Gå til innhold

WoW ødelegger dere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

 

Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;<

Lenke til kommentar
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

 

Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;<

 

 

så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!?

Lenke til kommentar
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

 

Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;<

 

 

så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!?

Mammaen din :*

tenk dere om litt, dere spiller wow 24/7 og dere er kansje 1 time med familien. er det noe liv eller?

Lenke til kommentar
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

 

Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;<

 

 

så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!?

Mammaen din :*

tenk dere om litt, dere spiller wow 24/7 og dere er kansje 1 time med familien. er det noe liv eller?

 

troll1.jpg

 

Lenke til kommentar
dere sitter her å snakker om wow og alt det der, men dere bare ødelegger bare dere selv:/

dere har familie og venner, og det eneste dere gjør er å være usosiale mennesker. finn en bedre hobby en å sitte å spille på wow som bare ødelegger dere.

 

Sier han som sitter på ett forum å sier negative ting om noe han ikke har peiling på ;<

 

 

så svar meg på dette da: hvem av disse valgene hadde du valgt vis du bare kunne velge en av dem?: WoW eller Familie og venner!?

 

Hvis jeg sier WoW, hva faen har du med mitt liv å gjøre? Rent teoretisk selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Synes du generaliserer litt veldig her(eventuelt bare troller, mye det samme), jeg vil tro at størsteparten av WoW spillerne har et normalt forhold til spillet og klarer godt å kombinere familje, venner og spilling.

Selvfølgelig er det personer som spiller for mye og som jeg vil kategorisere som avhengige, men er det grunn nok til å forby det? (Giske, her har du en ny ting å forby, som du forbydde spilleautomater). Skal vi forby alt som noen misbruker, når flesteparten av brukerne faktisk klarer å begrense seg?

Nei, at enkelte er avhengige av WoW er ikke WoW sitt problem, det er den enkelte bruker.

 

Mvh En som aldri har prøvd WoW.

Lenke til kommentar

tenk dere om litt, dere spiller wow 24/7 og dere er kansje 1 time med familien. er det noe liv eller?

 

 

Det er bare 24 timer i et døgn... Hordan er det teoretisk og teknisk mulig å spille data i 24 timer OG være med folk i 1 time? Alt i løpet av et døgn?

 

Det fins mange som ikke spiller wow her (meg) og er glad i å påpeke feil så pass på hva du skriver :tease:

 

Og for å svare på spørsmålet ditt så ja, det er teoretisk sett et liv det også. Kvaliteten på det livet kan diskuteres...

Endret av TanteEdgar
Lenke til kommentar

Er enig med deg om at WoW er tragisk, det er faen meg det eneste folka i klassen min snakker om.

 

"Ja, også dinga jeg og fikk full epic og så raida jeg han! noob!

Joiner du å pvpe med han i BG etter vi har vært og questa i IF?"

 

Er mektig lei...men å generalisere sånn blir helt feil.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...