Gå til innhold

kopiere harddisken!


Anbefalte innlegg

hiesann..

skal formatere en harddisk for å legge windows på nytt, men vil kopiere den system harddisken ført på en annen harddisk fordi jeg har en del dokumenter liggende der. vil helst ikke letete etter den og kopiere den en for en.

Noen som har erfaring/vet om noen programmer som lar meg gjøre dette. Vil helst at harddisken blir kopiert fullstendig..

Vet om noen Backup løsninger men har aldrig brukt noen. Og vil helst ikke ha noen krypterte greier men rettog slett kopi av en hel harddisk.

Skal kopiere en 40 Gb over til en annen 40 GB

 

hilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hiesann..

skal formatere en harddisk for å legge windows på nytt, men vil kopiere den system harddisken ført på en annen harddisk fordi jeg har en del dokumenter liggende der. vil helst ikke letete etter den og kopiere den en for en.

Noen som har erfaring/vet om noen programmer som lar meg gjøre dette. Vil helst at harddisken blir kopiert fullstendig..

Vet om noen Backup løsninger men har aldrig brukt noen. Og vil helst ikke ha noen krypterte greier men rettog slett kopi av en hel harddisk.

Skal kopiere en 40 Gb over til en annen 40 GB

 

hilsen

 

hmm. kan du ikke bare merke alt, kopiere det, lime de inn på den nye harddisken da?

Lenke til kommentar

takker takker...

 

nyttige svar..

ghosten fucka opp windowsen min gitt etter at jeg pr;vde :o [ bruke den..

bruker winXP btw.

installerte den og neste gang jeg skulle til [ starte maskinen var alle brukere borte. :evil:

hadde igrunn kun en bruker, dvs meg men naa stoppet windowsen ved innloggingen men der er ingen registrerte brukere saa jeg kommer rett og slett ikke inn.

kan ikke logge meg paa..

noen som kan hjelpe her :o

Lenke til kommentar
takker takker...

 

nyttige svar..

ghosten fucka opp windowsen min gitt etter at jeg pr;vde :o  [ bruke den..

bruker winXP btw.

installerte den og neste gang jeg skulle til [ starte maskinen var alle brukere borte. :evil:  

hadde igrunn kun en bruker, dvs meg men naa stoppet windowsen ved innloggingen men der er ingen registrerte brukere saa jeg kommer rett og slett ikke inn.

kan ikke logge meg paa..

noen som kan hjelpe her :o

 

Prøv med å starte opp i sikkerhetsmodus, med å trykke F8 før Win logoen kommer frem :-)

Lenke til kommentar

hei..

F8 tasten fungerte den..

men fremdeles finer jeg ikke useren min.

Har staar som administrator i useraccount administration i kontrollpanelet til XP men naar jeg skal bytte til han saa viser den seg ikke saa jeg faar ikke logget meg paa den.. :o

noen som har vaert borti lignende ting!

eventuelt hvor jeg kan se etter brukeren min i windowsmappen...

 

..hmmmm

Lenke til kommentar

hei..

har fremdeles problemet med å logge meg på som opprinnelig bruker og administrator..

Prøvde å fjerne partisjonen eller hele disken for den saks skyld men det hjlap ikke..

noen som har andre forslag?

Skjønner bare ikke hvordan de er mulig...

Brukeren er listet i "Account mannager" i Xp og jag kan forandre instillinger på den hvis jeg logger meg på som en annen administrator men i innloggingsbilde så er den ikke listet opp..

:o

noen som veit om det gr an å bytte brukere manuelt eller lignende?

Lenke til kommentar

heisann igjen..

Prøvde det som du anbefalte..

ctrl+alt+del og dakunne jeg skrive inn navnet til brukeren..

men da jeg gjorde det så fikk denne beskjeden opp

"The local policy of this system does not permit you to log on interactivly!"

 

ringer det noen bjeller for dere der ute?

 

Så mye surr bare pga Northon Ghost.. :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...