Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste natta spurte jeg en fyr om å dempe seg et par rader bak hwrekka vekk fra scenen. Men neida.... idiot. Og når noen spiller musikk og er AFK fra plassen sin veeldig mye så mister musikken sjarmen sin. Men ja, støy er en del av TG og kjempemorsomt å være en del av.
that is why you bring cutting ecuipment to lanparties. :ph34r:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Jeg prøver å overtale Lasse til å kjøpe de til meg, men det ser dårlig ut du:P Kikker på G35 også, siden det var billigere... Men vet ikke helt jeg, kansje berde å spare opp peng også kjøpe det jeg egentlig vil ha:P

Lenke til kommentar
Siste natta spurte jeg en fyr om å dempe seg et par rader bak hwrekka vekk fra scenen. Men neida.... idiot. Og når noen spiller musikk og er AFK fra plassen sin veeldig mye så mister musikken sjarmen sin. Men ja, støy er en del av TG og kjempemorsomt å være en del av.
that is why you bring cutting ecuipment to lanparties. :ph34r:

Ehemm... Sennheiser HD 280 PRO hadde jeg, så ikke kom her og klag..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Siste natta spurte jeg en fyr om å dempe seg et par rader bak hwrekka vekk fra scenen. Men neida.... idiot. Og når noen spiller musikk og er AFK fra plassen sin veeldig mye så mister musikken sjarmen sin. Men ja, støy er en del av TG og kjempemorsomt å være en del av.
that is why you bring cutting ecuipment to lanparties. :ph34r:

Ehemm... Sennheiser HD 280 PRO hadde jeg, så ikke kom her og klag..

 

Jeg tror han hintet til at du burde huske på å ta med deg avbiterkabel på lan, sånn med tanke han du møtte på siste natta på Tg, som ikke ville skru ned musikken.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kommer til å måtte velge mellom pest eller kolera jeg, har briller, og får sterk hodepine etter en halvtimes bruk med øreklokker pga briller. Får vel bruke sånne ørepropper.. :p

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
akk kjenner jeg blir litt sint. er mange folk som venter på bilett i vente køen så få jeg vite om golk som har tre plasser hver ....

Hadde de stilt seg i kø med en gang, hadde de nok fått billetter. :)

nå er det ikke alle som kan bare stille seg i kø av forskjellige grunner(er ikke alle som får penger av mor og far). skulle vært regler for max to plasser hver. hvis man ikke klarer seg med den plassen begynner jeg virkelig å lure

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...