Gå til innhold

Faction Change endelig kommet til EU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase.

 

Ja det kan du, men det er 60 dagers CD på og bytte faction, snaue 2 mnd. Men når den tiden har gått kan du bytte tilbake faction og bli evt Dverg istedenfor Human :). Jeg skal ihvertfall nå gjøre om humanen min til en Ku :D

Lenke til kommentar
lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase.

 

Nei, det kan man ikke. Bytter man tilbake så vil det automatisk bli til den rasen man var. Men, Blizzard har sagt at race change kommer en gang før Cataclysm. :)

 

Min gnome mage er for så vidt nå en blood elf! :D

Lenke til kommentar
lurer på om man kan benytte denne tjnesten ved og change til hodre så tilbake til Ally og deretter bytte rase.

 

Nei, det kan man ikke. Bytter man tilbake så vil det automatisk bli til den rasen man var. Men, Blizzard har sagt at race change kommer en gang før Cataclysm. :)

 

Min gnome mage er for så vidt nå en blood elf! :D

 

Jo det kan du. Du skulle i utgangspunktet ikke kunne det men de forandret mening. Derfor de legger til racechange og som kommer om ikke lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...