Gå til innhold

Nokia utvider innholdet i mobilene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres bra ut. Jeg har tittet gjennom en del av programmene som ligger i Ovi Store, men det er ikke så veldig mye interessant der. Kanskje får vi en endring på det? :thumbs:

Det jeg ser mest frem til, er utvilsomt Spotify/Wimp til S60, men det er forhåpentligvis allerede på vei.

Skrevet

Wimp har allerede sagt at de ikke kommer med Symbian versjon med det første. Les nest siste avsnitt på

http://www.digi.no/822028/wimp-mer-klar-ti...roid-enn-iphone

"Han forteller også at de har gjennomført et mindre utviklingsprosjekt for Wimp til Symbian-plattformen, men at de foreløpig ikke har valgt å gå videre.

- Kostnaden for å utvikle til Symbian er vesentlig høyere enn for andre plattformer, forklarer Dybvik."

Skrevet (endret)

Ser for meg at eit samarbeid med Opera og deira Unite kunne blitt litt rått i forhold til Maemo ihvertfall. Opera Mobile, eller Desktop, til Symbian s60 kunne også vore forholdsvis dritrått.

Endret av Morghus
Skrevet

Tror det er noe galt med artikkelen om man kan kun bruke html/css/javascript for å programmere mot ovi(men skal sies jeg ikke vet hva ovi er), høres ihvertfall veldig rart ut.

Skrevet

Ikke N i 770. Nokia 770 -> Nokia N800

Maemo har hatt repositories, nå innfører Nokia App Store i tillegg. Tanken bak App Store er at man skal herme mest mulig etter alle andre som også har nyopprettet App Store.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...