulerer sannheten, noen hundre og kanskje tusener der og? Alle statsmenn og ledere gjennom de siste femti årene, noen tusen til? Bankmenn, logistikk og generelt fiksere, noen tusen til? Om du i tilleg tar inn chemtrails, diverse dommedagsvåpen, mindcontroll, og en enorm hemmelig overvåkning samt hele skeptikersamfunnet som vistnok er i en pakt med satan. Vi sitter fort igjen med ganske mange tusener som ett minimum i en slik kjempekonspirasjon, antagelig rundt 100000 som lever i dag. Også har vi ikke en avhopper? Det er jo så rablende latterlig.

 

Det rare her er jo at du, som mener vi nekter å se sannheten osv. er den som er mest bastant. Du vet at det du tror er sant, på tross av at du ikke klare å komme med beviser som overbeviser andre enn dine egne. Du vet veldig mye, på tross av at du sitter på fryktelig mangelfulle kilder på dette. Jeg, er åpen for at alt ikke er slik jeg tror, at det er enkeltmennesker som sitter med mye makt, og at mye av maktspillet foregår utenfor demokratiet. Dette og andre mindre konspirasjoner ser jeg ikke som noen umulighet. Men du kommer med en ganske stor og konkret konspirasjon uten gode kilder på dette, og du er mer sikker enn noen andre. Det er derfor det er så utrolig vanskelig å ta deg serriøst. I likhet med fortidens rablemakere og dommedagsprofeter er du helt sikker og skjønner ikke at alle andre ikke ser det, men er kanskje selv den som er mest forutinntatt og fordomsfull av alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når det gjelder argumenter eller ikke, så er det helt greit om du ikke har noen. Det styrker jo ikke akkurat din sak at du ikke vil dele dem. Deg om det.

 

At jeg ikke har argumentert for det jeg har hevdet, vil du gjenta og gjenta så lenge vi driver og "diskuterer" uansett hvor mye jeg argumenterer for at holocaust aldri skjedde.

Derfor er det heller ikke noen vits i å fortsette.

Hva du mener har ingen betydning uansett, for jødenes løgner om "holocaust" blir aldri sannhet selv om du tror på det.

Det er også bare til skade for deg selv om du fortsetter å tro på disse løgnene og å spre dem videre.

Alt vil bli avslørt uansett, og da sitter du i klisteret sammen med jødene.

 

Jeg kommer ikke til å holde pusten. Det er du som må overbevise folk til din sak, det er ikke din versjon som er den konvensjonelle. Jeg har ikke sett noen argumenter fra deg, null. Du har påstått at du har "bevist at Holocaust var en fysisk umulighet", men er altså for feig til å fortelle meg hvor. Ok, mottatt.

 

Men sitt gjerne stille i et hjørne mens du passer på aluminumshatten din. Det er helt fint det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Når det gjelder argumenter eller ikke, så er det helt greit om du ikke har noen. Det styrker jo ikke akkurat din sak at du ikke vil dele dem. Deg om det.

 

At jeg ikke har argumentert for det jeg har hevdet, vil du gjenta og gjenta så lenge vi driver og "diskuterer" uansett hvor mye jeg argumenterer for at holocaust aldri skjedde.

Derfor er det heller ikke noen vits i å fortsette.

Hva du mener har ingen betydning uansett, for jødenes løgner om "holocaust" blir aldri sannhet selv om du tror på det.

Det er også bare til skade for deg selv om du fortsetter å tro på disse løgnene og å spre dem videre.

Alt vil bli avslørt uansett, og da sitter du i klisteret sammen med jødene.

 

Jeg kommer ikke til å holde pusten. Det er du som må overbevise folk til din sak, det er ikke din versjon som er den konvensjonelle. Jeg har ikke sett noen argumenter fra deg, null. Du har påstått at du har "bevist at Holocaust var en fysisk umulighet", men er altså for feig til å fortelle meg hvor. Ok, mottatt.

 

Men sitt gjerne stille i et hjørne mens du passer på aluminumshatten din. Det er helt fint det.

 

 

 

Hvorfor skal jeg " overbevise"deg om at holocaust aldri skjedde ?

Jeg har riktignok kommet med en del informasjon og dokumentasjo som viser at det er en løgn, i denne og i en annen tråd.

Om du velger å fortsette å tro på jødenes løgner på tross av dette, så er det jo ditt problem og ikke mitt.

De er også fortsatt lovlig å tro hva man vil i dette landet.

