Gå til innhold

HTC Leo er avbildet


Anbefalte innlegg

sol + resistiv suger da. har touch hd og selv om skjermen er konge i vanlig lys suger den ute om sommeren =S

I sollyset har det da vitterlig ingen betydning om skjermen er resistiv elller kapasativ. Det jeg tenker på er at kapasative skjermer får problemer med "følsomheten" hvis du er klam på fingrene o.l. Dette er ikke noe problem med resistive skjermer dog.

 

Og grunnen til at jeg kommenterer er at jeg ser at kapasative skjermer stadig blir roset opp i skyene, uten noen som helst begrunnelse. Det er fordeler og ulemper med begge teknologier, og personlig tror jeg at resistiv skjerm ville vært mitt valg - selv om jeg egentlig ikke vektlegger dette spesielt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@chivas:

Jeg er ikke enig, kapasitiv skjerm er den NYE teknologien.. Det blir som å diskutere om plasma er bedre enn oled..

Såklart er det fordeler og ulemper med begge, men slik jeg ser det er den eneste ulempen med kapasitiv skjerm at man kan slite litt dersom man bruker handsker/votter.. Thats it.. Ellers er det mye bedre å ha en skjerm du bare kan stryke fingeren over, å sitte og trykke inn skjermen er en grusom følelse, og ikke særlig presist heller. Det tror jeg de fleste som har prøvd begge deler f. eks en iPhone vs. Nokia 5800 kan skrive under på! Det er to helt forskjellige opplevelser!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner ikke hvorfor folk snakker så mye shit om Windows mobile. Synes det er krem jeg! Og 6.5 ser ut til å yte en del bedre enn 6.1

Alle de fine programmene og emulatorer ( for de som liker spill :D ) som er til win mo.. Synes dette er fint os jeg :) Android er jo ikke ferdig utviklet i det hele tatt ( etter min mening ) Alt for lite "nyttige " programmer til det.. ja det er rett og slett "for nytt". Venter et par år jeg :)

 

 

Sikler veldig på Omnia 2, men har veldig lyst på denne også!!

Multitouch kapasitiv skjerm er virkelig fint ( men ikke i kulde )

Jeg laget en liten skisse av denne med målene som er oppgitt og må si den ble stor :p Men ikke ubehagelig stor i lommen.

 

"what to do lizm" !!

Lenke til kommentar
Enig. Denne med Android hadde jeg også kjøpt dagen den kom på markedet.

Elsker designet til Leo.

 

Den er da lidderlig lik iPhone? :p

 

Ja, alle telefoner som ikke har taster, har fire hjørner og har en stor skjerm ligner iPhone. Spesielt siden det var de som var først med touch-telefoner og alle andre har kopiert deres design :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...