Gå til innhold

Har en del VHS-er, what to do?

Wooho

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

Har på loftet en diger eske med VHS filmer om lag ca 100 stk av varierende kvalitet. Vet noen om man vil få noe for dette nå om dagen som HD har overtatt? Legge det ute på finn.no eller bare hive det rett og slett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok enig med War her.

Eneste du kan gjøre er å gå gjennom VHSene dine, se hvilken du vil beholde og kast resten. Sjekk så opp hvilken filmer som er mulig å få tak i på DVD og bestill dem om så. De som ikke er mulig å få tak i på DVD, vel, sjekk litt rundt om de er overført til DVD, når de ble lansert og om de mulig blir re lansert. Vet at disney kjører oftest på en ca 7 års syklus mellom relanseringene av DVD (noe som innebærer at f.eks "Skjønnheten og Udyret" som kom på DVD 2002 mest sannsynelig kommer i løpet av 2009/2010).

Å få overført fra VHS til DVD blir oftest kostbart samt til variert kvalitet at det lønner seg mer å kjøpe DVDen ny fra forhandler fremfor å gå gjennom en slik prosess.

Skrevet

Jeg støtter Bear^ når det gjelder å sjekke VHS-ene for hvilke som eksisterer på andre formater i dag. Det er fremdeles mange filmer som ikke er på verken DVD eller blu-ray, så de er verdt å beholde inntil videre.

Skrevet

Loppemarked arrangert av idrettsklubber, korps og lignende tar gjerne i mot dem. Jeg pleide å jobbe på filmseksjonen på et loppemarked før og vi fikk alltid solgt alle VHS-ene. Det kom alltid noen innvandrere og kjøpte dem.

Skrevet

Har fortsatt alle vhs filmene mine og en vhs spiller jeg. Ser fortsatt på vhs filmer som jeg ikke eier på dvd enda. Syntes ikke det er så dårlig kvalitet som folk skal ha det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...