Gå til innhold

Borgerlig eller rødgrønt flertall i kveld - hva tipper du? (Stortingsvalg 2009)


Rødt eller blått?  

134 stemmer

  1. 1. Hva tipper du?

    • Borgerlig
      44
    • Rødgrønt
      90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det går mot nytt rød-grønt flertall. Hadde håpet på borgerlig med et sterkt Høyre, men det ser ikke ut til å skje.

 

Når det er sagt.. er forsåvidt mellomfornøyd hvis det holder seg slik det står. Et rød-grønt flertall med sterkere AP og svakere SV liker jeg...

 

Og til slutt.. hva er ordtaket...? "Be careful what you wish for - you just might get it". Sponheim ønsket ikke å sitte i regjering med FrP.. og det ser ut som han får ønske sitt oppfylt og mere til. Bye bye Lars. :tease:

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Utrolig jevnt. Flere prognoser tyder på rødgrønt, men nå kom det nettopp en prognose der de borgerlige har 85 mandater.

 

Blir nok dessverre 4 år med rød- grønt.

Det håper jeg virkelig det blir. Jeg tør ikke tenke på alt FRP vil klare å ødelegge hvis de får makt.

Trodde ikke det gikk an å ødelegge mer enn rødgrønt allerede har gjort jeg?

Lenke til kommentar

Det de rødgrønne skal gjøre er å spare ENDA mer på de jævla oljepenga våre, og tyne ut enda mer av folket. Hva skjer med de forfalne veiene vi har da? Greit at vi har vinter osv, men vi kan da spandere på oss noen bedre veier?!! JESUS!

 

Og miljøpolitikk sier dem? Når en elbil/hybrid koster like mye som en vanlig Co2 jævel, så sier det seg faktisk sjøl at folk ikke gidder å kjøpe det. Hjelper ikke å ta småpirket om man skal gå inn for å redusere Co2, da må man ta de store. (Fly, biler, bedrifter)

 

Og skolen? Jeg er glad jeg går privatskole sier jeg bare. At nåværende regjering vil ha EN lærer per elev, samma om læreren er flink eller ei, så må det jo bare gå til helvette.

 

Nei, jeg blir bare skuffa over tankegangen til det norske folk. AP har en KLAR fordel fordi folk som alltid har stemt AP, stemmer det igjen, fordi "De alltid har stemt AP" uavhengig hva de mener. ÆSJ! Drittland!

Lenke til kommentar
Nei, jeg blir bare skuffa over tankegangen til det norske folk. AP har en KLAR fordel fordi folk som alltid har stemt AP, stemmer det igjen, fordi "De alltid har stemt AP" uavhengig hva de mener. ÆSJ! Drittland!

Dette blir bare vås. Tror du virkelig folk stemmer på AP bare fordi de gjorde det forrige gang dersom de er dypt uenig i politikken deres? Det som preger dagens situasjon er at folk i langt større grad bytter mellom partier enn tidligere.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Geir M: TENK litt da! Eneste jeg ber deg om!

 

Jeg er sikkert på at MANGE av de eldre har denne strategien. Etter en skikkelig filosofi stund med deg og naturen, vil du nok skjønne litt av tankegangen min her.

 

 

Jeg er veldig opprørt akkurat nå, så å kalle Norge et drittland er et litt sterkt uttrykk. Beklager det, men vi kan bli så mye bedre!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Utrolig jevnt. Flere prognoser tyder på rødgrønt, men nå kom det nettopp en prognose der de borgerlige har 85 mandater.

 

Blir nok dessverre 4 år med rød- grønt.

Det håper jeg virkelig det blir. Jeg tør ikke tenke på alt FRP vil klare å ødelegge hvis de får makt.

Trodde ikke det gikk an å ødelegge mer enn rødgrønt allerede har gjort jeg?

Du vil ikke ha en FrP regjering, bare se på England.

Lenke til kommentar
Utrolig jevnt. Flere prognoser tyder på rødgrønt, men nå kom det nettopp en prognose der de borgerlige har 85 mandater.

 

Blir nok dessverre 4 år med rød- grønt.

Det håper jeg virkelig det blir. Jeg tør ikke tenke på alt FRP vil klare å ødelegge hvis de får makt.

Trodde ikke det gikk an å ødelegge mer enn rødgrønt allerede har gjort jeg?

Du vil ikke ha en FrP regjering, bare se på England.

Enlighten me?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...