 

Jeg har også fortalt deg hvor jeg har dokumentert og bevist at holocaust aldri skjedde, det er jo så vidt jeg vet bare to tråder om holocaust.

Men du kan vel kanskje ikke telle så langt ?

At du er ganske blind og ikke er i stand til å motta annen informasjon enn norsk skole har programmert deg for, er uansett bevist siden du ikke er i stand til å se at jeg har argumentert for det jeg har hevdet i denne tråden også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har riktignok kommet med en del informasjon og dokumentasjo som viser at det er en løgn, i denne og i en annen tråd.

...snip...

Jeg har også fortalt deg hvor jeg har dokumentert og bevist at holocaust aldri skjedde, det er jo så vidt jeg vet bare to tråder om holocaust.

Hvor har du vist at Holocaust er en løgn? Det er i grunnen alt vi ber om. Kan du ikke bare gi oss en link til ett innlegg hvor du har gjort det du påstår at du har? Vi har nemlig ikke sett det.
Lenke til kommentar

 

Så taktikken fra jødetilbedere er å overse all argumentasjon og all dokumentasjon, samtidig som man ikke argumenterer for noe selv, men driver med nedrakking og personangrep på debattmotstanderen til han blir lei.

 

Og hvorfor angriper dere hele tiden meg istedenfor å kommentere mitt innlegg og evt argumentere mot det jeg skriver ?

 

 

 

Men du kan vel kanskje ikke telle så langt ?

At du er ganske blind og ikke er i stand til å motta annen informasjon enn norsk skole har programmert deg for, er uansett bevist[...]

 

Jadda.

Lenke til kommentar

Jeg har riktignok kommet med en del informasjon og dokumentasjo som viser at det er en løgn, i denne og i en annen tråd.

...snip...

Jeg har også fortalt deg hvor jeg har dokumentert og bevist at holocaust aldri skjedde, det er jo så vidt jeg vet bare to tråder om holocaust.

Hvor har du vist at Holocaust er en løgn? Det er i grunnen alt vi ber om. Kan du ikke bare gi oss en link til ett innlegg hvor du har gjort det du påstår at du har? Vi har nemlig ikke sett det.

 

Du har ikke sett det fordi du unngår bevisst å se det, og derfor hjelper ingenting annet enn at du selv fjerner skylappene som hindrer deg i å se klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har riktignok kommet med en del informasjon og dokumentasjo som viser at det er en løgn, i denne og i en annen tråd.

...snip...

Jeg har også fortalt deg hvor jeg har dokumentert og bevist at holocaust aldri skjedde, det er jo så vidt jeg vet bare to tråder om holocaust.

Hvor har du vist at Holocaust er en løgn? Det er i grunnen alt vi ber om. Kan du ikke bare gi oss en link til ett innlegg hvor du har gjort det du påstår at du har? Vi har nemlig ikke sett det.

 

Du har ikke sett det fordi du unngår bevisst å se det, og derfor hjelper ingenting annet enn at du selv fjerner skylappene som hindrer deg i å se klart.

:rofl:

 

Når du oppdager at du befinner deg i et dypt hull, slutt å grave.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom tråden nå, og vel det eneste jeg har sett Balthazar komme opp med er Leuchterrapporten, og 30 sider med "jeg har bevis, men gidder ikke å legge dem frem." Pluss en bruker ved navn R@ge som ukritisk har sett One Third Of the Holocaust og tror det som presenteres der faktisk stemmer. (er du her fortsatt R@ge?)

 

Problemet med slike filmer er at de jo legger alle premissene selv, og virker tilforlatelig fornuftige. Helt til man går dem litt etter i sømmene og oppdager at det bare er vås fra ende til annen. Men de kan virke overbevisende på ukritiske og lettpåvirkelige personer.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Problemet med slike filmer er at de jo legger alle premissene selv, og virker tilforlatelig fornuftige. Helt til man går dem litt etter i sømmene og oppdager at det bare er vås fra ende til annen."

 

Vel, dette kan sies å være riktig for de såkalte "bevisene" for holocaust, hvor det eneste som eksisterer er noen iscenesatte bilder av utsultede russere eller filmer av britiske bulldosere som skubber på tyfus-ofre.

 

Hvor masse betaler de deg Bidalaka? Har du betalt per post, per svar eller hvordan fungerer det?

 

Synes kommentaren din om Sock-puppets var ganske så komisk med tanke på din og Salvos tilstedeværelse på dette forumet. Burde dere ikke holde dere på skepsis.no (septikk.no) hvor dere hører hjemme?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...