Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med eksen..


Anbefalte innlegg

Hei

 

Altså jeg har en del problemer med eksen min..

Det ble slutt for ca 1,5mnd siden, og det var pga at hun ikke taklet at jeg ble sur over at hun var hos en kompis og så film i tre timer. Vi var sammen i 9mnd, men hadde blitt slutt 3 ganger (mindre pauser).

 

Etter bruddet følte jeg ikke noe kjærlighetssorg eller noe, og jeg ble sammen med ei anna jente, som jeg er sammen med enda. Kjempe glad i hun!

 

Fikk vite sist helg, at eksen min var utro med han, som hun så film med. Jeg ble forbanna, og spurte hvorfor de ikke sa ifra når hu slo opp.. Og når jeg skreiv det, så svarte hu "lol, jeg vet, sry xDDD"

 

Jeg ble faen meg mer forbanna, kalte henne hore og sletta henne fra msn, nettby..osv..

Senere så sendte hun meg brev og unnskyldte seg for å være bitch osv..Men jeg skrev at jeg bare dreit i henne, og ga en faen..

 

Idag fikk jeg da vite at hun sitter på skolen sin og baksnakker kjæresten min nå, og kaller henne hore osv... Hva betyr dette? Savner eksen min meg?? Ikke det at jeg savner henne, jeg føler ikke en dritt for henne, ignorerer henne fullstendig ut.. Men hva skjer egentlig? Hun sa også at hun ville ta meg tilbake etter bruddet, men at jeg ble sammen med hun jeg er sammen med nå..

 

Unnskyld for skrivefeil osv, har svineinfluensa :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvinnfolk er kvinnfolk, er bare å ignorer det eller konfrontere henne med det.

 

Ellers enig.

 

Skjønner dog at det plager deg at hun bitcher om din nåværende kjæreste, men hva kan man egentlig gjøre? Jeg er ganske sikker på at hun gir seg etter hvert om du overser det, men man vet jo aldri. Høres uansett ut som et skrothue.

Lenke til kommentar
Kvinnfolk er kvinnfolk, er bare å ignorer det eller konfrontere henne med det.

Geit not, syns og det er vanskelig og forstå meg på folk generelt, men atferdsmønsteret som er beskrevet i denne tråden har jeg kun observert hos det kvinnelige kjønn.. dumpa kjæresten (i dette tilfelle også vært utro) og så snart han får seg ny dame, så er hun plutselig interessert igjen... :new_woot:

 

Gjelder forhåpentligvis ikke alle jenter :p

Lenke til kommentar
Ignorer hu og hvis du møter hu på gata, og hu begynner å whine, så bare si "hold kjeft di jævla ku" å gå videre. Da holder hu nok kjeft ja. Og hvis ikke har du hvertfall fått ut litt damp :)

 

Ikke gjør det, og hvorfor ignorere hun/slette hun? Det er bare en barnslig løsning på problemet og skaper mer problemer. Hadde du ikke slettet hun hadde hun sikkert ikke vært så barnslig selv.

Lenke til kommentar
Ignorer hu og hvis du møter hu på gata, og hu begynner å whine, så bare si "hold kjeft di jævla ku" å gå videre. Da holder hu nok kjeft ja. Og hvis ikke har du hvertfall fått ut litt damp :)

 

Ikke gjør det, og hvorfor ignorere hun/slette hun? Det er bare en barnslig løsning på problemet og skaper mer problemer. Hadde du ikke slettet hun hadde hun sikkert ikke vært så barnslig selv.

Hva skal han ellers gjøre?

Han vil jo ikke ha noe mer med henne å gjøre, om jeg forsto det riktig.

Lenke til kommentar

Det var eksen min som skrev det på slutten. Eksen min har alltid gått rundt og flørta med andre når jeg var vekke (avstandsforhold), og kledde seg jævlig utringa osv..

 

De, er eksen min og bestekompisen hennes (som nå er nesten-kjæresten hennes? Usikkert) og de var utro mot meg.. Men jeg ble forbanna fordi ingen sa det!

Lenke til kommentar

Ahh, det gode "tenårings" forelskelsen.

 

Isteden for å kalle henne "hore" og masse annet, smil heller og si "jaja, det var for det beste, fordi XXX (navnet på den nåværende dama) stor trives jeg med".

 

Ikke synk til X'ens nivå. Det er tydelig at hun ikke liker at du er lykkelig med hu nye dama. Så hun forsøker å "trash talk" dere. For å få en respons.

 

Vis respekt, og hører du at hun snakker dritt så bare si "Synd at hun ikke har det bra med segselv."

 

Trust me. Slike damer som manipulærer lever på at folk reagerer på dem. Men er du tøff, bit sammen, og være helt nøytral og ikke snakk "dritt" om henne. Kan komme med respons som at du synes synd på henne at hu er enda opptatt over deg.

 

Etterhvert slutter hun. Vær en sikkelig "Mann", selvom du er bare 14. =) Ikke heng deg opp i utroskapet, du er tross alt ikke sammen med henne lenger.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

tror nok avidgamer har et kjempe poeng. likte veldig godt den løsningen han kom med ! :p

 

eller, så ta deg en tur til hun a snakke sammen. prøve å løse opp i det. ; )

 

Edit. også kan du jo be hun å slutte snakke dritt om de som er rundt deg. for det angår jo ikke henne.

Endret av Kjellcorp
Lenke til kommentar

Hørtes ut somm en god idee det avidgamer sa, bare svar: "ja det var bra det gikk som det gikk, for nå er jeg kjempelykkelig. Beste forholdet jeg har hatt".

 

Hvis du har lyst til å burne henne burde du si til foreldrene hennes at hun sto i med en kamerat av deg regelmessig mens du var sammen med hun. Da blir de sikkert glad.

Lenke til kommentar
Ahh, det gode "tenårings" forelskelsen.

 

Isteden for å kalle henne "hore" og masse annet, smil heller og si "jaja, det var for det beste, fordi XXX (navnet på den nåværende dama) stor trives jeg med".

 

Ikke synk til X'ens nivå. Det er tydelig at hun ikke liker at du er lykkelig med hu nye dama. Så hun forsøker å "trash talk" dere. For å få en respons.

 

Vis respekt, og hører du at hun snakker dritt så bare si "Synd at hun ikke har det bra med segselv."

 

Trust me. Slike damer som manipulærer lever på at folk reagerer på dem. Men er du tøff, bit sammen, og være helt nøytral og ikke snakk "dritt" om henne. Kan komme med respons som at du synes synd på henne at hu er enda opptatt over deg.

 

Etterhvert slutter hun. Vær en sikkelig "Mann", selvom du er bare 14. =) Ikke heng deg opp i utroskapet, du er tross alt ikke sammen med henne lenger.

 

Jeg er 16 :)

 

Og jeg driter i henne..Bryr meg ikke særlig.. Btw, jeg kalte henne bare hore fordi jeg har problemer med sinnet mitt. Men jeg sa også at jeg har det bra med kjæresten min nå.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...