sanesociety Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hei, er det noen som kunne anbefale en god sangpedagog i oslo? Jeg er en gutt på 15. Jeg elsker å synge, men jeg er ganske dårlig... Jeg tviler på det, men en på engelsk hadde vært bedre Takk
tom waits for alice Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Sang har forsåvidt lite med språk å gjøre. Du kan synge på italiensk eller spansk for den saks skyld. Det er stemmen som skal øves opp. Så gjelder det med sang som med instrumenter, det går lettere dersom du spiller/synger musikk du faktisk liker. Jeg kjenner desverre ingen sangpedagoger, så jeg skal ikke komme med noen anbefaling. kanskje noen andre vet? Geir
Metropolitan Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Vil personlig anbefale en sangskole som heter Vokalist.no. De holder til på Helsfyr i Oslo. Har selv gått der et semester til nå, og har fått godt utbytte av det. Føler at de har hjulpet meg mye med å bli en bedre sanger. De har egne språkkonsulenter og bla. mulighet for å spille inn demo-CD. Sitter igjen med et proft inntrykk av de ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå