Gå til innhold

WoW ødelegger dere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem sier at du må velge enten familie og venner eller wow, hvorfor skal ikke begge fungere. Selv hvis du raider har du som oftest fri i helgene, og du kan da være me venner. De fleste jeg kjenner som er rundt min alder (20) er ikke så mye med vennene sine utenom i helgene de heller selv om de ikke spiller wow.

Lenke til kommentar
Hei folkens, selvom dere er uenige, er det lov til å utvise folkeskikk...

Snakker du om vi som er så tragiske at vi spiller?

 

Jeg synes personlig at WoW er bortkastede penger og direkte uinteressant, og dette er simpelthen fordi jeg foretrekker MMO av kvalitet (les: EVE-Online).

 

Jeg snakker her om dere som tyr til regelbrudd og personangrep. Selvom du er uenig i noe en person sier, så gir det deg ikke automatisk rett til å kalle vedkommende idiot, vet du.

 

nei, les forumreglene, folkens..

Lenke til kommentar
Hei folkens, selvom dere er uenige, er det lov til å utvise folkeskikk...

Snakker du om vi som er så tragiske at vi spiller?

 

Jeg synes personlig at WoW er bortkastede penger og direkte uinteressant, og dette er simpelthen fordi jeg foretrekker MMO av kvalitet (les: EVE-Online).

 

Jeg snakker her om dere som tyr til regelbrudd og personangrep. Selvom du er uenig i noe en person sier, så gir det deg ikke automatisk rett til å kalle vedkommende idiot, vet du.

 

nei, les forumreglene, folkens..

Så at han kommer hit for å lage en tråd for å få folk irriterte det er fult lov uten å få noe dritt tilbake. Jeg tror faktisk at det finnes en stor tråd om akkurat hvor "bortkastet" wow er, søk litt rundt dere wow hatere så finner dere sikkert ett sted som passer for dere. For jeg gidder faktisk ikke flere slike tråder om hvor "skadelig" WoW er.

Lenke til kommentar

Folkens folkens folkens da, har ikke troll rett på livet? Har ikke de rett på føde? Dere sier "Do not feed the troll" men tenker dere ikke hvor sultent dette trollet blir da? Hva dere foreslår er å tvinge et troll i kne når det tydeligvis er sulten og i desperat lengsel etter mat.

 

La nå trollet få litt mat da, vær snill. Tenk, det feite trollet som går ned gata kan være et troll dere har vært med å fore. Støtt et troll, for det...

Lenke til kommentar
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

Enkelte ødelagte individer finnes nok, men det heller unntaket enn regelen. Forøvrig er ikke min familie innen rekkevidde for tida uansett. Jeg har irl venner som spiller WoW også. Now /shoo

Lenke til kommentar
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

 

 

Siden jeg begynte med wow har jeg fått bachelorgrad og jobb. :ph34r:

 

Samt lisens til å mate trollene.

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tråden stenges av vel åpenbare grunner, trådens ansees som trolling fra ende til annen. Ønsker man å diskutere WoW i et kritisk lys bør man servere en førstepost som legger opp til en diskusjon på et mer saklig nivå enn denne tråden, som kun fremstår som forsøk på provokasjoner gjennom generaliseringer.

 

Reaksjoner på moderering gjørs via PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...