Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uskyldig kosing med ereksjon, greit?


Gjest Guest_Nic_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Nic_*

Jeg har et spørsmål jeg gjerne skulle ha hatt svar på av jenter der ute. Jeg har aldri vært av den typen person som kan ha tilfeldig sex med en vilkårlig kvinne jeg har møtt på byen. Uanhengig av hvor vakker hun måtte være. Av og til skulle jeg ønske at jeg var av den typen, men jeg har vel akseptert at det ikke ligger for meg.

 

Den siste tiden har forandringer i tilværelsen som pågår om dagen, ført til at jeg synes det er godt med litt nærhet utover det ”vanlige”. Derfor har jeg gått litt mot mine prinsipper og takket ja til å være med jenter hjem fra byen. Da uten ambisjoner om å ha sex, men kun sove og kanskje kose litt uskyldig og useksuelt under dyna.

 

Selv om sinnet har denne ”lite mannlige” innstillingen, er de biologiske funksjonene som hos menn flest :), og det er umulig å holde junior nede. Nettopp derfor verger jeg meg noe for å komme for nært. Jeg er litt usikker på hva hun vil synes om at jeg har ereksjon.

 

Spørsmålet mitt blir vel som følger; hva ville du synes om dere ikke hadde planer om å ha sex, men kun kose og stryke litt for så å sove inntil hverandre, og mannen lå med ereksjon? Vil det være upassende, eller er det noe mannen ikke kan noe for og derfor bare å akseptere?

 

Jeg kan jo legge til at jeg er 19 år av alder …

 

Håper på oppklarende svar :)

 

Mvh Nic

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter Nic

Herregud. Hvor får du det fra at vi er nakne? Uansett, i og med at det ikke har vært jeg som har tatt initiativet så har jeg gjort det klinkende klart på forhånd at det er uaktuelt å ha sex. Jeg regner jo da med at om jenta bare var ute etter å knulle, hadde hun sett fornærmet på meg og funnet en annen.

 

De relativt få gangene det er jeg siktet til har vi kommet hjem til jenta, slitne etter en lang natt ute. Sett litt på en film, ligget ”påkledd” i sengen sammen og snakket til vi har bestemt oss for å sove. Det er da det har falt seg naturlig og godt å ligge nære hverandre. Omfavne hverandre, type ligge i skje etc.

 

For meg er det en helt naturlig måte å tilnærme meg det som i teorien kan være en fremtidig partner.

 

Nic

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har slettet et par poster som ikke tilfredstiller reglene for gjesteposter.

 

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Nic

Denne tråden har tjent sin hensikt og kan for min del bare stenges. Jeg fikk ikke svar på det jeg lurte på, men fikk i stedet en hel del totalt ukonstruktiv kritikk.

 

”Hvorfor er jeg med dem hjem hvis jeg ikke vil ha sex med dem”

 

Hvis det utsagnet er representativt for den generelle oppfatningen rundt seksualitet her, ser jeg at dette er til ingen nytte. Jeg akter å fortsette å bli kjent med med kvinnene jeg føler meg tiltrukket av, før jeg velger å ha sex med dem. Før vi, velger å ha sex. Sex skal i mine øyne være et resultat av at to mennesker har kjærlighet for hverandre. Ikke en aktivitet som er styrt utelukkende av lyster og sosiale forventinger.

 

Takk for meg

 

Nicholas

Lenke til kommentar
Denne tråden har tjent sin hensikt og kan for min del bare stenges. Jeg fikk ikke svar på det jeg lurte på, men fikk i stedet en hel del totalt ukonstruktiv kritikk.

 

”Hvorfor er jeg med dem hjem hvis jeg ikke vil ha sex med dem”

 

Hvis det utsagnet er representativt for den generelle oppfatningen rundt seksualitet her, ser jeg at dette er til ingen nytte. Jeg akter å fortsette å bli kjent med med kvinnene jeg føler meg tiltrukket av, før jeg velger å ha sex med dem. Før vi, velger å ha sex. Sex skal i mine øyne være et resultat av at to mennesker har kjærlighet for hverandre. Ikke en aktivitet som er styrt utelukkende av lyster og sosiale forventinger.

 

Takk for meg

 

Nicholas

 

Helt enig! Jeg gjør heller ikke one-night stands selv om jeg fint kunne gjort det. Jeg synes det er veldig koselig å se film og prate. Synes ofte det er litt pinelig om hun kjenner at jeg er kåt, men ikke vil ha sex. Vanskeligere er det hvis hun insisterer på å ha sex, mens jeg er litt mer tilbakeholden.

Lenke til kommentar
Hadde en jente gjort det samme, hadde hun blitt kalt en luremus, bitchy osv. Litt morsomt å se at det er helt greit for en gutt. Men jeg er vel ikke overraskende egentlig. :roll:

 

MÅ ei jente ha sex med en hun tar med hjem? Er det moralsk rett at man må det etter de har gått inn døra? Jeg skjønner at om man ligger tett inntil hverandre så er det ofte forspill, men er det så forskjell på gutter og jenter?

Lenke til kommentar
Litt morsomt å se at "alle" kan genaralisere.

 

Nei, men som jente så har jeg nå sett hva de aller fleste gutta liker å slenge etter jentene. Vi legger merke til det skjønner du. ;) Og nei, jeg har ikke sagt det gjelder alle gutter, jeg snakket fra generell erfaring.

 

MÅ ei jente ha sex med en hun tar med hjem? Er det moralsk rett at man må det etter de har gått inn døra? Jeg skjønner at om man ligger tett inntil hverandre så er det ofte forspill, men er det så forskjell på gutter og jenter?

 

Nei, selvsagt ikke, jeg bare konstaterte et faktum. Jeg kjenner flere jenter som har gjort dette og fått slengt etter seg at de er "luremus". Mange jenter ville nok sikkert sett på han som en "lurekuk" også. Det har ingenting med min personlig mening å gjøre, for jeg personlig ser ikke på disse jentene eller guttene som "lurekuk", men mange vil nok se det slik.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg kjenner også minst to som har blitt med et par gutter hjem, bare ligget i senga å kost sånn...tja, litt småkosing bare. Ligget tett inntil hverandre å bare hatt det koselig. Dagen etter"for en laus kjerring!". Så, jo.

 

Men, personlig synes jeg det er helt greit. Det er jo ikke sex. Du har ikke kjæreste. Du er et menneske. Hvorfor skal det ikke være lov?

Lenke til kommentar
Ikke på forhånd, men i ettertid. Dvs de har vært med en gutt hjem, men ikke ønsket noe mer. I ettertid har de fått rykte på seg for å være luremus.

Hvorfor sider du da dette:

Hadde en jente gjort det samme, hadde hun blitt kalt en luremus, bitchy osv. Litt morsomt å se at det er helt greit for en gutt. Men jeg er vel ikke overraskende egentlig.

når trådstarter har helt klart og tydelig sagt at dette er noe vedkommende informerer om på forhånd?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...