Gå til innhold

Faction Change endelig kommet til EU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg toer mine hender og venter til kidsa har fått flyttet seg litt rundt, for å se om det blir mindre tards på alliance eller horde.

 

Har en teori om at det blir en masse-exodus av enten gode eller dårlige spillere fra en side til en annen.

 

Hvem vet? Kanskje vi bare bytter retards? :p

 

Det som antageligvis skjer er at alliance får alle dem som skriker "omfg Ally always win - horde suck" og horde får alle som gauler "omfg horde always win - ally suck!"

 

Er ihvertfall min teori.

Lenke til kommentar
jippi, nå går alle over til horde :D! blir gøy ja! :S

Det skjer vel neppe. Ex-hordes jeg har prata med sier ting ikke er noe bedre der enn hos alliance.

 

vell, det er sant! det er ingen ting på horde siden som er "bedre" kanskje bortsett fra looken da. vet av noen venner av meg som har pratet om å skifte til alliance - human bga Every Man for Himself osv:)

Lenke til kommentar

Skulle ta faction change idag, men hadde noen problemer med koret.

 

Prøvde mange ganger helt til det sto at jeg ikke kunne prøve mer og hvis jeg prøvde mer så ville det ta 24 timer til neste gang jeg kunne prøve. SÅ jeg prøvde med et annet kort.

 

Og så fikk jeg dette problemet: Dette bildet står det at characteren min kan change i november T_T og når jeg prøver å logge inn på charen min så har jeg 2 av samme char og jeg får da ikke logget inn på charen.

 

Hva er det som har skjedd? ;_;

post-105631-1253298221_thumb.jpg

post-105631-1253298229_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det mulig at Horde/Alliance ratioen er så ujevn at man ikke kan skifte?

Var det jeg tenkte, men charen min skal da ikke være umulig å spille på for den grun?

 

 

Eneste grunen til at jeg byttet til den serveren var for å transfere til horde for å spille med en kompis så det er jo ganske retarded.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...